Hej, är lite klyven efter dagens besked, jag har ett par Qpad qh-90 lurar som jag avgudar, utan tvekan bästa headsetet jag har haft, så otroligt sköna, dessa har fungerat felfritt under mina nästan 4 år ägande, det är fortfarande i väldigt bra skick, tyvärr så märkte jag häromdagen att min mick verkar ha gett upp, den fungerar men då får jag ha micken i munnen och vråla allt vad jag kan för att få den att funka.
Jag har gjort ett beställning på Qpad om en ny mick, tyvärr fick jag samtal av dom idag (+ i kanten) att min färg var slut och återkommer i lager om ca 2-3 månader (Jo jag frågade typ 4 gånger för jag trodde inte mina öron först)
Men så jag har ett väldigt stort dilemma, antingen får jag vänta 2-3 månader då dom inte har NÅGON ÅF ALLS för dessa lösa.
2. Jag får köpa ett annat headset, men vad vet jag slår dessa i både ljud/komfort/pris/mickens ljudkvalite osv?
3. Köper jag ett nytt likadant? Det ligger på webhallen för ca 700isch, bara micken och kabeln från qpad låg på 377 med frakt.. jag tänker att jag inte vågar riskera och köpa ett annat headset för risk av nedgradering.. Men är ändå sjukt frusterad och vet inte vad jag ska göra?
Någon som kan komma med några förslag? Eller är det någon som sitter i runt stockholm kanske med en fungerande SVART mick till dessa som man skulle kunna köpa av?
Hehe måste och måste, det beror på hur man ser på det, men köper jag en vit mick (vilket jag igentligen inte vill ha) kommer jag få tvångstankar varje gång jag ser den, så det är ju b-planen isåfall .. men för att klargöra, köper hellre en beggad svart än en ny vit