Söker sponsor till cs server

Permalänk

Söker sponsor till cs server

hej jag å min klan skulle behöva nån som skulle kunna sponsra oss med en cs server som klarar 10 slots utan lagg du får gärna joina vår klan vi är ganska skillade, vi spelar cb, om du är intresserad adda mig på msn:ante40@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Räcker inte det du har??
p4 3,1 1024 ddr ram GeForce ti 4600 80 gigs hårdisk
Ni får väl för fan skramla till en p3 500 512mb ram och 3 gig disk...
damnit!!

Visa signatur

..old Fart

Permalänk
Hedersmedlem

Han måste ha en lina också...

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

Jepp, han syftade säkert på linan.

Permalänk
Avstängd

Han har Che som avatar, vem vill ge honom en server? Arbeta dig till en egen, pojk. Van vid att få allt gratis?

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Medlem

Nån borde fan ta och göra en avhandling om det nya skriften som CS och andra "onlinerörelser" som lunarstorm skapar.

Ett exempel på ett ord som kan ingå i avhandlingen är tydligen "skillade":)

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem

Kan sätta upp en server åt er, 100kr/månad tar jag av klanen, ni får komma överens inom klanen vem/vilka som ska betala och hur mycket, bara jag får pengarna, inga 100kr då åker linan ut.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Såg någon i #cs.nu (quakenet) som skrev något liknande:
"eh söker en serverspons, SKA klara 16 personer utan lagg, vi SKA ha full åtkomst till att ställa in den hur vi vill, uppfyllder du kraven så msg me, vi är bra" ...

Skratta eller gråta?

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem

Och vad får sponsorn av spelarna då?

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem

reklam!

Visa signatur

[size="1"]AMD Durån><700Mhz | Asus A7v133 | 256MB PC133 cas3|
Creative GF3 Ti200| Seagate 80GB |
Hercules Fortissimo II - [BBB] -[/size]

Permalänk
Medlem

Ingen reklam tack

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

vilket företag skulle ge ngn som har che som avtar en sponsring. Att ni är ganska skillade, hur skillade? Och att ni spelar på CB är mer en regel än undantag.

Edit: Räkna inte med att få ngn spons innan ni gjort ngt, kom top 3 i CB EC eller ngt... Iofs så är jag inte så insatt i CS men jag vet hur det står till i UT/UT2k3.

Visa signatur

qw q b

Permalänk

100kr/mån tyckte jag var väldigt billigt för en cs-server.
Ta 15kr/spelare eller nåt istället, alltså en server med en maxlimit på 8 spelare skulle kosta 120kr/mån

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk

Ni verkar ju seriösa om vem fan som helst som har en server får gå med i er clan.

"jag har aldrig spelat det där CS men jag har en server!"

"välkommen i clanen grabben!!"

Snälla nån..

Visa signatur

Im your mother Luke...

Permalänk

haha tänkte just på det där med.....bara man har en server så e man välkommen

aja om nån känner för det så kan man sponsra min cs clan också www.pitch.has.it #pitch.cs @ quakenet.

jag var bara tvungen att säga det

Permalänk
Medlem

Om någon ska "sponsra" någon, så måste även sponsorn vinna på det hela. Vad ger ni som klan personen med server? reklam? för vadå? Man kan alltid försöka, men vill ni verkligen få tag i en server, börja satsa ordentligt.

Visa signatur

Levnadsstandarden i Sverige är numera så hög att endast ett fåtal når upp till den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kevlar
Såg någon i #cs.nu (quakenet) som skrev något liknande:
"eh söker en serverspons, SKA klara 16 personer utan lagg, vi SKA ha full åtkomst till att ställa in den hur vi vill, uppfyllder du kraven så msg me, vi är bra" ...

Skratta eller gråta?

räcker med att säga "CCCCCCCSSSSSSS spelare!" *suck* =/

Permalänk
Avstängd

Ehm. Ursäkta en dum fråga, men vad är CB?

Permalänk
Medlem

Clan base...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

clan base. Där alla fjortisar hänger

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snyde
Han har Che som avatar, vem vill ge honom en server? Arbeta dig till en egen, pojk. Van vid att få allt gratis?

Hehe, gammla arbetar-skäggan

din avve ser ju inte så pålitlig ut heller

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Avstängd

Okej. Men vad är Clan Base?

Typ, Capture The Flag eller nåt ställe på internet?

Jag spelar inte cs speciellt ofta, men det händer ändå, därför jag blev lite nyfiken när jag inte hört det innan.

Edit: Google gav 196,000 träffar, nån sida ska väl förklara vad det är annars

Permalänk
Hedersmedlem

www.clanbase.com
Stor ladder och anordnar en hel del turneringar i mååånga spel. CS är väl populärast, men de har allt från BF till MoH:AA.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EriXson
clan base. Där alla fjortisar hänger

pff, jag undrar hur gamingsceenen hade sett ut i Europa utan clanbase. Clanbase är en väldigt stor tillgång och jag är mycket glad att det finns.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem

Cs...finns det fortfarande människor som lirar detta sönderpatchade spel?? Lägg ner det och lira Battlefield 1942 istället!

Permalänk
Medlem

Re: Söker sponsor till cs server

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ATP-Grinolle
hej jag å min klan skulle behöva nån som skulle kunna sponsra oss med en cs server som klarar 10 slots utan lagg du får gärna joina vår klan vi är ganska skillade, vi spelar cb, om du är intresserad adda mig på msn:ante40@hotmail.com

Jag har en dator över som skulle kunna passa er P3 500 386 mb ram med en lina ( 56 modem) piggt............Din dator skulle ju klara av det !!! för jag satte upp server i går på BF1942 å var med å spelade samtidigt, vi var som mäst 15 st å det laggade inte !......:)

Visa signatur

Intel Core 2 Quad 2.8 GHz• 6144 Mb Ram •2x 8800 GT 512(NYA)•OS HD 60GB SSD•1TB HD •Gigabyte GA-P35-DS4• Windows 7 64-bitars •Iphone 4 16GB• Desert CombatBattle Field 1942

Permalänk
Medlem

Viss skillnad att spela CS än att BF1942. BF1942 = kaos, CS = organiserat (om man orkar). Det är iaf vad jag tycker, behöver inte ha rätt.

Visa signatur

Levnadsstandarden i Sverige är numera så hög att endast ett fåtal når upp till den.

Permalänk
Avstängd

jajajajajaja, ska det börja bli allt för mycket sånt här här så går jag i varje kanal på q-net så står det i topic 'server sponsor sökes' i varje kanal kommer det folk och undrar om det finns någon skillad klan som söker members eller om det finns någon skillad member som söker klan, #try.se kan man bara sitta och skratta åt alla som skriver dit, "skillad kille på 11år söker skit skillad klan med bra tp, hemsida, server sponsor, jag vill bli betald, top10 på cb", ja CS kan vara organiserat när man väl spelar det, men CS "världen" är det värsta som finns.

orka? duja? eru? LoL! aegd! - vem klarar av det?

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk

Re: Re: Söker sponsor till cs server

Citat:

Ursprungligen inskrivet av leinad76

Jag har en dator över som skulle kunna passa er P3 500 386 mb ram med en lina ( 56 modem) piggt............Din dator skulle ju klara av det !!! för jag satte upp server i går på BF1942 å var med å spelade samtidigt, vi var som mäst 15 st å det laggade inte !......:)

jag har säkert tolkat din text fel, men menar du att ni spelade 15 pers på en server som var uppkopplad via ett 56-modem?

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS