PVP fokuserad Minecraft FTB Monster server!

Permalänk
Medlem

PVP fokuserad Minecraft FTB Monster server!

Söker nu spelare till min PvP fokuserade Minecraft FTB 1.1.1 server. Inställningarna är följande: Whitelist enabled, såklart. Difficulty hard. Lycanites och Special mobs enabled, det ska inte vara lätt när man spelar.

Vi är i nuläget endast ett par individer som spelar på servern. Det som söks är motståndare att spela med. Har tänkt mig att man antingen joinar som en grupp av max 4 individer, eller som ensamvarg.

De som spelat tidigare och inte är så intresserade av att utforska hur alla mods fungerar får ett startpaket av mig som driver servern. En Thauminomicon som lär dig alla recept till exempel. Materialen för att crafta allting skaffar du dock själv.

Det som oftast saknas i Minecraft är spänningen när man kommit en bit, och det löser man lätt genom att se till att PvP fungerar, så att man får riktigt luriga motståndare.

Servern är hostad hos Creeperhost och kommer att uppgraderas vid behov, spelar helt laggfritt just nu.

PM eller svara på tråden så släpper jag in dig genom whitelist. Hoppas på att jag får några som kommer med. Tack!

Visa signatur

i7 4790k @ stock, 16gig ram @1866mhz, GTX TITAN @ stock kylare 1000ghz; Soundblaster Zx som driver AKGQ701/ATH-M50.