Permalänk
Medlem

Strix 1080 Ti

Har ett antal Asus Strix 1080 Ti som stått och minat krypto sedan januari. Har varit kul projekt men nu är jag lite trött på att rodda dem och säljer därför.

Tänker mig att jag är villiga att släppa dem rätt av för 7500kr/styck, och upphämtning i Göteborg premieras.

Om någon har något annat erbjudande, så hör bara av er.

Allting är naturligtvis fullt funktionsdugligt, skickar även med originalförpackning och kvittokopia. Inköpt Januari 2018 från webhallen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Lite dålig bild på hårdvaran i fråga

Permalänk
Medlem

Kan lösa bild mot begäran, tyckte inte att det var superkritiskt iom att jag i första hand hade önskat att göra affären öga mot öga; köparen får ju tillfälle att granska produkten i lugn och ro irl om hen vill.

Permalänk
Avstängd

Är det OC eller vanliga?
och hur många finns det?

Permalänk
Medlem

@Cuna: Behöver dubbelkolla men tror jag har 2 OC och 4 vanliga kvar.

Permalänk
Avstängd

@Saber3K: ja kolla upp

Permalänk
Medlem

@Cuna: 3 OC, 3 vanliga!

Permalänk
Avstängd

originallådor + tillbehör i bra skick?

Permalänk
Medlem

@Cuna: Yes, allt är prima. Legat i en garderob. Har t.o.m. ytteremballeringen (aka fraktkartongerna) kvar.

Permalänk
Medlem

Hur hårt har du kört dom?

Permalänk
Medlem

@magnusvmt: Sorry, missat dig här, men har ju kört dem i mer eller mindre 100%. Däremot har temperaturerna varit ganska välkontrollerade runt 67-72 typ.

Permalänk
Medlem

@Saber3K:

5k och gtx 1060 6gb SC

Permalänk
Medlem

Jag budar 7000:- för ett OC, kan hämta i Göteborg.

Permalänk
Medlem

Tar gärna ett Asus OC 1080 Ti rätt av som du säger för 7500 kr plus frakt till Sthlm. Om det är så att du har ett kort kvar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Intresserad! Bor I Göteborg och tittar gärna förbi för att klämma, känna och göra affär!
Skicka ett PM med nummer och adress så kan vi boka upp en tid som passar.

Visa signatur

Asus G75VW w/modded bios || Bio: Onkyo 616 | Boxeebox | Canton GLE 409 5.1 | Epson TW6100 | 90" Ramspänd duk