Apple Watch batteritid räknas i timmar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Rolex gör klockor i miljonupplagor, går att diskutera hur unikt det är. För att få riktigt hantverk eller åtminstone inte masstillverkat sådant får man punga ut med flera 100K för t.ex. en Patek Philippe eller Richard Mille.

Du kan ge runt 10 miljoner för en Patek Phillippe också

http://www.uret.se/patek-philippe-grand-complications-sky-moo...

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmieSan:

Inte förvånad att apple watch skulle vara 100% fail.

Finns inget som blir fail från Apple. Inte för att det egentilgen är bra dock. Är det ett äpple på kommer folk köpa den.

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk

jahapp och mitt lilla armbandsur kan nästan tuffa ut i oändligheten utan batteri, bara en service ett par år emellan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marinlik:

Smarta klockor känns fortfarande som en produkt som är i ett väldigt tidigt stadium. Innan jag skulle få för mig att köpa en så måste den ha mycket bättre batteritid idag. Jag vill också kunna använda den fritt från en mobi i vissa sammanhang. Typ lägga in en mindre spotify spellista och kunna använda run keeper så att man kan jogga och lyssna på musik med bara klockan utan att behöva ha med mobilen.

Samsung Gear S säger jag bara...

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.