OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk

Grymt att se att många får sina! Sitter ivrigt och väntar på min invite och håller tummarna. Plats 14 333 i listan

Ändrade mig till 64 GB också.

Permalänk

det här är helt otroligt. har suttit hemma nu ett bra tag arbetslös och inte gjort något speciellt alls, men idag var jag inne i stan med några kompisar. och just idag kommer dom på dhl och ska leverera mobilen, men eftersom jag inte var hemma så kunde dom inte det. så inställt måste jag vänta tills tisdag eller hämta det själv..... blir helt galen på det.....

Permalänk
Skrivet av fiskmasen_99:

Tack så jättemycket. Beställde en 64gb med rosewood baksida
Skriver i tråden när jag får en invite. Någon som vet hur lång tid det brukar ta med "standard shipping"?

EDIT:
Hittade

Idag fick jag SMS från DHL att den har skickats från UK.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ni som fått invite hur fick ni den? Min kompis hat köpt en oneplus men gjorde det sent så jag väntar ivrigt på att han ska få en invite.

Sjukt att det är såpass svårt att köpa en telefon

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Skrivet av Ninotramp:

Ni som fått invite hur fick ni den? Min kompis hat köpt en oneplus men gjorde det sent så jag väntar ivrigt på att han ska få en invite.

Sjukt att det är såpass svårt att köpa en telefon

De skickas ut i tiers. Lär mer om det här: Länk Delbara invites har jag bara sett en av så de kommer förhoppningsvis snart. For de som ligger i tier 3 och 4 lär det säkert ta en halv månad till två månader att få sin. De vart nyligen klar med tier 1 så de är på tier 2 nu verkar det som. Om du ligger på tier 4 så kommer din plats på listan kommer inte spela någon roll förrän tier 3 och uppåt är klart för de har företräde.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeiKun:

De skickas ut i tiers. Lär mer om det här: Länk Delbara invites har jag bara sett en av så de kommer förhoppningsvis snart. For de som ligger i tier 3 och 4 lär det säkert ta en halv månad till två månader att få sin. De vart nyligen klar med tier 1 så de är på tier 2 nu verkar det som. Om du ligger på tier 4 så kommer din plats på listan kommer inte spela någon roll förrän tier 3 och uppåt är klart för de har företräde.

Tack!

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Jag borde få en invite snart. De hade ett gäng tävlingar denna vecka och tävlade ut först 1000, sen 2000, 3000 dagen efter och 4000 igår (fredag). Deltog i alla och inom tiden för att få en invite men ännu har ingen ramlat in i inkorgen. Väntar ivrigt på att se om Oneplus håller vad de lovar iom tävlingarna.

Permalänk
Medlem

Leveranstiden med express är klart godkänd, 3 dagar från Hong Kong.

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk
Medlem

Intresserad av en Invite. 64GB att föredra! Skriv upp mig.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Jacob14:

Intresserad av en Invite. 64GB att föredra! Skriv upp mig.

Skriva upp dig får du göra själv. Läs första inlägget i tråden.

Visa signatur

💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled
🎮 → Steamdeck

Permalänk
Medlem

Fick den idag, och detta är första intrycket:

+ Raspigare baksida, bättre grepp
+ Ruskigt snabb
+ Bra kamera både fram och bak
+ USB C <3
+ Bra skärm
+ Fingersensorn
+ Dual sim, bra när man är utomlands

- Oxygen OS, gillade Cyanogen mer då man kunde göra fler inställningar i CM.
- Laddlampan visar inte status på laddning som på Oneplus One
- Verkar vara sämre batteritid, har inte testat med full ladning ännu (se edit)

Detta efter 2 timmars användande.

EDIT

Batteritiden är inte sämre, hållder cirka 2 dagar vid normalt användande. Troligen drogs batteriet ur fort då jag installerade allt.

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk

Tar gärna emot en invite då man vill köpa en 64GB på direkten.

Permalänk

Ställer mig gärna i kö för en 32/64 så man kanske får en chans att prova på OPT.

Permalänk
Medlem

Hur svårt ska de egentligen vara för att få köpa en telefon... har väntat i månader och tänker dra till direkt när jag får invite

Permalänk
Medlem

Skrev upp mig i kö för en 64GB

Permalänk
Medlem

Tar jättegärna en 64GB! Sitter på en sliten galaxy s2 just nu

Permalänk
Medlem

Jag skulle hemskt gärna vilja köpa en 64GB version av telefonen. Spelar spelet Ingress väldigt mycket och är i behov av det stora batteriet, men också på grund av att den är så billig. Tycker även om fotografering och en 13MP kamera är perfekt.

Har suttit och googlat runt lite, men tänkte att jag kan fråga här också.. Skulle ni säga att det är säkert att köpa en inbjudan via exempelvis Ebay?

Visa signatur

i7 4790K | Cooler Master Hyper 212 EVO | MSI Z97-S02 | GeForce GTX 960 2GB | ADATA 16GB CL9 1600MHz DDR3 | ADATA SSD Premier Pro SP900 256GB | 1TB WD Blue | EVGA Supernova G2 750W

Permalänk
Medlem

hade plats 113 supr90 men tog bort min plats ifall någon vill ta den, min s4a dog precis så det vart en s6a istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av supr90:

hade plats 113 supr90 men tog bort min plats ifall någon vill ta den, min s4a dog precis så det vart en s6a istället

Det är nog bäst att bara stryka dig i så fall, så att den går på #114 istället.
Folk blir nog inte så roade om någon på måfå skulle hoppa in och knycka en plats mitt i listan.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

fick min andra idag.. men den är väll bunden till mig antar jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alyzzer:

fick min andra idag.. men den är väll bunden till mig antar jag

Det går att dela även fast den är bunden, https://www.reddit.com/r/oneplus/comments/3jw72c/tutorial_how...

Visa signatur

Main: i7-14700 - 32GB DDR4 - 3060 ti - Seagate 510 2TB
unRAID: Xeon E5-2697 v2 - 32 GB DDR3 - Dell PERC H310 - 8x14TB

Permalänk
Medlem

64 gb tack!

Permalänk
Medlem

Idag lyckades man få två invites på mejlen, lyckat
En telefon är iaf nu beställd

Permalänk
Medlem

Fick 3 invites idag från tävlingarna förra veckan, men kan inte beställa för det finns inte i lager. :/

EDIT: Verkar som de jobbar på en lösning. https://twitter.com/raggylau/status/645973673594060800

Visa signatur

i9 9900K 5GHz AVX 1.26V LLC 7 | 16GB | Strix 2080 Super OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Borgis:

Fick 3 invites idag från tävlingarna förra veckan, men kan inte beställa för det finns inte i lager. :/

EDIT: Verkar som de jobbar på en lösning. https://twitter.com/raggylau/status/645973673594060800

Samma här, sjukt irriterande. Hoppas de hinner fixa det tills ikväll...

Visa signatur

i7 4790K | Cooler Master Hyper 212 EVO | MSI Z97-S02 | GeForce GTX 960 2GB | ADATA 16GB CL9 1600MHz DDR3 | ADATA SSD Premier Pro SP900 256GB | 1TB WD Blue | EVGA Supernova G2 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simping:

Samma här, sjukt irriterande. Hoppas de hinner fixa det tills ikväll...

Det är fixat! beställt.

Visa signatur

i9 9900K 5GHz AVX 1.26V LLC 7 | 16GB | Strix 2080 Super OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Borgis:

Det är fixat! beställt.

Japp, beställde nu också.

Visa signatur

Permalänk

Fortfarande inga delade invites?

Visa signatur
Permalänk
Permalänk
Medlem

Dom ej delbara invites måste vara helt OK att sälja då man måsre trixa så mycket för att föra över dom till nån annan medans dom delbara oavkortat borde gå till folk i listan. Men självklart säljer han invites så är det ju bara att markera honom som att han har fått en invite för det har han ju.