Mellandagsrea på Apple Store?

Permalänk
Medlem

Mellandagsrea på Apple Store?

Hej!

Jag har kommit fram till att jag ska köpa mig en 15" Macbook pro (2016).
Är det någon som har koll på om apple brukar köra något erbjudande i mellandagarna?
Dom hade ju någon form av deal under black friday där man fick en viss procent på presentkort när man handlade. Tror ni att man kan förvänta sig samma deal igen?

Nu är det ju bara ett par dagar kvar så egentligen kan man ju vänta och se men jag känner mig lite otålig just nu.

Tack och hej!

Visa signatur

MACBOOK PRO TOUCH BAR 15" - FOCUSRITE CLARETT 8PREX - GENELEC M040 - NAD D3020 - B&W 685 S2 - DENON AH-D2000 - IPHONE SE

Permalänk
Medlem

@ljudnerd: Apple kör bara "Black friday" och "Back to school"-erbjudande. Finns ingen mellandagsrea hos dem.

Permalänk
Medlem

@Yugoboy:

Ajdå, då skulle man ju ha slagit till i november. Inte mycket att göra åt nu.
Tack för ditt svar och God Jul!

Visa signatur

MACBOOK PRO TOUCH BAR 15" - FOCUSRITE CLARETT 8PREX - GENELEC M040 - NAD D3020 - B&W 685 S2 - DENON AH-D2000 - IPHONE SE

Permalänk
Medlem

Elgiganten har 500kr rabatt

Permalänk
Inaktiv

Apples Blackfriday rea var inget mindre än skit. Man fick ett presentkort vid köp av en vara beroende på hur dyr varan var, ju högre var värdet på presentkortet. Netonnet samt siba hade den bästa rean hittills. Nya Macbook pro 13 (2016), för endast 14990Kr, vilket blir 2000Kr rabatt om man jämför med vad de kostar hos Apple.