Permalänk

Skrivbordsskiva (200x70 - 200x75)

Tjenare jag har nyligen tänkt att expandera mitt skrivbord och har därför fått fram att en skrivbordsskiva med typ måtten 200x70cm skulle passa perfekt i mitt rum. Jag hittar dock inte en skrivbordsskiva i dessa mått. Skulle ni här på Sweclockers kunna länka några snygga bordsskivor? (Svart och 200x70)

Permalänk
Medlem
Skrivet av AbbeLabben:

Tjenare jag har nyligen tänkt att expandera mitt skrivbord och har därför fått fram att en skrivbordsskiva med typ måtten 200x70cm skulle passa perfekt i mitt rum. Jag hittar dock inte en skrivbordsskiva i dessa mått. Skulle ni här på Sweclockers kunna länka några snygga bordsskivor? (Svart och 200x70)

Har du ingen i Bauhaus i närheten? Hos mig så sågar dom till mått du vill ha från valfritt material från hyllan.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk

@crew seven: Kan dem såga en svart skiva åt en? Har du någon länk du kan dela så man kan kika lite?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AbbeLabben:

@crew seven: Kan dem såga en svart skiva åt en? Har du någon länk du kan dela så man kan kika lite?

Jag fick en hylla tillsågad av min lokala butik där har dom en liten hörna man går till efter man plockat det virke man behöver för en extra kostnad dock men tror det kostade en hundring typ.
Det finns ju inget som hindrar att du målar den efter att dom sågat den

https://www.bauhaus.se/tjanster-pa-bauhaus/tjanster-i-varuhus...

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Leta efter en skiva med samma djup med det verkar inte finnas att köpa tyvärr. Köpte till slut en bänkskiva från Bauhaus och kapa själv till rätt djup.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk

Ikea kar ju Bänk skivor i massivt trä (ek eller björk) för 799 riksdaler inte exakt dom måtten du nämnde dock.
Har själv funderat i dom banorna

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 1600X, RAM: 16 GB , Moderkort MSI B350M Mortar,
Grafik ASUS GTX1080 Strix , Operativsystem: W10 64, Skärm Philips Brilliance 272P4QPJKEB

Permalänk
Medlem

Kolla på bänkskivor för kök. Dessa måttanpassas nästan alltid. De är dessutom rejäla pjäser.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av AbbeLabben:

Tror inte att Bauhaus kan fixa sådant. Länk till Bauhaus 2020x800x27 ek-bänkskiva. Finns även en liknande hos K-rauta. Måste den vara helt svart eller kan du leva med en svartbetsat träskiva?

Skrivet av talonmas:

Kolla på bänkskivor för kök. Dessa måttanpassas nästan alltid. De är dessutom rejäla pjäser.

Skickades från m.sweclockers.com

Tyvärr ganska dyr lösning. :/

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PC - AR X870E-Nova | 98003DX 5.2GHz | 32GB | RTX5090 | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 9900K 5GHz | 64GB | LSI9211 | 80TB HDD + 4TB NVME