Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Tveksamt om du får någon ursäkt, men anser inte att du ska få en heller.

Det där gjorde ont.

Permalänk
Medlem

Brukar inte troll trådar bli låsta rätt snabbt? den här har ju varit uppe sen bf :\

Visa signatur

7800X3D | 64GB DDR5 | EVGA T2 1000W | Nvidia 5090

Permalänk
Medlem

Prisjakt tillhandahåller en grym tjänst helt gratis och du förväntar dig en ursäkt när det inte fungerar, Sweclockers leverar igen!
Vit kränkt nörd?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaine_Uro:

Vad gjorde man innan Prisjakt fanns? Ja man fick själv göra prisjämförelserna. Idag är det ju betydligt enklare dessutom.

Finns ingen som helst anledning för dem att be om ursäkt på grund av problem de inte kan råda över.

Man använde först tbg och sedan pricerunner.
Pricerunner finns kvar men tbg.nu har efter A. Arpteg stängde ner sidan och Apachez startade upp en kopia har blivit ett tillhåll för diverse oseriösa postare /poster.

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-Hippie:

Det där gjorde ont.

Du är nog van vid smärta med tanke på att du är AMD:are

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-Hippie:

Det där gjorde ont.

Med fullständig ironi så finner jag att det nu börjar bli dags att du ber AMD om förlåtelse för all den potentiella badwill för deras varumärke du för tillfället bidrar till

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindahlj:

Du är nog van vid smärta med tanke på att du är AMD:are

AMD fungerade klockrent för mig. Ända fram tills den dog. OBS skämt

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluser:

Med fullständig ironi så finner jag att det nu börjar bli dags att du ber AMD om förlåtelse för all den potentiella badwill för deras varumärke du för tillfället bidrar till

Mitt namn kommer av att jag för länge sedan använde mig av AMD. Nu är det Intel för hela slanten, varför jag har en stålmansbild i vilket texten "Intel inside" står på bröstet. Men om det jag skriver på något sätt ger AMD dåligt rykte får jag be om ursäkt. AMD är ett underbart märke och jag har bara goda minnen från mina AMD-datorer och jag köper gärna en AMD-dator i framtiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Prisjakt tillhandahåller en grym tjänst helt gratis och du förväntar dig en ursäkt när det inte fungerar, Sweclockers leverar igen!
Vit kränkt nörd?

Skickades från m.sweclockers.com

"Vit kränkt nörd" är mitt andra namn - hur kunde du veta??? OBS skämt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Citrona:

Brukar inte troll trådar bli låsta rätt snabbt? den här har ju varit uppe sen bf :\

Jag håller med - det finns många troll på denna tråd som istället för en saklig diskussion ägnar sig åt diverse personangrepp. Ämnet för tråden är ju på det närmaste uttömd nu så jag har själv inget emot att tråden stångs/låses.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst pga. urspårning/trams*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...