Permalänk

Julrensning-Bytes-säljes

Hej, Har en hel del grejer över och behöver sälja lite om det finns något intresse här!

Ett trasigt referens 7970 som hängde sig under furmark och sedan gav ingen bild alls (temperaturen på core var okej). Har inte testat att baka det men det är dött iallafall. Förra ägaren är på swec har kletat kylpasta på kondensatorerna av någon anledning -BUD

En Corsair HG10 Bracket Tror det är 290 och 290x som denna stödjer. Ej helt säker - BUD

En Elgato gamecapture HD med A/V-sladd och usb-sladd. (ingen hdmi medföljer) Ska funka till nextgen ps4 och xbox one BUD

Två Ps3-kontroller. En god of war edition i nyskick och en svart original med en spricka på vänster handtag (fungerande). - BUD

Ett set 4x2 gb kingston 9965439 045.A00LF. Antar att det är serverram då jag inte fått dem att funka i en vanlig bräda. Felköp av mig. -BUD

En gammal Sony Vaio VGN NR21S med en intel centrino dualcore och 8400m har jag för mig. Hårdisken gick sönder och har slängt den. Säljes utan hårdisk, Mycket repigt lock och obefintligt batteri. Funkade hyffsat bra sist jag använde den trots sin ålder. Windows vista licens på undersidan samt strömadapter -BUD

P.S

Vill gärna byta Mitt node 304 och Gigabyte GA H87 WIFI mitx mot större delar då jag köpte ett nytt nätagg som ej passade! Några skönhetsmärken på chassit finns. Bytet sker i malmö/lund.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Gigabyte B550i - Ryzen 5600x - 64gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - RTX 3080 - NR200P

Permalänk

200+frakt för 7970

Permalänk
Medlem

Medföljer det en såndär referensdesign fläkt till HG10? Kan tänka mig att köpa den om det finns någon fläkt som medföljer, annars om du kan släppa den för ett bra pris så kan jag väl leta rätt på nåt trasig ref-kort från någon annat att köpa eller nåt

Permalänk
Skrivet av ThaManWithTheHat:

200+frakt för 7970

Noterat

Visa signatur

Gigabyte B550i - Ryzen 5600x - 64gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - RTX 3080 - NR200P

Permalänk
Skrivet av TheYardbird:

Medföljer det en såndär referensdesign fläkt till HG10? Kan tänka mig att köpa den om det finns någon fläkt som medföljer, annars om du kan släppa den för ett bra pris så kan jag väl leta rätt på nåt trasig ref-kort från någon annat att köpa eller nåt

Har tyvärr ingen sådan. Det medföljer väl inte i vanliga fall när man köper heller direkt? ge mig ett bud!

Den från 7970 kanske passar? Om du vill köpa det också menar jag. forska lite om du vill

Visa signatur

Permalänk
Skribent

Prisidé för Elgato gamecapture HD?

Visa signatur

< R5 7600X | 32 GB 6000 MT/s | RX 9070 XT >

< Redmi Note 14 Pro | Redmi Pad SE 11" >

Permalänk
Medlem

@henkrik92: Naej, det har du ju rätt i, glömde bort att det är en "annan" modell som Corsair säljer som har en medföljande fläkt Jag tror att dom flesta referensfläktar bör passa, så om du har en liggandes eller så och kan ge ett sjysst pris så skulle det vara nice! Jag tror att modellen med medföljande fläkt går för typ 450kr från Dustin eller nåt sånt

Permalänk
Skrivet av phoenixdisciple:

Prisidé för Elgato gamecapture HD?

En femhundring?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av TheYardbird:

@henkrik92: Naej, det har du ju rätt i, glömde bort att det är en "annan" modell som Corsair säljer som har en medföljande fläkt Jag tror att dom flesta referensfläktar bör passa, så om du har en liggandes eller så och kan ge ett sjysst pris så skulle det vara nice! Jag tror att modellen med medföljande fläkt går för typ 450kr från Dustin eller nåt sånt

Den jag har är ju den jag säljer med det defekta 7970it. Om han som var intresserad av det inte bryr sig så kan jag ju skruva loss den förstås, men det är ju lite bök

P.S tanken är ju att det skall passa ett referenskort så då borde man ju ha en referensfläkt...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@henkrik92: Aight, får se vad han säger då
Jag har ett Sapphire-kort, alltså referensdesign på PCBn, så HG10 ska funka lika bra som på ett kort med referenskylare, bara det att jag inte kan trycka dit en 90mm fläkt eller vad nu Sapphires Tri-X kylare har för fläktar

Permalänk
Skrivet av TheYardbird:

@henkrik92: Aight, får se vad han säger då
Jag har ett Sapphire-kort, alltså referensdesign på PCBn, så HG10 ska funka lika bra som på ett kort med referenskylare, bara det att jag inte kan trycka dit en 90mm fläkt eller vad nu Sapphires Tri-X kylare har för fläktar

Den kylare är ju skitbra! varför ska du börja med vatten istället ;P?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@henkrik92: Haha visst är den det! Tänkte bara att om man kan komma över en HG10 för en billig peng så kan det ju inte skada liksom

Permalänk
Skrivet av TheYardbird:

@henkrik92: Haha visst är den det! Tänkte bara att om man kan komma över en HG10 för en billig peng så kan det ju inte skada liksom

Du behöver ju mer än bara en sådan ;P

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@henkrik92: Jo visserligen, har dock en AIO som bör passa i en gammal avställd dator så det är lugnt

Permalänk
Skrivet av TheYardbird:

@henkrik92: Jo visserligen, har dock en AIO som bör passa i en gammal avställd dator så det är lugnt

Har bud på 200 via pm

Visa signatur

Permalänk
Medlem

200 kr för Sony Vaio VGN NR21S

Permalänk
Skrivet av ija:

200 kr för Sony Vaio VGN NR21S

noterat

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har ett Corsair 600t och ett msi z87-g43 som jag kanske är intresserad av att byta. Kan ta mig till malmö/lund om byte blir av.

Permalänk
Skrivet av Mev:

Jag har ett Corsair 600t och ett msi z87-g43 som jag kanske är intresserad av att byta. Kan ta mig till malmö/lund om byte blir av.

Har fixat det redan!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur