Samsung avtäcker uppdaterade Notebook 9 och Notebook 9 Pen

Permalänk
Melding Plague

Samsung avtäcker uppdaterade Notebook 9 och Notebook 9 Pen

De bärbara datorerna blir allt mer kraftfulla och samtidigt mer portabla. Samsung följer nu upp fjolårets satsning på lättviktare med uppdaterade specifikationer och en helt ny modell.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

De drog ju sig undan landet för ett par år sedan till förmån av Chromebooks.
Har detta något värde ifall den aldrig når vårt land?

Allt med den sista Samsung laptoppen, Ativ9+ var bra, förutom den nordiska supporten.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som känner att utvecklingen på bärbara står stilla. Tycker knappt det hänt något på flera år....

Visa signatur

Chassi : BitFenix Prodigy Svart mITX Moderkort : Asus P8Z77-I DELUXE mITX CPU : Intel Core i7 3770K RAM : Crucial 16GB (2x8192MB) CL9 1600Mhz Ballistix Sport

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogun-r:

Är det bara jag som känner att utvecklingen på bärbara står stilla. Tycker knappt det hänt något på flera år....

Ja, det är bara du ;). Nej, jag kan hålla med fram tills alldeles nyligen. Nu är det quad cores som gäller, även på ultrabooks med i5:or. Det kommer komma fler Ryzen-laptops dessutom.

Samsung Series 9 är faktiskt en av mina favoritlaptops, så jag hoppas det går att få tag i den med Iso-tangentbord.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

g++

Permalänk
Medlem

Gör Samsung färdiga bärbara datorer? Kanske låter dum, men jag har aldrig sett en Samsung dator någon gång.

Mer än Bildskärmar, Tv, mobiler och sådant.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Var väldigt sugen på att köpa den förra versionen meeeen kom ju aldrig hit.

Permalänk
Medlem

Var väldigt sugen på en av deras Ultrabooks för ett antal år sedan, men den här så ju fräsch ut också

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vangen:

Gör Samsung färdiga bärbara datorer? Kanske låter dum, men jag har aldrig sett en Samsung dator någon gång.

Mer än Bildskärmar, Tv, mobiler och sådant.

Dom avvecklade sin Europeiska PC-avdelning för flera år sedan så förstår inte meningen med att SweClockers ens rapporterar om detta.

Permalänk
Medlem

Den här tickar många boxar. Under 1 KG, smala bezels, minst 8 GB ram och 2-in-1. Hade dock önskat ett fläktfritt i5y chipset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gluon:

Den här tickar många boxar. Under 1 KG, smala bezels, minst 8 GB ram och 2-in-1. Hade dock önskat ett fläktfritt i5y chipset.

Har en surface pro 3 och tycker den är har en för stor skärm för att vara användbar på bussar osv helt uppfälld medans jag tror 11-12" som är snarlikt hade gjort det hela mycket mer bärbart. Därför tråkigt att den minsta är 13".

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur