Billigaste Battlefield 4 Premium samt Premium Edition![samlingstråd]

Permalänk

Försöker köpa premium genom mexikansk proxy nu. När jag väl är på Origin online-affär och ska betala får jag felmeddelande om att "No podemos verificar esta tarjeta de crédito." (Vi kan inte verifiera detta kreditkort.). Är säker på att jag fyllt i rätt kortnummer och att jag inte spärrat mitt visa-kort för utlandstransaktioner. Vad ska jag göra?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk

Ingen som vet?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Kontrollera så att adressen du anger stämmer i allt förutom landet! Annars så kan EA-kontot spärras för bedrägeriförsök om du har otur (det står bara att köp inte medges).

Permalänk

Fick det att fungera nu. Var tvungen att använda Paypal som betalningsmetod...

Visa signatur

Permalänk

BF4 inkl China Rising för PC finns för 175:- på inet för tillfället, kan man få det billigare nånstans? Vill helst ha download.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zin:

Hej kära SweC medlemmar,

Nu på höstens gång är det än en gång dags för en release ur Battlefield serien, inte närmare fyran. Förra året höll jag i en tråd om att hitta det billigaste BF3 premium, så tänkte mig att jag skapar en liknande tråd i år. Målet med denna tråd är att samla de billigaste priserna du kan hitta över nätet. Detta gäller endast digitala produkter, ej fysiska(köpt i butik). Innan ni postar så finns ett par regler jag vill att ni följer!

Regler
- Endast billigare priser får postas(dvs om priset är 600kr så postar ni inte om det finns för 650kr på en annan sida)
- Endast digitala produkter
- Är priset i utländsk valuta så använd t.ex. Google eller Forex för att omvandla till SEK
- Använd och följ mallen i exemplet nedanför

Produkt:
Pris i SEK:
Pris i annan valuta:

Butik:
Direktlänk till produkten (infoga länken i "texten" precis som nedanför, detta för att undvika kladd och hålla det snyggt)
Är priset rabatterat: (sätt ett JA eller NEJ här, om JA så kan detta innebära att produktens pris är tillfälligt)
Utgångsdatum på rabatt: (om svaret är JA på ovanstående sätt datumet här, om datum ej finns eller hittas skriv "N/A")

Vilka versioner eftersöker vi i denna tråd då?

- Battlefield 4 Premium Edition(Grundspelet + Premium)
- Battlefield 4 Premium(endast Premium)

Copy-paste mall!

[B]Produkt:[/B] [B]Pris i SEK:[/B] [B]Pris i annan valuta:[/B] [B]Är priset rabatterat:[/B] [B]Utgångsdatum på rabatt:[/B] [B]Butik:[/B] [URL=""][B]Direktlänk till produkten[/B][/URL]

Nu när ni vet vad reglerna är så börja posta, hittar ni en sida där ni tror att det är billigast så posta den här. Jag kan la börja så har vi en grundriktning.

Produkt: Battlefield 4 Premium Edition
Pris i SEK: ~677KR
Pris i annan valuta: €77.95
Är priset rabatterat: JA
Utgångsdatum på rabatt: N/A
Butik: OnlineKeyStore
Direktlänk till produkten

PS: Eftersom endast billigare priser får postas, ej högre, så kommer det automatiskt bli så att ju längre ner i tråden ni kollar desto billigare blir det. Kom ihåg detta och följ reglerna till punkt och pricka, detta är för allas skull och bekvämlighet.

Lycka till i prisjagandet!

Villa bara säga att jag rekommenderar valuta.se istället för forex då forex visar priserna om du vill köpa eller sälja en valuta.. medans valuta.se visar vad valutan är värd

Visa signatur

CPU i5 2500k @4.5 GHz CPU Kylare Corsair H80 RAM 12GB @1600MHz GPU Gigabyte GTX 770 WF SLI PSU Corsair AX 860i MOBO ASUS P8Z68-V PRO Torn Corsair Air 540
Kringutrustning MUS Corsair M95 Tangentbord Ducky Shine 3 Purple TKL MX Blue
Musmatta Steelseries QCK Skärmar HP w2207, Asus WG248QE 24Tum, 144Hz
Värt att veta är att NuckleBuckle har Dyslexi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sacramento:

BF4 inkl China Rising för PC finns för 175:- på inet för tillfället, kan man få det billigare nånstans? Vill helst ha download.

Gjorde en snabbkoll på g2play, g2a och prisjakt och jag kan inte finna det billigare. Kanske finns andra keystores där ute men tycker du ska slå till.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sacramento:

detta är en tråd för premium, missat det?

Permalänk
Skrivet av JSvanberg:

detta är en tråd för premium, missat det?

Oooops, jepp missat det.

Permalänk
Medlem

Lyfter denna och kollar om det finns billigare ställe att få Bf4 premium edition än på origin själva som egentligen inte är dyra,men man vill ju snåla in i de längsta

https://www.origin.com/sv-se/store/buy/battlefield-4/pc-downl...

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om det går att köpa premium edition och sedan få premium på ett annat konto?

Har redan BF4 men tänkte köpa det åt min bror, men eftersom premium edition bara kostar 299:- skulle jag ju kunna få premium för 199.

Visa signatur

Spelburken: Intel Core i5 3570k @ 4,4 Ghz, HD7870 Crossfire, 8GB RAM, Skärmar: 3x Dell U2312HM Eyefinity
Asus Zenbook UX32VD, Nexus 6P
Citera för svar!

Permalänk

BF4 Premium Edition (dvs. du får ALLT).
250kr på Origin.
299kr på Webhallen.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 | MSI MAG B560 TOMAHAWK WIFI | Intel Core i5 11600K | MSI GeForce RTX 3060 12GB VENTUS 3X OC | ASUS ROG Strix 850W | Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz | Noctua NH-U12S | Samsung 970 EVO Plus 2TB | W11

Permalänk
Skrivet av pallers:

Brukar använda denna:

Battlefield 4 premium inkl spel (58% rabatt):
https://www.instant-gaming.com/sv/577-kop-key-origin-battlefi...

Battlefield 4 premium exkl spel (49% rabatt):
https://www.instant-gaming.com/sv/243-kop-key-origin-battlefi...

Skrivet av pallers:

Såg nu att de har 82% rabatt, 107kr, på BF4 originalet:
https://www.instant-gaming.com/sv/185-kop-key-origin-battlefi...

är instant-gaming legit?

Citerade länkar redigerade enl § 9 referral.
Visa signatur

Main: R9 390 Nitro, 4690K @ 4 GHZ, NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte Z97X Gaming 3, Fractal Design Define S, 1 TB, Fractal Design 650W, samsung 840 evo 120gb, windows 10
Equipment: Benq xl2411t Tesoro durandal ultimate G1NL, steelseries rival, Qpad qh 90.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Affeskate13:

är instant-gaming legit?

Japp
Om det är pga G2A-incidenten du undrar. De kontona som blev avstängda av UBI var pga nycklarna hade varit köpta av "stulna" kreditkort.

Permalänk

Är premium värt att skaffa? Eller ska man köpa utan? Har lirat gratis i en vecka och lär lägga mycket tid på spelet framöver.

Permalänk
Skrivet av papercutz:

Är premium värt att skaffa? Eller ska man köpa utan? Har lirat gratis i en vecka och lär lägga mycket tid på spelet framöver.

Ja, jag tycker det är värt det. Man blir snabbt trött på att bara ha standard- banorna, vapen och fordon. 4 banor får man med varje dlc och de finns det 5 av, vilket innebär 20 nya banor totalt.

Permalänk
Skrivet av NybbTronio:

Ja, jag tycker det är värt det. Man blir snabbt trött på att bara ha standard- banorna, vapen och fordon. 4 banor får man med varje dlc och de finns det 5 av, vilket innebär 20 nya banor totalt.

Låter bra, tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av NybbTronio:

Skrivet av papercutz:

Låter bra, tack!

Standardvapnen räcker rätt så länge eftersom det tar ganska lång tid att låsa upp nästkommande vapen osv. Kan dock hålla med om att de banor man har utan premium blir tråkiga ganska snabbt. Önskar att jag hade råd att faktiskt skaffa premium själv...

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

Premium är klart värt pengarna. Mycket nöje för pengarna om man säger så...

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Skrivet av Mange43:

Detta är inte download?

Visa signatur

Desktop: Geforce GTX 770 | 8gb DDR3 1600mhz | Intel i5-4670k | SSD 120gb | OS Win 8.1 |

Permalänk

https://www.youtube.com/watch?v=IIQ5BDwpxjk

Länken ovan visar hur du enkelt handlar på mexicos origin. testade själv och köpte BF Hardline idag. Observera att sidan laddas sakta dvs det går trögt. Allt tog mig c:a 30minuter.