Vad var ditt bästa drop idag? [Diablo III]

Permalänk
Medlem

Fick den av en annan i ett public game, ökade min dmg över 10%

Permalänk
Medlem

Kul hur alla ens bästa items nu kommer bli skit när ancients sen kommer live i spelet, men kanske bra då kanske man har turen att få nåt ancient som man inte fick den vanliga av. Synd att ptr verkar omöjlig att komma in och testa, det är 2000% chans att få legendaries å testa hade varit roligt.

Permalänk
Medlem

Spelade lite på PTR igår. Testade DH M6 build och känns som den är bättre nu. Framförallt roligare att spela. Ang 2000% leg drop chans. Det regnar legs hela tiden. Men några ancients har jag inte sett till. Säkert fått 5-600 legs. allt på typ 1 timme.

Visa signatur

5 Stationära datorer.
2 HTPC
4 Bärbara
0 Server

Permalänk
Medlem

Fyfan känns så sjukt.. kikade på twitch igår och såg detsamma.. en miljard legendaries i en vanlig rift..
hur ska man kunna gå tillbaka till normalt spel sen när man jagar i flera dagar för att få ett par frostburn (inne på typ 10nde dagen nu).

Jag har inte testat PTR än för den ville installera typ 10gb till vilket kändes fel?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Fyfan känns så sjukt.. kikade på twitch igår och såg detsamma.. en miljard legendaries i en vanlig rift..
hur ska man kunna gå tillbaka till normalt spel sen när man jagar i flera dagar för att få ett par frostburn (inne på typ 10nde dagen nu).

Jag har inte testat PTR än för den ville installera typ 10gb till vilket kändes fel?

10 dagar....? Inser du hur lite det är för att "jaga" ett ganska så rare item?

Samt PTR lär vara minst lika stor som spelet.

Permalänk
Medlem

Är sen så rare alltså? Lägger alla points på handskar hos kadala med. Finns det nån site med en chance för drops? Är inte insatt i annat än spelandet men har aldrig letat efter nåt så hårt som frostburn. Mer än 10 dagar kanske 15

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Är sen så rare alltså? Lägger alla points på handskar hos kadala med. Finns det nån site med en chance för drops? Är inte insatt i annat än spelandet men har aldrig letat efter nåt så hårt som frostburn. Mer än 10 dagar kanske 15

Det är typ 2% chans på frosburns och TnT när leg handskar droppas. Så dom är väldigt rare

Permalänk

Ojojojojojojojoj

Jag älskar treasure goblins

Visa signatur

Windows 8.1 64-bit : Intel Core i7 4790K @ 4.00GHz : 2x8(16)GB Crucial BallistiX Sport 1600MHz : MSI Z97 GAMING 5 :
Zotac Nvidia GeForce GTX 780 3GB : 2TB Western Digital Green HDD (Lagring) : 256 Crucial SSD (OS)
En 32 tums 1920x1080 Samsung LED teve som skärm ;D

Permalänk
Medlem
Skrivet av lekle:

Det är typ 2% chans på frosburns och TnT när leg handskar droppas. Så dom är väldigt rare

2% .. inte så illa ändå.. har ju säkert fått 100 legend handskar senaste så 2 av dom borde vart frostburn.. men nej nej.. plåga mig så..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

2% .. inte så illa ändå.. har ju säkert fått 100 legend handskar senaste så 2 av dom borde vart frostburn.. men nej nej.. plåga mig så..

Jag har bråkat likadant med TnT fått ett par och dom går att använda iaf men fortsätter leta efter ett par bra

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Den här var riktigt fin

Permalänk
Medlem

visst, dom e trevliga ... men varför i hela fridens namn kör du med topaz i hjälmen nu när mf i princip är helt useless?

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Medlem

haha hade ingen aning att MF var dåligt nu för tiden, vad ska jag ha istelet som DH?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blaze84:

haha hade ingen aning att MF var dåligt nu för tiden, vad ska jag ha istelet som DH?

ja du, vet ju inte vad du behöver men diamanter är populära om man behöver reduce cooldown time ... och ametyst är ju poulära om man kör hardcore såklart:)

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iceglow:

visst, dom e trevliga ... men varför i hela fridens namn kör du med topaz i hjälmen nu när mf i princip är helt useless?

Skrivet av Iceglow:

ja du, vet ju inte vad du behöver men diamanter är populära om man behöver reduce cooldown time ... och ametyst är ju poulära om man kör hardcore såklart:)

Jag kör med denna, riktigt fina är dem... bra med HP i HC

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem

Kommer troligen bli kassa i nästa patch men.

Permalänk
Medlem

Inget blir ju kasst till patchen?? Bara att det kan droppas en bättre.. den chansen är ju mindre än att itemet droppar som vanligt

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Inget blir ju kasst till patchen?? Bara att det kan droppas en bättre.. den chansen är ju mindre än att itemet droppar som vanligt

Jo, TnT blir kass för Demonhunter då deras sentry inte längre kommer räknas som pet om jag förstått det hela rätt.

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem

Menar att det blir värdelös när m6 ändras.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av FiftyFifty:

Kommer troligen bli kassa i nästa patch men.

http://i.imgur.com/SFAIKKG.png

Men fina rulls äre.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Ganska nice

Permalänk
Medlem

Efter nått paragon 530 fick man äntligen sin första furnace, inte direkt den bästa men en furnace är alltid en furnace, fick dock en betydligt bättre roll på stalgard, riktigt nice vapen för barbs om man kör ww.

Permalänk
Medlem

Fick min första SoH idag,

så fort jag får en ramaladni's gift så ska jag rolla bort socket mot 10% dmg

Är rätt nöjd med rollen på den faktiskt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av D-J:

Fick min första SoH idag,

så fort jag får en ramaladni's gift så ska jag rolla bort socket mot 10% dmg

http://i.imgur.com/0ke38tI.png

Är rätt nöjd med rollen på den faktiskt!

Fusk, vill också ha en!

Visa signatur

Ryzen 7 5700x3D | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RX 7900 XT | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M | Noctua NH-U12S PnP

Permalänk
Medlem

Glömde ju att jag fick ju också en shard of hate en dag före min furnace, sjukt va rare dom är man fick spela nästan 1000 timmar för att få sin första drop, och dom ska buffa elemental skills i uppdateringen som kommer snart kommer den mer eller mindre vara aktiv hela tiden så kör man ww på barb så kommer man spotta bolts i princip hela tiden.

Permalänk
Medlem

Riktigt nöjd! Fick denna efter 30min spel igår

Börjar ta sig nu
http://eu.battle.net/d3/en/profile/SunQ-2308/hero/47484422

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

Efter att ha försökt övertala Kadala i säkert 3 månader med i runda slängar 80k shards så droppade äntligen en polare Xephirian så nu är min supp-wd fullgearad och klar för grift50+

http://eu.battle.net/d3/en/profile/HerpDerp-2583/hero/4306421...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SunQ:

Den var fan inte dålig
Hade inte sagt nej till en sån på min DH

Permalänk
Inaktiv

Fick denna igår, tyvärr så hade den strength och jag spelar Dexterity karaktärer så fick rolla bort strength istället för att fixa 10% dmg

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av SunQ:

Snyggt.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya