Gaming dator 13k till videoediting

Permalänk
Avstängd

Gaming dator 13k till videoediting

Har en budet på 13k, har en YT kanal där jag främst reccar minecraft, med laptopen jag har nu får jag 80-200 fps och det är inte så jätte bra dator, sä jag vet att man lätt får hög fps. Just nu har jag 60hz skärm och vet hur mycket jag kan förbättra min "gamingperformance" med en 144hz.
Här är vad jag hade tänkt mig. (Vet att dom flesta kommer reagera på att jag inte har k verisionen av processorn men min budget är så pass pressad så kan inte lägga till en hundring, i såna fall om ni lyckas dra ner 100 kronor på något annat.

https://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=16832...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Danne7777:

Har en budet på 13k, har en YT kanal där jag främst reccar minecraft, med laptopen jag har nu får jag 80-200 fps och det är inte så jätte bra dator, sä jag vet att man lätt får hög fps. Just nu har jag 60hz skärm och vet hur mycket jag kan förbättra min "gamingperformance" med en 144hz.
Här är vad jag hade tänkt mig. (Vet att dom flesta kommer reagera på att jag inte har k verisionen av processorn men min budget är så pass pressad så kan inte lägga till en hundring, i såna fall om ni lyckas dra ner 100 kronor på något annat.

https://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=16832...

Har glömt att lägga till OS där, så lägg till 1000 kronor på den prislappen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Danne7777: Vad hände med ditt presentkort på 50 000:-? Och hur många datorer ska du köpa egentligen med tanke på dina två tidigare köprådstrådar?

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Hedersmedlem

@Danne7777 *trådar låsta*

Trots tidigare tillsägelser och sammanfogade trådar fortsätter du att korsposta (flera trådar om samma datorköp). Vänligen fortsätt diskussionen i din ursprungliga tråd

Citat:

§3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...