Söker folk att spela med! (DCS, WarGame, Elite: Dangerous)

Permalänk

Söker folk att spela med! (DCS, WarGame, Elite: Dangerous)

Tja!

Någon här inne som lirar ovan nämnda spel? Verkar som att jag är den enda i min vänskapskrets som gör det och har därför sällan folk att spela med. Är ni sugna på att lira är det bara att kommentera/skicka pm och adda på skype och steam!

Permalänk

Om du inte har något emot engelsktalande människor så har min gamla klan, The Art of Warfare en division med 76 aktiva medlemmar inom just DCS. Deras hemsida är TAW.net, frågar du på hemsidan eller deras teamspeak borde du nog hitta några att lira med

Permalänk
Medlem
Skrivet av BabaGanoosh:

Tja!

Någon här inne som lirar ovan nämnda spel? Verkar som att jag är den enda i min vänskapskrets som gör det och har därför sällan folk att spela med. Är ni sugna på att lira är det bara att kommentera/skicka pm och adda på skype och steam!

Tjena lirar DCS och Elite.
Vad flyger du på dcs?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BabaGanoosh:

Tja!

Någon här inne som lirar ovan nämnda spel? Verkar som att jag är den enda i min vänskapskrets som gör det och har därför sällan folk att spela med. Är ni sugna på att lira är det bara att kommentera/skicka pm och adda på skype och steam!

Missade att du lirar wargame.
Lirar det med men bara red dragon

Permalänk
Skrivet av Navertun:

Missade att du lirar wargame.
Lirar det med men bara red dragon

I DCS flyger jag mest M2000 just nu, men även A10, F86 och lite F15 ibland.

Lirar för övrigt också bara Red Dragon

Skicka pm med steamnamn eller nåt så kan jag adda dig

Permalänk
Medlem

Tjena! Jag har just börjat köra så jag är lite ny men det vore roligt att ha någon att köra med. Just nu har jag bara KA-50 och A10C dock.

Permalänk
Medlem

Jag försöker lära mig DCS ordentligt men har lite svårt med motivationen när man inte har någon att flyga med. Så det hade varit kul med fler.

Permalänk
Skrivet av HavriX:

Tjena! Jag har just börjat köra så jag är lite ny men det vore roligt att ha någon att köra med. Just nu har jag bara KA-50 och A10C dock.

Skrivet av Staffan:

Jag försöker lära mig DCS ordentligt men har lite svårt med motivationen när man inte har någon att flyga med. Så det hade varit kul med fler.

Bara tt PMa era steam namn så kan vi lira

Permalänk
Medlem

Tjena!
Jag spelar gärna DCS! Spelar mestadels F-15C, som jag anser mig kunna ganska bra. Har även kunnat A-10C någorlunda väl och kör den gärna, men kommer behöva en timme eller ett par för att väcka de gamla kunskaperna. Har även Fw-190 som jag kan ganska bra, men gillar de nyare planen bättre.

Edit: Jag har en Mumble-server till hands som vi kan använda. Kan även sätta upp en separat om vi vill ha en egen.

Mvh
Hugo

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Custom vattenkylning | Intel Core I5 3570K @ 4.4GHz | ASUS Sabertooth Z77 | Sapphire R9 Fury | 24 GB 1600MHz | Corsair RM 750x | Samsung 830 128 GB | Crucial BX100 500GB |

| Egenbyggd DAC: MINI4396, moddad | --> | Fostex TH-X00 |