Stoppa Autoplay ett klipp till på YouTube

Permalänk
Medlem

Stoppa Autoplay ett klipp till på YouTube

Någon som kommit på hur man stoppar automatiskt spelning av en ny Video på YouTube? Dvs inte från spellistor utan ett nytt klipp YT vill att jag ska titta på. Irriterar mig eftersom jag går ifrån ibland. Tillägget "Stop Autoplay" hjälper inte om man en gång tryckt på play.

EDIT

Skrivet av Starric:

@yrfhar: Kan även vara högst upp till höger om du kör videon i mindre ruta. Det är oavsett över listan på nästkommande videos

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem

eller missar jag nåt nu?

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laggzor:

Precis vad jag tänkte

Visa signatur

Win 11: Ryzen 5800X | Ek Supreme, EK SE 240,Corsair XR5 360, Laing DDc2 m. Petras tech top | ASROCK RX 6900 XT Phantom Gaming OC @2710/2100 | HyperX Fury Black 3600MHz 32Gb | Gigabyte X570 Aorus Elite
Win 98: Celeron 800MHz@1000MHz | ASUS CUSL-2 | Voodoo 3 3000@186MHz | 384Mb PC100 | Creative CT4810
DOS: Compaq Presario 433: Intel DX2 66MHz | 4Mb ram | Sound Blaster 16 | 200 Mb HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av yrfhar:

Någon som kommit på hur man stoppar automatiskt spelning av en ny Video på YouTube? Dvs inte från spellistor utan ett nytt klipp YT vill att jag ska titta på. Irriterar mig eftersom jag går ifrån ibland. Tillägget "Stop Autoplay" hjälper inte om man en gång tryckt på play.

https://youtu.be/kf8Rygv85cg

Undrar detsamma, det är sjukt störande, speciellt på telefonen om man vill manuell-loopa ett klipp och den tjyttar över till något helt annat man aldrig ville se.

EDIT: Tack @Laggzor

/ Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Laggzor:

Fantastisk video den där HEYAHEYHAHEYEA

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Testade "Enhancer for YouTube" men just att stoppa nästa klipp fungerade inte. Någon som kanske är duktig och kan göra ett script man kan lägga in i Enhancer for YouTube för att stoppa detta.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem

@Laggzor: Den knappen har You Tube tagit bort!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@yrfhar: Kan även vara högst upp till höger om du kör videon i mindre ruta. Det är oavsett över listan på nästkommande videos

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

Inuti inställningar någonstans på ditt konto.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

Kör du Firefox kan du ändra i inf. filen på autoplay från true till false, finns guider sök googla på stop autoplay firefox
eller så byter man till browsern Brave så är det löst med en gång...

Visa signatur

One of the sheep, and part of the herd!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Starric:

Där ser man. Och testade och tyvärr får man inte glömma att dra det reglaget var gång man går int på YouTube. Förr var den en permanent inställning. Uppdaterar första inlägget med detta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av yrfhar:

https://i.imgur.com/A64asV4.jpg

Ta en skärmdump så kan vi ringa in knappen åt dig

Permalänk
Medlem

@Full: Vadå, redan gjort

Visa signatur

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av yrfhar:

https://i.imgur.com/A64asV4.jpg

Vad konstigt! På min skärm syns den som vanligt. Kan det vara så att något tillägg du har installerat döljer den?

Skrivet av yrfhar:

Där ser man. Och testade och tyvärr får man inte glömma att dra det reglaget var gång man går int på YouTube. Förr var den en permanent inställning. Uppdaterar första inlägget med detta.

För mig är den permanent.

Kan detta vara någon (isåfall vansinnig) ändring som YouTube ännu bara pushat ut till vissa användare? Så har ju gjorts förr.

Eller tillåter du inte att inställningen sparas? Blockerar du till exempel cookies?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av yrfhar:

@Full: Vadå, redan gjort

Tyvärr visar den ju inte stället knappen ska finnas på :/