Vilken bil är lättast i Street Legal???

Permalänk
Medlem

Vilken bil är lättast i Street Legal???

Ja rubriken säger väl vad jag vill veta!!!

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk

Den bör vara 4x4 och plats med en fet V6:a

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem

Silent Assassin: Nu yrar du väl i nattmössan? Vad har låg vikt med 4x4 och plats för (med) en V6a?

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk
Medlem

Det spelar ingen roll vad det är för drift och vilka motorer det är jag vill bara veta vilken som väger minst!!!

Visa signatur

oo=II=oo

Permalänk
Medlem

Zed väger inte så mycket men jag vet inte vilken som väger minst....ninja är ju liten och jävla snygg....Ta den vet ja.....Men man får inte plats med en v6

Permalänk

Okej, "väger"... tänkte på "vinner" lättast.... Hm, vad gör nattmössan på monitorn ?

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem

mmm zed var lätt. 810 kg om jag inte minns fel. men...jag skulle vilja ha den lättaste bilen med motorn fram så man får bra luft till motorn vi ett scoop. Och som sagt spelar ingen roll vilken drift eller vilken motor bara den lättaste bilen med motorn fram.

Visa signatur

oo=II=oo

Permalänk
Medlem

Vilken bil är 4x4? Sen så undrar jag om man kan köpa dom "gamla" bilarna som man kunde köpa i början, nu finns ju bara dom där med v10, yattan och axis...