Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

World of Warships - Öppen Spelkväll 20:00 Torsdag 3 December med SpelClockers!

Permalänk
Hedersmedlem

World of Warships - Öppen Spelkväll 20:00 Torsdag 3 December med SpelClockers!

Skänk skepp med skeppare i denna spelkväll med World of Warships!

Spelkvällarna börjar 20:00SweClockers Teamspeak 3-server, där samlar vi ihop oss och spelar tillsammans så länge ni orkar! Det gör ingenting om du inte kan komma vid den utsatta tiden, det går alltid bra att börja tidigare eller senare. Gillade du spelkvällen och vill lira igen, eller missade du kvällen helt? Inga problem! Hoppa in valfri dag på Teamspeak och samla ihop ett gäng att spela med. Använd gärna denna tråd att hitta fler spelkompisar, snacka om spelkvällen, dela bilder och videor och självklart ge feedback till oss!

Spelkvällarna strömmas ut via SweC.TV

Nyttiga länkar
SweCTV – Twitch-video från bland annat spelkvällarna
SweClockers Teamspeak-server för röstkommunikation
SweClockers officiella grupp på Steam
SpelClockers officiella grupp på Facebook

#spelkväll #spelclockers #teamspeak #spelkvällar #SweCTV

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Vilken tier?

Permalänk
SpelClockers

Jag har allt upp till 7, men kör dock på NA servern pga beta saker.

Visa signatur
Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Rasmus117:

Vilken tier?

Vi har även folk på EU servern men där är jag mer osäker på vilka tiers de lirar. Misstänker dock att de har upp till tier nio med tanke på att de pratar om sådana skepp i WoWs tråden.

Det är bara att komma in så löser det sig nog.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Entusiast

Det här låter som en lysande ursäkt för mig att faktiskt testa World of Warships. Installerar det direkt så jag hinner testa lite. Måste jag tänka på var jag skapar konto och var jag spelar?

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

3e november 2016?

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Skrivet av Lan:

Vi har även folk på EU servern men där är jag mer osäker på vilka tiers de lirar. Misstänker dock att de har upp till tier nio med tanke på att de pratar om sådana skepp i WoWs tråden.

Det är bara att komma in så löser det sig nog.

Vi kör det mesta upp till tier 10 , men vanligast är nog tier 5-8.

Vi hänger oftast i en ingame kanal som heter : SpelClockers.

Visa signatur

ROG Strixt Z390-H | Intel I9-9900k | MSI RTX 2080ti | Corsair RM850W | Kingston HyperX DDR4 3200MHz 32GB | ASUS PG349Q | Corsair MP500 M.2 SSD | Kingston HyperX SSD | Samsung SSD 850 PRO |

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Zotamedu:

Det här låter som en lysande ursäkt för mig att faktiskt testa World of Warships. Installerar det direkt så jag hinner testa lite. Måste jag tänka på var jag skapar konto och var jag spelar?

Japp, man måste rentav tanka ner ifrån rätt site och dubbelkolla den nedladdade filen vad den heter. Det är inte samma nämligen. Jag och Hitman finns på NA servern, Gix finns på båda och sedan har vi ett gäng på EU servern (@Daredevil och kompani ) som sitter inne på TS nästan varje kväll. I dagsläget rekommenderar vi att man startar ett EU konto om man vill ha störst chans att hitta spelkompisar då de flesta på TS har EU konton.

Beklagligt nog har jag inte riktigt tid att lägga på ett nytt konto själv men jag hoppas på att de någon gång gör det möjligt att föra över.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Lan:

Japp, man måste rentav tanka ner ifrån rätt site och dubbelkolla den nedladdade filen vad den heter. Det är inte samma nämligen. Jag och Hitman finns på NA servern, Gix finns på båda och sedan har vi ett gäng på EU servern (@Daredevil och kompani ) som sitter inne på TS nästan varje kväll. I dagsläget rekommenderar vi att man startar ett EU konto om man vill ha störst chans att hitta spelkompisar då de flesta på TS har EU konton.

Beklagligt nog har jag inte riktigt tid att lägga på ett nytt konto själv men jag hoppas på att de någon gång gör det möjligt att föra över.

Vilken tur att jag plockade hem EU-versionen då för att den råkade vara överst på Google.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Hedersmedlem

Hoppas inte alla har haft samma otur som mig, patchade igår men det ser ut att behöva ladda ner patchen igen idag -.-
aja hoppas man hinner vara ed en stund iaf

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Moderator
Moderator

Då är det snart dags, missa inte sista framröstade omgången av spelkvällar för denna säsongen!

Vi kommer att köra en spelkväll till den 10 December men eftersom MechWarrior Online har Steam release den dagen väljer vi att dedikera den kvällen till att hjälpa alla nykomlingar att komma över inlärningskurvan.

Det blir självklart fortsatt aktivitet både under december (stay tuned for news ) och januari men spelkvällarna kommer tillbaka runt vecka tre på nyåret preliminärt. Vi kommer att göra det lite annorlunda också.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers