Muskampen 2025: Segraren korad!

Trött på tråkig attityd i onlinespel...

Permalänk
Avstängd

Men, allvarligt talat, säg att man kör en WoW raid eller liknande först snackar, sedan stängde man av ALL text, röst, mm tills det var klart, jag skulle nog börja lira igen då tror jag! ha ha!
Det hade faktiskt varit skoj.
Tänk att helt stänga av textchatten efter att man startat, det vore underbart.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk

Konstigt att man inte stöter på dessa personer utanför datorn någon gång...

Permalänk
Medlem

Sist jag spelade mycket online fps var action quake 2, tidiga cs (half-life mod), och ut2004. Bra stämning, alla var där för samma sak. Saknar den tiden.

Permalänk
Medlem

Jag struntar i rankade matcher nu för tiden och spelar CS GO för att det är kul Jag tävlade en del förr...men efter 7 år med WoW är min aim och speluppfattning helt borta i CS go
Efter jag hittade "Gruvan" servern försvann alla problem med svärande 10 åringar, idiotiska ryssar och sexuellt frustrerade tonåringar.
Om du inte kräver att spela rankade matcher 5 vs 5 utan bara vill fragga loss med VÄLDIGT trevlig chatt så rekommenderar jag den servern Inte alla banor är standard...men det är lite kul det med

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Skrivet av HappyPie:

Håller med om Overwatch om hur det upplevdes tidigare, men däremot på sistone på de senaste 2 månaderna har det blivit märkbart bättre i comp. gällande gall-spyande (toxicity).
Roligast är att spela med vänner/onlinevänner med både qp eller comp. För mig är det typ en match av 10-20 som det blir tråkigt, tidigare var det typ var 5:e.

CS däremot... haha testade spelet för 1½ år sedan för första gången och blev förvånad över den enorma dyngan som fanns typ överallt.
På toppen av det så kickvote:ade kidsen medspelarna för att de inte orkade vänta på att rundan skulle ta slut samtidigt som de sköt ut svordomarna oftare än med sina vapnen.
Jag blev kickad i CS när jag fightades med 2 fiender som ensam kvar, utan att spela passivt eller dra ut på fighten. Jag var på dem som Rambo men ändå blev kickad under den gun blazing fighten.

Tror man kan kanske ha kul med att spela CS i en privat server, om man lyckas hitta en sådan.

På den gamla goa tiden när man kunde lägga upp egna servers på de flesta spelen (tack giriga EA, Blizzard etc) så kunde man moderera och ta hand om serven med kärlek. Driver fortfarande UT2004 TAM server (FFM) och där är det modererat hårt mot alla former av svordomar, kränkningar m.m.

Jo tack CS är i en liga för sig. XD
Spelade en del 1.6 på lanparty (den gamla goda tiden) och sen source i början men lyckades aldrig bli särskilt vass. Hade roligt dock. Har CS GO men har bara spelat ett par matcher då det var tydligt från början hur illa det har blivit. Oh, well.

Det kanske finns hopp än för OW minus lootbox-tramset.

Visa signatur

OS: Win 11 Home | Chassi: Fractal Design North | PSU: BeQuiet Pure Power 1000W | Moderkort: ASUS Strix B650E-F Gaming | CPU: AMD 7800X3D @ 5 Ghz | RAM: Corsair Vengeance 32 GB @ 6000 Mhz | GPU: ASUS TUF RTX 4070 ti 12 GB | Kylning: BeQuiet Dark Rock Pro | Fläktar: Noctua Chromax Black x4 | Ljud: HyperX Cloud 2| Lagring: Kingston NV3 500 GB, Crucial P3 Plus 2 TB | M/K: Logitech G915 TKL & G502 X | Bildskärm: acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Niivpzi:

Random hat som kommer:
Slutat och kommit tillbaka till CS många ggr. slutat pga alla "COD" lirare dvs. Rusha för att få kills, eller gömma sig i ett hörn (Som T eller CT spelar ingen roll) och vänta på att ANDRA ska komma fram.
De är fan inte en gamestyle.

De retar upp dig så du ska kunna bli gruppanmäld för Griefing...

Mitt tips:
Sök upp polare/randoms som är bra och håll dig till dem. ranka upp med dem så du slipper låg ranks.
Tagit en bra jävla tid att komma från 2 Stjärnor till Högsta AK ranken pga omöjliga teammates men en massa CYKA BLYATS senare lyckades man.

Kör detta skript som tillfällligt mutar alla dina vänner, bra när du är ensam kvar:
bind k toggleVoice;
alias toggleVoice "disableVoice";
alias disableVoice "alias toggleVoice enableVoice; voice_enable 0; say Silent mode ON";
alias enableVoice "alias toggleVoice disableVoice; voice_enable 1; say Silent mode OFF";

Men back on topic:
Ignonera dina skit teammates - börja kör me folk du vet kan lira.
Spelen är för casual snälla till nya spelare och de flesta som är nya in i CS har kommit ifrån... COD där man bara rushar så de tror allt är frags. - Haft några fights med folk in-game där dom retar mig för ha 4 mindre kills men ändå leda pga bomb plant sen skrattar dom som fan i micken när de kommit förbi mig poängmässigt osv osv.

De är bara att acceptera barnen idag.

edit detta stänger av ljud+chatt i script:
https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/3s1xar/upda...

Problemet är inte att folk är för casual eller inte kan spela på "rätt sätt". Alla har väl varit nybörjare någon gång och det är något man får räkna med när man spelar med 9 andra främlingar på låg ranking. Problemet är att för många tror att de är så förbaskat bra och att det hela tiden skyller på sina lagmedlemmar för att de sitter kvar i silver. Visst får man komma med kritik men då får den gärna vara konstruktiv och innehålla tips om hur man kan förbättra sig till nästa omgång istället för att vråla "jävla horunge" i micken.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

I början av min "onlinekarriär" så tog jag faktiskt åt mig av att bli kallad olika saker när man hade en dålig match, och det förstörde ju såklart det roliga i spelet men insåg tillslut att det är ingen idé att äns bry sig.

Kom på att det kan faktiskt vara minst lika roligt att jävlas tillbaka. Kan ta league of legends som exempel, när man råkat göra ett misstag och någon ilsken unge skriver "RETARD WTFFFF!!!!!1", låtsas då efter det att jag faktiskt är efterbliven och fortsätter göra uppenbara misstag och ge korkade osammanhängande svar bara för att provocera ännu mer. Har fått många goa skratt av att se reaktionerna på ungen som bara blir mer och mer arg och som tillslut själv börjar göra misstag pga att ilskan tar för mycket fokus från själva spelet. Påpekar man då dennes misstag så tar det hus i helvetet och slutar ofta med att de lämnar spelet.

Spelar ju faktist för att ha roligt och jag vägrar låta någon annans dåliga humör påverka mig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Smack Jack:

Visst går det, bra input! Även om det egentligen inte tar bort problemet med taskig attityd i CS GO.
Spelar en hel del själv och får ofta köra mute på en eller flera team mates när man kör MM. Skönt att slippa diverse struntprat och skrikande från lagkamraterna. Dock missar man en hel del information när man kör mute på sina team mates, vilket är nedsidan.

Några andra tips på vägen, även om det inte löser problemet med attityden generellt är att sätta maxping MM till 25, då brukar man slippa de värsta skurkarna.

Kör prime-matcher, fungerar något bättre även om problemet inte försvinner.

Testa att joina öppna lobbys med Svenskar, generellt sett är svenskarna trevligare.

Men kan inte mer än att hålla med, jag reportar folk som är otrevliga. Om alla drar sitt strå till stacken så kanske det blir bättre tids nog. Men problemet är ofta att de som stör även reportar folk helt utan anledning, vilket gör att det blir en jäkla massa reports per match.

Har du testat att spela via Faceit eller ESEA?

Kör den svenska cs go "faceit/ESEA" som heter Esportal
den är gratis just nu, då dem är i beta. än så länge har jag bara spelat med svenskar.

annars som sagt på mm, jag mutar allt som inte vill prata engelska eller är otrevliga, tyvär så är det ryssar överallt i svenska cs go i mm.
det är typ 1/100 att ryssen kan engelska men det är 1/1000 på den personen vill prata engelska.

jobbigast är när dem pratar casual på ryska i voice man ba alltså vad snackar dem om? bästa kaffet över MM? WTF

anyway det som kan Boosta till bättre upplevelse på MM är att bara köra "prime" search, dvs man söker spelare som jag reggat sitt telefon nummer på cs. får man mindre smurf's osv. mer seriöst helt enkelt.

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Medlem

Spelar typ bara CSGO online och det är endast när jag har iaf 2st till med mig att spela med, att lira Solo har jag nog inte gjort på ca 2år iaf och det vet man ju varför, folk är överlag svin på nätet och tror att dom är badass.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: ASUS TUF Gaming RX7800XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD, Chassi : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Spare/kontor
MOBO: MSI Z95 Gaming 5, CPU: Intel Core I5 4790K @ 4.5GHz, RAM: 4x8GBB @ 1600MHz, GPU: Sapphire RX 5700 (Flashat till XT), SSD: totalt 2TB S-ata, Chassi : Corsair 300 (Nånting), PSU: Coolermaster 750Watt, Skärm: Philips 34" Curved 100Hz

Permalänk
Medlem

För alla er med dålig erfarenhet av online spel kan jag bara rekomendera att testa Warframe.
Visst, där finns ett fåtal rötägg, men de är långt mycket färre än något annat spel jag lirat.
Inga problem att skriva en fråga i regionschatten eller bara gå med i en större clan och folk svara på ens frågor. Väldigt sällan man får något i ansiktet för att man är dålig, inte gör rätt osv.

Det kan nog vara bra att nämnat att Warframe INTE är nybörjarväligt, så man kommer ha mycket frågor och spelets wiki sitter permanant i en tab i webläsaren. Extra bra då att folk i 99/100 fall är villiga att hjälpa / svara på ens frågor.
Dock är deras reddit community ett av det mest tillmötesgående där är och även utvecklaren själv är inne och svarar på trådar.

Permalänk
Skrivet av ÖrjanKlas:

Konstigt att man inte stöter på dessa personer utanför datorn någon gång...

Troligen små klena killar som precis kommit på online gaming och vågar bara vara tuffa bakom skärmen

Merparten som säger eller gör såhär låter ju som dem är 10-12 år när dem pratar...

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk
Medlem

Jag har också tröttnat på den competitive sidan, så det enda fps idag jag kör online är Battlefield med gömd chat. Det enda jag spelar är i stort sett tex. aRPGS, Immersive sims, och spel med Co-op och eventuella oddball titlar och retro.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk

Så länge jag spelat online har attityder som detta funnits. Så det är mellan 10-15 år nu.
Inget unikt alls för "senare tid".
Men "senare" tid så har exempelvis det inte varit möjligt att hosta kontrollerade servers, exempelvis i BF. Då det alltid var en admin/moderator med så städade de bort alla troll och dåliga förlorare samt fuskare.
Tänker också i BF1 (BF4 också) där det är otroliga mängder snipers som inte tillför något i laget. Det har blivit mer vanligt med camping, vilket tidigare lätt städades bort så spelet blev bättre för de andra.

Visa signatur

Burk: Asus Maximus XI z390, i7 9900ks @5100mhz, cache 4800mhz, Corsair Platinum ddr4 3600mhz @4400mhz quad 16gig (18-22-22-44 2t), 1st Asus Strix 1080ti + EK @2070/12000mhz, Samsung 840 pro 240 gig x2 raid0, 1 tb 2.5" WD Red, Skärm: Acer x34p, TJ07 custom water, Ljud: HiFiman X v2 + EONE MK2 Muses

Permalänk
Medlem

Välkommen till den natur som råder i spel som har en genomsnittsålder på under 20, skämt och sido känns det som att det snarare är en regel än undantag. Denna natur har rådig sedan online-spelens storhetstid började, alltså är detta inget nytt utan har sett ungefär likadant ut senaste 10-15 åren.

Skillnaden nu och för 10år sedan är att det är fler som spelar och har möjligheten att spela online.

Det bästa man kan göra är att inte bry sig om folk, att stänga av ingame-voice och bara snacka med sina polare i något voice com-program Eller vara bättre än alla andra, om man beter sig bättre än resten så brukar många lugna ned sig. I alla fall om man har dessa spelare med sig och inte mot sig, att då föra sig bättre än dem brukar göra susen.

Permalänk
Medlem

Synd att lan inte är lika förekommande längre. Förr kunde man säga cu @ lan och då jäklar skakade folk bakom skärmen hehe

Permalänk
Avstängd

Inte för att jag egentligen bryr mig om språket som snackas på nätet, är väl inte mycket bättre själv på att formulera mig artigt än genomsnittet, men vist var gamla tiders LAN roligare på något vis då man ringde till varandra eller träffades först i en lokal.

Fast idag kan jag ju tex spela mot någon på andra sidan jordklotet, det är spännande.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number

Permalänk
Avstängd

Jag saknar verkligen känslan i gamla tiders strategispel, då man lirade med polare och andra.
Spelen i sig var roligare gjorda än de som är på modet idag, kändes som att skaparna faktiskt lagt ned mycket personligt engagemang i spelen då jämfört med majoriteten spel idag som bara skall pressas fram och fördumma spelaren i ställetför att uppmuntra till eget tänkande och problemlösning.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number

Permalänk
Medlem

Är själv under 18 och har absolut ingen förståelse för de som är toxic, oftast är de långt ifrån fantastiska själva. Samt att de ger oss unga ett dåligt ryckte, bör vara lag på att varelser under 12 endast för spela spel utan röst och text funktioner.

Visa signatur

Thrustmaster HOTAS Warthog!

Permalänk

@Shepard: Ja, tyvärr finns det väldigt mycket "män" som tycker att de ska höras och kleta sin misogyni och sitt maktspråk och som gillar att spela onlinespel. Har lämnat flertalet spelgrupper på grund av just såna attityder och uttalanden som nu nämner, fast jag ibland önskar att jag sagt ifrån också.

Det gäller att leta runt, det finns trevliga spelgrupper också.

Visa signatur

--//Don't Panic\\--

Permalänk
Medlem

+1

Tycker utvecklare av spel där det är vanligt förekommande borde implementera system för att sålla bort alla idioter.

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonny Myran:

Ja det är tråkigt att dessa extremt tävlingsinriktade individer får lov att förpesta en rolig hobby för resten. Fattar inte hur man är funtad om man kan vråla åt folk att begå självmord för att något gick snett i en runda.

Man önskar nästan att man skulle vara tvungen att legitimera sig för att få lira på officiella spelservrar och att folk som inte sköter sig blir bannade.

ESEA

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Tyvärr tror jag det är en reflektion av riktiga världen plus omogna spelare..

Jag spelade mycket wow på vanilla/tbc tiden och man blev aldrig bemött på det visset där. Man kunde köra dungeons i timmar med x-antal wipes utan att någon börja skrika eller rage quita mitt i allt och det var inte ovanligt att man blev inbjuden till någons TS/Vent för att snacka under tiden man körde en instance. Slutade spela i Wotlk och redan där börja jag märka att attityden bland spelare började skifta till det sämre.

Gick över till att spela lite HoN och där är det samma problem, det blir lite bättre när man är runt +1800mmr/Gold då spelarna är lite seriösare i den nivån.

Visa signatur

Fractal Design North XL Svart | ASUS TUF Gaming B650-E WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 32GB DDR5 6000MHz Vengeance | ASUS GeForce RTX 4080 Super 16GB TUF Gaming OC | Corsair RM850e ATX 3.1 | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB | Linux Mint

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mögel:

Det är nog den främsta anledningen till att jag slutade spela league of legends, värre community får man leta efter.

hahahahah xD jag tänkte skriva "då har du nog inte lirat LoL"
Jag skrattar när folk går loss haha.. den mängd flame som uppstår är helt galet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamno:

Tyvärr tror jag det är en reflektion av riktiga världen plus omogna spelare..

