Asus ROG Swift PG278Q 27" 1440p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av kwame:

edit: jag har tydligen en E8, kanske min inte är så felfri som jag tror? =D Väntar ivrigt på svar på hur jag kan testa den för fel..

Jag har också en E8 och har inte hittat något fel efter 2 dagars användning, förutom lite BLB i kanterna.

Inga trasiga pixlar, ingen pixel inversion och (enligt tester) ingen ghosting heller.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Jag har också en E8 och har inte hittat något fel efter 2 dagars användning, förutom lite BLB i kanterna.

Inga trasiga pixlar, ingen pixel inversion och (enligt tester) ingen ghosting heller.

Vad är pixel inversion samt ghosting och hur kollar jag det?
Jag körde black screen test nu iaf, körde brightness på 100% och tyckte inte backlight bleeden blev speciellt mycket värre. Drog dock fram min systemkamera och där syntes det astydligt haha och såg mycket värre ut än vad det egentligen är.

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Szajda:

Gött kanske en bild på din setup?

Jag skulle men här på Sweclockers måste man ju ha lika fint rum som på ett hotell och jag har för mycket saker på bordet så ingen skulle uppskatta mina bilder.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Skrivet av Equilibrium:

Jag skulle men här på Sweclockers måste man ju ha lika fint rum som på ett hotell och jag har för mycket saker på bordet så ingen skulle uppskatta mina bilder.

Esch, vem bryr sig... alla har grejer i livet Släng ut en bild nu så pojken blir nöjd

Visa signatur

Monitor: ASUS SWIFT PG279Q 27" 2560x1440 @ 144hz G-SYNC Moderkort: ASUS ROG STRIX Z270H GAMING CPU: INTEL CORE i7-7700K RAM: VENGEANCE LPX RED DDR4 3200MHZ CL16 2x8GB GPU: EVGA GEFORCE RTX 3070 XC3 ULTRA HD: SAMSUNG SSD PRO 960 512GB PSU: CORSAIR RM850X 850W, 80+ GOLD Chassi: LIAN LI PC-O11DXL DYNAMIC XL

Permalänk
Medlem

Har en fråga nu när massa andra skärmar dyker upp, är det värt att behålla denna skärmen?

Acer har ju en med samma specs men med IPS istället på gång :S, ASUS nya swift är också 4k IPS GSync

Visa signatur

Gpu: EVGA GeForce GTX 1080 TI FE Kraken G10+H110 Psu:Corsair AX760 Mb: Gigabyte Aorus Gaming 7 Cpu: Intel 8700k @5.2GHz @ 1.385V Cpu-kylare:EVGA CLC 280 Chassi:Define R5 Minne:G.Skill Ripjaws V 3600Mhz CL16 SSD:OCZ Arc 240GB HDD: Toshiba 3TB A-600

Permalänk
Medlem
Skrivet av Helllodar:

Har en fråga nu när massa andra skärmar dyker upp, är det värt att behålla denna skärmen?

Acer har ju en med samma specs men med IPS istället på gång :S, ASUS nya swift är också 4k IPS GSync

Vill bara förtydliga, det är inte IPS som acer har, det är en IPS-liknande teknik som kallas AHVA, om du syftar till rubriken på den tidigare artikeln så är den lite missvisande. Frågan är vad du är ute efter vill du ha 144, 120 eller 60 hz, Freesync eller G-sync, 1440p eller 4K lite att fundera på

Visa signatur

Case: Antec Flux Pro PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer III 420 RGB Black Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Nova Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XB1X /Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackie:

Vill bara förtydliga, det är inte IPS.. Det är IPS-liknande tekniken AHVA om du syftar till rubriken på den tidigare artikeln så är den missvisande. Frågan är vad du är ute efter vill du ha 144, 120 eller 60 hz, Freesync eller G-sync, 1440p eller 4K lite att fundera på

4K är overrated och jag vill klart ha en bättre panel istället då jag ser ingen skillnad mellan QHD Och UHD så länge MSAA är på. AHVA är väl väldigt liknande IPS och slipper Bleeding/Glow?

IPS + GSync + QHD + 144hz måste ju vara det mesta man kan få ut inom dom kommande åren tills 4k 144Hz kommer?

Visa signatur

Gpu: EVGA GeForce GTX 1080 TI FE Kraken G10+H110 Psu:Corsair AX760 Mb: Gigabyte Aorus Gaming 7 Cpu: Intel 8700k @5.2GHz @ 1.385V Cpu-kylare:EVGA CLC 280 Chassi:Define R5 Minne:G.Skill Ripjaws V 3600Mhz CL16 SSD:OCZ Arc 240GB HDD: Toshiba 3TB A-600

Permalänk
Medlem
Skrivet av Helllodar:

4K är overrated och jag vill klart ha en bättre panel istället då jag ser ingen skillnad mellan QHD Och UHD så länge MSAA är på. AHVA är väl väldigt liknande IPS och slipper Bleeding/Glow?

Svårt att säga ännu, om det inte är panik så är det bättre och vänta och se vad testerna säger

Visa signatur

Case: Antec Flux Pro PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer III 420 RGB Black Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Nova Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XB1X /Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av kwame:

Vad är pixel inversion samt ghosting och hur kollar jag det?

Nu ska vi se om vi kan förtydliga =).

Nedan ser ni två bilder den ena är en stillastående frame och den andra är en frame i rörelse då inversion problemet visar sig. Tänk på att dessa streck bara uppstår under extremt kort tid men ändå synbara.

För att lättast kolla om du lider av dessa problem så titta runt genom att göra ganska snabba cirkel rörelser med musen. I world of warcraft brukar man lättast se det på ljusblått tex vattenelementalen om man är mage.

Som jag har förstått det så är när pixlarna skiftar mellan + och - varannan frame (för att förhindra att de låser sig) så håller de inte samma spänningsvärde och då uppstår linjerna. Har jag fel får gärna någon rätta mig.

Här kan ni läsa mer om det.
http://www.overclock.net/t/1526956/guide-to-the-problems-with-the-asus-rog-swift

https://rog.asus.com/forum/showthread.php?52705-PG278Q-Vertical-Lines-Pixel-Inversion-Inversion-Artifacts

Permalänk
Medlem

Vet inte om någon svarade tidigare men jag får bildfel i 99% av fallen när jag haft datorn på över natten men skärmen avstängd. Bilden blir förvriden som att det är två bilder på varandra så allt har två linjer. Avhjälps genom en omstart men otroligt irriterande fel. Som tur är har det aldrig hänt medans man jobbar/spelar utan alltid vid en uppstart. Fler som sett detta fenomen?

Skärmen har funkat bra i månader sen den köptes i början av lanseringen och detta fel kom sen någon månad tillbaks.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wesslan1:

Vet inte om någon svarade tidigare men jag får bildfel i 99% av fallen när jag haft datorn på över natten men skärmen avstängd. Bilden blir förvriden som att det är två bilder på varandra så allt har två linjer. Avhjälps genom en omstart men otroligt irriterande fel. Som tur är har det aldrig hänt medans man jobbar/spelar utan alltid vid en uppstart. Fler som sett detta fenomen?

Skärmen har funkat bra i månader sen den köptes i början av lanseringen och detta fel kom sen någon månad tillbaks.

Jag fick precis detta bildfel för första gången sedan jag köpte min swift i slutet av oktober. Det uppstod när den skulle komma tillbaka efter ha varit i viloläge, ta ut sladden och sätta tillbaka den var det enda som hjälpte. Den har fungerat bra tills nu

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem

Tog du ut DP sladden ur datorn eller skärmen? För mig att jag testat ur datorn utan att det ordnat sig.

Permalänk
Skrivet av Lithium81:

Helt säker på att dom som bytt massa gånger har större problem än 1 st död pixel.

1st död pixel ger ingen retur för asus. Däremot kan man ju använda ångerätten med öppet köp via distansköpslagen, men då får du inte använda skärmen aktivt utan bara testa den så att allt funkar...

Jag har kört CSGO i både Gsync och ULMB med skärmen, men sistnämnda kändes mycket bättre. Gsync kör jag i övriga fps-spel, mestadels då singelplayer o liknande tex far cry 4. När man spelar mot andra vill man ju ha största möjliga fördel, o det är ULMB som ger det tycker iaf jag. Smaken är som baken.. Gsync funkar också i CSGO såklart, beror på vad man föredrar.

Jag köpte skärmen för att få 1440 27" med 120hz+ ^^, gsync var bara en bonus. Så även att skärmen lätt är snyggaste jag haft

Måste man avaktivera G-Sync i Nvidias kontrollpanel för att kunna använda ULMB? När jag ändrar till 120hz och ULMB så startas ändå G-Sync när jag startar CS. Men detta är alltså med G-Sync aktiverat i Nvidia. Lite jobbigt om man ska behöver byta manuellt varje gång

Permalänk
Skrivet av livinlegend:

Måste man avaktivera G-Sync i Nvidias kontrollpanel för att kunna använda ULMB? När jag ändrar till 120hz och ULMB så startas ändå G-Sync när jag startar CS. Men detta är alltså med G-Sync aktiverat i Nvidia. Lite jobbigt om man ska behöver byta manuellt varje gång

Du får avaktivera Gsync i nvidias kontrollpanel manuellt, är så jag kör iaf. Men kör mest CSGO och Wow... så blir mest ULMB.

Visa signatur

Monitor: ASUS SWIFT PG279Q 27" 2560x1440 @ 144hz G-SYNC Moderkort: ASUS ROG STRIX Z270H GAMING CPU: INTEL CORE i7-7700K RAM: VENGEANCE LPX RED DDR4 3200MHZ CL16 2x8GB GPU: EVGA GEFORCE RTX 3070 XC3 ULTRA HD: SAMSUNG SSD PRO 960 512GB PSU: CORSAIR RM850X 850W, 80+ GOLD Chassi: LIAN LI PC-O11DXL DYNAMIC XL

Permalänk
Medlem

Har fått grymt mycket bleed i underkant på skärmen. Är detta något som är standard? Tycker det har blivit värre, skärmen är någon månad eller två gammal nu.

Sedan när jag har lämnat hemmet och slagit av skärmen manuellt på knappen (litar inte på att skärmsläckaren ska gå igång alltid) så går den i normal mode när jag slår på och vägrar ändra mode. Måste starta om datorn. Går inte att i skärmmenyerna heller sätta igång ULMB t.ex.

Visa signatur

I7-4790K - GTX970 - Asus ROG Swift PG278Q >
I7-8700K - 1080ti - Asus ROG Swift PG278Q >
9800x3d - 7900XTX - LG 38WR85QC-W

Permalänk
Medlem

Jag undrar också - hur vanligt är bleed egentligen? Helt ärligt så märker jag knappt av det vid vanlig anvädning, men då man letar efter bleed med svart bakgrundsbild (eller någon annan helfärgad bild) så syns det faktiskt ganska mycket.. Vet ju även att min version är E8. Dock har den inga andra fel. Ska man nöja sig eller försöka på lyckan med ny skärm?

Vill ju ha den så perfekt som möjligt när man faktiskt betalat såpass mycket för skärmen!

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem

Ja, så får det är mörkt i nederkant på skärmen märker jag av just den bleeden väldigt tydligt. Är inte svart där alls.

Har även ett annat fenomen som jag upptäckte just, när jag scrollar med mouse3-nedtryckt (d.v.s "steglöst") på t.ex forum får jag någon form av ghostning på texten. Vet ej om det är normalt heller, kan ni testa?
Det blir dubbeltext, fast den andra texten är ljus. Det är så i både normalmode och ulmb.

Visa signatur

I7-4790K - GTX970 - Asus ROG Swift PG278Q >
I7-8700K - 1080ti - Asus ROG Swift PG278Q >
9800x3d - 7900XTX - LG 38WR85QC-W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lithium81:

Esch, vem bryr sig... alla har grejer i livet Släng ut en bild nu så pojken blir nöjd

Här får du link, ROG

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Skrivet av Equilibrium:

Här får du link, ROG

tjusigt ^^ nästan samma setup som mig, fast jag har Logitech G910 också riktigt nice t-bord.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lithium81:

tjusigt ^^ nästan samma setup som mig, fast jag har Logitech G910 också riktigt nice t-bord.

Sant fastän det är ju synd att jag har 6 andra som tycker att det ser ut som ett rövhål.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Alltså, jag vettefan vad jag ska göra. Stör mig varenda gång jag kollar backlightbleed, störde mig inte de minsta innan jag ens kollat för det. Märkte ju inte av det vid vanlig användning. Men är lite smått perfektionist, och nu när jag vet om det så stör det mig verkligen. Men känns väldigt fåfängt att skicka tillbaks skärmen för lite blacklightbleed som märks vid total svarthet....

Men ja, mycket på grund av priset så vill man ju ha en perfekt skärm. Och ja, lite av att man har en E8 som är känd för mycket fel...

