Permalänk

drog in till inet idag! Slog till på ett quickfire rapid-i med blåa switchar! Blev helt kär i blåa! <3 Tack för hjälpen iaf!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor Larsson:

drog in till inet idag! Slog till på ett quickfire rapid-i med blåa switchar! Blev helt kär i blåa! <3 Tack för hjälpen iaf!

Det är enkelt att byta sladd då Rapid-I har micro USB. Jag köpte en sleevad från ebay för typ 20 kr inkl frakt. Frakten där dock ett par veckor om man beställer från Kina. Exempel på sökning: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m57...

Permalänk
Skrivet av RealPower:

Här har Mediamarkt det iaf, skulle gissa på att Inet har några framme också..

Inet hade uppe lite! Köpte mig ett rapid-i mx blue! Helt kär

Permalänk
Skrivet av twk:

Det är enkelt att byta sladd då Rapid-I har micro USB. Jag köpte en sleevad från ebay för typ 20 kr inkl frakt. Frakten där dock ett par veckor om man beställer från Kina. Exempel på sökning: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m57...

Gött o veta! Ifall den skulle gå sönder! Har dock märkt de kända filco pinget uppe vid ?-0 tangenterna! Antar att det inte är nåt skadlgt för tangentbordet och att de är nåt man får leva med?

Permalänk
Medlem

Jag har haft Corsair RGB K70 i 4 dagar och har jävligt ont i handleden pga av värdelöst handledsstöd

Visa signatur

Citera för svar.

4790k @ 4.5 GHz / GTX 980

Permalänk
Skrivet av Flaxiiz:

Jag har haft Corsair RGB K70 i 4 dagar och har jävligt ont i handleden pga av värdelöst handledsstöd

Har inget handledsstöd! Har själv inga problem med de!

Permalänk

Filco ping?

Har nu använt mitt quickfire rapid-i ett tag, och märkt att jag har filco ping. Det finns ett litet ping på alla tangenter mellan F1 o F12?
De jag skulle vilja veta är om det är skadligt för tangentbordet? Då jag inte stör mig så mycket på de för jag har nästan alltid har lurar på mig, men om det nu är skadligt så vill jag verkligen inte dra ut på tiden!

Super duper tacksam för svar
//Victor

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Nej det finns ingenting som är skadligt på något sätt med det.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Skrivet av deeyay:

Nej det finns ingenting som är skadligt på något sätt med det.

Tack! Då kan jag leva med det

Permalänk
Medlem

Haft två Rapid I, båda lämnades tillbaka. Första var det ytbehandlingen som var felande, och andra var det filco pling på. Men detta på speciella tangenter.

Beroende på vart du köpt det så borde de lämna garanti på detta.

Permalänk
Skrivet av Victor Larsson:

Hej

Börjat fundera på att sälja min csgo kniv o köpa mig ett redigt tangentbord istället! Så klart så vill jag ha lite rekommendationer
Hade ett mk 50 med röda switchar för ett tag sedan o tyckte de var helt okej! Men nu känner jag att det skulle vara kul med lite klick o feedback så funderar på blåa ifall jag ska skriva en lång uppsats eller liknande!
Här är några krav jag har:

- Bakgrundsbelysning

- Vill kunna pausa musik

- Hålla hög kvalite

Sedan är blå bakgrundsbelysning ett stort plus
Kom gärna med förslag o skriv gärna vad ni tycker om produkten ni slår ett slag för
Kan även säga att jag för de mesta spelar cs men även en del blandat!

Supertacksam för svar
//Victor

Roccat ryos mk pro?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

RT 5600 | RTX 3070 | 32GB 3600Mhz ddr4
i7 8650u | UHD 620 | 16gb ddr3

Permalänk
Skrivet av gylldevik:

Roccat ryos mk pro?

Oops, läste inte threaden..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

RT 5600 | RTX 3070 | 32GB 3600Mhz ddr4
i7 8650u | UHD 620 | 16gb ddr3

Permalänk
Skrivet av Trapt:

Haft två Rapid I, båda lämnades tillbaka. Första var det ytbehandlingen som var felande, och andra var det filco pling på. Men detta på speciella tangenter.

Beroende på vart du köpt det så borde de lämna garanti på detta.

Aa tycker de borde gå på garanti! Men Är väldigt nöjd med tangentbordet och filco pinget kan jag helt klart leva med och de är inte skadligt för tangentbordet så jag skiter i att åka o lämna tillbaka!

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Var glad så länge inte Filcopinget dyker upp på spacebar! Då kan man börja tala om att det kan bli jobbigt på allvar.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Skrivet av deeyay:

Var glad så länge inte Filcopinget dyker upp på spacebar! Då kan man börja tala om att det kan bli jobbigt på allvar.

Förstår de! Har filco ping på backspace och på tangenterna runt där! Men stör mig inte så värst på de