Jag spelade mycket wow på vanilla/tbc tiden och man blev aldrig bemött på det visset där. Man kunde köra dungeons i timmar med x-antal wipes utan att någon börja skrika eller rage quita mitt i allt och det var inte ovanligt att man blev inbjuden till någons TS/Vent för att snacka under tiden man körde en instance. Slutade spela i Wotlk och redan där börja jag märka att attityden bland spelare började skifta till det sämre.

Gick över till att spela lite HoN och där är det samma problem, det blir lite bättre när man är runt +1800mmr/Gold då spelarna är lite seriösare i den nivån.

Känner igen det du skriver om vanilla/tbc tiden. Jag tror i just WoW's fall att förfallet började med att de började erbjuda server/faction/namechange. Det blir så lätt då att när man gör bort sig, är otrevlig osv att bara "börja om". Innan man kunde byta till sig en ny personlighet så var det ju ett helvete om man blev hatad av fel guild, fick ett rykte om att vara toxic eller stjäla loot. Man fick inte vara med någonstans. Så då skötte man sig och såg till att värna om ryktet man byggt upp. Personligen om jag råkade vara det minsta "över gränsen" mot någon i stridens hetta så bad jag om ursäkt, från hjärtat. Inte fan ville jag att en skitgrej skulle påverka mina chanser att få raida längre fram då man aldrig visste om personen man spelade med kanske helt plötsligt skulle vara class leader i guilden man ville ansöka till.

Nu kan man hoppa in som random i var och vartannat spel, de flesta spel är byggda efter jaget, istället för laget. Personlig achievements osv, loot crates osv. Det är inte tillräckligt punishing att göra bort sig, för det är bara att göra ett nytt konto, byta namn osv. Nej - slå ordentligt med banhammern så det gör ont och ta bort enkelheten i att vara för anonym (i den bemärkelsen some namechange osv, inte IRL anonym )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Najs, synd att jag inte lirar CS Skulle vara bra om det blev industristandard att kräva legitimering för spel på officiella servrar.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Av EXAKT den här anledningen så spelar jag grymt sällan onlinespel också. Jag förstår inte hur det kan vara så förbannat svårt att behärska sig framför sin lilla skärm. Känns som onlinecommunityn består av 98% småungar.

Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 32GB 3600MHz | 9060 XT | Seasonic 750w | LG Ultragear 27GP850 | Sony MDR-1A

Permalänk
Medlem

Tyvärr är de ända sätten att komma undan att antingen spela med kompisar eller stänga av in-game voice. Tråkig attityd folk på nätet har, speciellt inom gaming. Speciellt nu med tanke på j*kla stort e-sport har blivit rent utsagt. Vilka pengar, vilka pengar! Fast allt har väl sin baksida, även fotboll har ju sina bråkiga fans osv... Synd är det iaf!

Kommer ihåg förr när man gick på stora LAN-party då var det mest god attityd för folk reder sig bättre i verkligheten än bakom en skärm...

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av e1m1:

+1

Tycker utvecklare av spel där det är vanligt förekommande borde implementera system för att sålla bort alla idioter.

Det finns system för det. Man rapporterar dem som missköter sig, och mute:ar dem in-game.
Inte hundra procentigt kanske, men finns inte jättemycket mer att göra.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Det finns system för det. Man rapporterar dem som missköter sig, och mute:ar dem in-game.
Inte hundra procentigt kanske, men finns inte jättemycket mer att göra.

Klart det finns något för dem att göra, ta fram en rutin för att använda dylika rapporter för att temp/permbanna dem från multiplayer, eller om det inte är en möjligt (tänker i form av lagar eller andra juridiska hinder för nekad användning av köpt produkt), stäng av deras möjlighet till voicecom/chat. Om detta redan finns, är det inte tillräckligt strikt, så gör det mer strikt.

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Inaktiv

Har börjat tröttna på att folk vräker ur sig "Cheater" hela tiden. Det är lika skamligt att anklaga någon utan belägg som att faktiskt fuska. Det är typ det enda man ser på ingame chatten i battlefront 2.