Vad hade ni gjort? Som sagt, det märks ej av vid vanlig användning. Visste inte ens om det fören jag läste på om blackligtbleed..

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem

Jag börjar också störa mig på min BLB faktiskt.
Tycker nästan att den har spridit sig och nu syns en grå ton i alla kanterna, dock är det bara i nedre högra hörnet som det går i blå ton och är direkt störande vid spel/filmtittande.
Edit: Ska dock förtydliga att det är uthärdligt. Det är inte på långa vägar lika illa som min BenQ XL2410T, men den var så illa att jag lyckades reklamera den.

Annars har jag som sagt inga fel på min, trots att det är en E8.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Hej

Finns det någon som har problem med att BF4 fryser(total FPS drop) till i ca 1-5 sekunder? Kör jag med G-Sync aktiverad så sker detta flera gånger under en runda. Avakiverar jag G-Sync så sker det kanske 2-3 gånger under en spelperiod under hela kvällen/natten vilket är ok (eller inte).

Har fixat och pillat med allt ni kan tänka er.

• Kört SLI

• Kört med 1st Titan.

• Bytt plats på korten och växlat kort.

• Provat andra grafikkort.

• Provat en hel drös med olika drivar till korten.

• Installerad om Win 8.1, spelat BF4 utan windows uppdateringar, installerat alla Win 8.1 uppdateringar.

• Kopplat bort andra enheter som hårdiskar och USB utrustning (även provat annan mus/tangentbord).

• Kopplat bort stängt av andra enheter i nätverket.

• Testat routern/uppdaterat med olika firmwear/öppnat portar (Asus RT-N66U)

• Testat minnena, kört med andra minnen.

• Installerat ny SSD.

• Bios är uppdaterade ja allt är UpToDate.

• Har kört bredbandstest/latency.

• Har haft Nvidia Experience installerat och provat utan.

• Temperaturer är inom gränser på CPU och GPU.

Men så igår så slog jag av G-Sync och det blir bra mycket mindre frysningar var av jag börjar tro att det har något med drivar till korten eller G-Sync enheten i skärmen att göra (där av mitt inlägg i denna tråd). Har hittat info om detta via google men ingen lösning. En del säger att detta började med en uppdatering i BF4 vilket kan vara sant. Det som är problemet är att det är inte så stor skara människor som råkat ut för detta och därmed är det svårt att finna en lösning.

Här är 2st klipp där frysningen är ganska så kort. Men titta uppe till höger på FPS mätaren så ser ni vad som sker. Ibland kommer det 2st drops på raken. I film.1 är den första frysningen en frezz, FPS drop till 6 FPS medans andra frysningen är ett lagg på servern. Det ser man bla av att dom små 4-kantererna dyker upp i högra hörnet.

I film.2 så ser ni när jag drar upp paddlarna och ska väcka liv i en spelare att jag får en frezz, FPS drop till 3 FPS.

Så här håller det på under rundorna helt random. Ända tills igår när jag slog av G_sync. Det kan blir en ganska så häftig FPS drop men det sker väldigt väldigt sällan med G-sync avaktiverar. Detta började för ca 4 veckor sedan.

Så om ni har det här problemet så prova att slå av G-Sync och hör av er här i tråden. Skulle uppskattas det varmaste :). Själv ska jag försöka få tag på en annan skärm att prova med. Alla tips och länkar uppskattas.

Film.1

Dold text

Film.2

Dold text
Visa signatur

Intel Core i9-10900K | ASUS ROG Z490 Maximus XII Formula (WI-FI) | ASUS TUF RTX 3090 OC | ASUS ROG Swift 27" 4K PG27UCDM | Corsair Dominator Platinum RGB 32GB / 4000MHz / DDR4 | Samsung 970 EVO Plus SSD 1TB M.2 | Corsair Cooling Hydro H100X / 240mm | Corsair HX1000i | Logitech PRO X Superlight | Fractal Design Meshify S2 | Windows 11 x64 Pro |

Permalänk
Medlem

Jag har börjat få frysningar efter de senaste drivrutinerna från nvidia. Har du kollat och backa en version till 344.80 istället för 347.09 beta som de skickade ut strax innan jul.

Permalänk
Medlem

har inte sånna lagg men det har hänt att hela spelet hakar sig och jag måste starta om hela jävla datorn. vet dock ingen orsak.

Visa signatur

*Define S Black *MSI X99S SLI PLUS *i7-5960X *Corsair 1000W *Ripjaws 32GB 3000MHz *GTX 980 Ti G1 Gaming *Kingston 240gb SSD *Crucial 1TB SSD *Asus ROG SWIFT *Custom vatten loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av grahnen:

Jag har börjat få frysningar efter de senaste drivrutinerna från nvidia. Har du kollat och backa en version till 344.80 istället för 347.09 beta som de skickade ut strax innan jul.

Ja

Visa signatur

Intel Core i9-10900K | ASUS ROG Z490 Maximus XII Formula (WI-FI) | ASUS TUF RTX 3090 OC | ASUS ROG Swift 27" 4K PG27UCDM | Corsair Dominator Platinum RGB 32GB / 4000MHz / DDR4 | Samsung 970 EVO Plus SSD 1TB M.2 | Corsair Cooling Hydro H100X / 240mm | Corsair HX1000i | Logitech PRO X Superlight | Fractal Design Meshify S2 | Windows 11 x64 Pro |

Permalänk
Medlem
Skrivet av blackis:

testade idag och jag har oxå lagg/frys på servrar jag normalt inte har det på. så troligen drivarna.

Visa signatur

*Define S Black *MSI X99S SLI PLUS *i7-5960X *Corsair 1000W *Ripjaws 32GB 3000MHz *GTX 980 Ti G1 Gaming *Kingston 240gb SSD *Crucial 1TB SSD *Asus ROG SWIFT *Custom vatten loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av HampZZ:

testade idag och jag har oxå lagg/frys på servrar jag normalt inte har det på. så troligen drivarna.

Ja troligen drivrutinerna till korten. Har ifs provat väldigt många. Men det kan ju vara i kombination med en uppdatering av BF4. Har inget annat online spel att prova med heller. Men en drivrutin jag kört med länge på min rigg är 344.11. Den har hjälpt mig med diverse problem. Ska installera den och prova igen.

Annars är jag fortfarande mycket nöjd med skärmen och har klarat mig från döda pixlar och backligtbleed. Backligtbleed finns där i nederkant men inget jag stör mig på ännu.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tja! Har ett gäng frågor jag hoppas ni kan svara på innan man vågar beställa denna skärm.

- Är det fortfarande problem med skärmarna från "E8" om man beställer i dagsläget? Och vilka andra ska man akta sig för?

- Går det att tilta skärmen neråt? Tittat massvis med videos på nätet efter det utan resultat.

- Hur bra kommer t ex BF4 flyta på med 144hz med dessa specs: Intel Core i7 2600K 3,4GHz - MSI GeForce GTX 970 Gaming - 16GB Ram Corsair Vengeance, kommer man kunna spela i Ultra som nu med skitskärm eller behöver man 2 kort för att den ska palla?

- Sitter med en Samsung TFT 24" S24A350H LED just nu som jag tänkt använda som andra skärm, pallar burken köra 2 skärmar varav ena kör BF4 i ultra på 144hz t ex?

Kanske helt självklara frågor, men hoppas på snälla svar! ZOMG

Permalänk

Vissa har problem med dom, andra inte. Jag har en E8 och har inga problem.

Går inte tilta skärmen neråt.

BF4 har jag ingen koll på. Men Far Cry 4 flyter fint på min rigg.

Återigen BF4 fråga, men jag kör iaf denna skärmen och en 64" plasma på samma kort. Inga problem alls. FUnkar toppen.

Skrivet av Haeggenn:

Tja! Har ett gäng frågor jag hoppas ni kan svara på innan man vågar beställa denna skärm.

- Är det fortfarande problem med skärmarna från "E8" om man beställer i dagsläget? Och vilka andra ska man akta sig för?

- Går det att tilta skärmen neråt? Tittat massvis med videos på nätet efter det utan resultat.

- Hur bra kommer t ex BF4 flyta på med 144hz med dessa specs: Intel Core i7 2600K 3,4GHz - MSI GeForce GTX 970 Gaming - 16GB Ram Corsair Vengeance, kommer man kunna spela i Ultra som nu med skitskärm eller behöver man 2 kort för att den ska palla?

- Sitter med en Samsung TFT 24" S24A350H LED just nu som jag tänkt använda som andra skärm, pallar burken köra 2 skärmar varav ena kör BF4 i ultra på 144hz t ex?

Kanske helt självklara frågor, men hoppas på snälla svar! ZOMG

Visa signatur