Köpa "Luktagott" online?

Permalänk
Medlem

Köpa "Luktagott" online?

Ok, var kan man inhandla parfym och sådant online?

Visa signatur

WS (Moria) Win XP SP1: ABIT NF7-S 2.0, AMD XP 2200+@2005 (h2o), 768 MB RAM, 360GB HDD, POW GeForce 2 GTS Pro
Server (Angmar) Gentoo Linux 1.4: PIII@500, 256 MB RAM, Riva TNT 16 MB, 678GB HDD
Server (Morgul) Gentoo 2004.3 PIII@700, 384 mb RAM, 457GB HDD

Permalänk
Avstängd

Är det värt 50 spänn i fraktkostander för att slippa traska ner till affären?

Permalänk
Avstängd

core kanske inte vill gå ner och köpa kvinnodoft, folk kan missförstå det

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abishai
core kanske inte vill gå ner och köpa kvinnodoft, folk kan missförstå det

Ja, pinsamt om nån tror han har flickvän

Permalänk
Hedersmedlem

Ja, antingen det eller så kanske det är så att vi inte har några direkt exklusiva parfymer här var vi bor, mest Axe och liknande prylar, oftast till högt pris.

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Avstängd

trodde dem sprutade på luktagottspray före de paketerades så det skulle vara fler som köpte dem, flickor alltså..

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

nja, det handlar nog snarare om att domus här i kiruna inte ar ett skit att komma med

för övrigt har jag inga problem med att köpa kvinnoartiklar, förutsatt att jag köper dem till en kvinna förstås

inga tips alltså? attans.

Visa signatur

WS (Moria) Win XP SP1: ABIT NF7-S 2.0, AMD XP 2200+@2005 (h2o), 768 MB RAM, 360GB HDD, POW GeForce 2 GTS Pro
Server (Angmar) Gentoo Linux 1.4: PIII@500, 256 MB RAM, Riva TNT 16 MB, 678GB HDD
Server (Morgul) Gentoo 2004.3 PIII@700, 384 mb RAM, 457GB HDD

Permalänk
Medlem

Re: Köpa "Luktagott" online?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av core
Ok, var kan man inhandla parfym och sådant online?

Det finns en del på snowdrops, värt ett besök iaf.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

gå in på www.fragrance.net
där har dom fan allt

Visa signatur

Acer 3820TG | Samsung 840pro 250Gb | Dell U2311H
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Macrint
gå in på www.fragrance.net
där har dom fan allt

fantastiskt!

precis vad jag var ute efter

Visa signatur

WS (Moria) Win XP SP1: ABIT NF7-S 2.0, AMD XP 2200+@2005 (h2o), 768 MB RAM, 360GB HDD, POW GeForce 2 GTS Pro
Server (Angmar) Gentoo Linux 1.4: PIII@500, 256 MB RAM, Riva TNT 16 MB, 678GB HDD
Server (Morgul) Gentoo 2004.3 PIII@700, 384 mb RAM, 457GB HDD

Permalänk
Avstängd

annars tror jag de säljer artiklar i isbordellen som ligger lite utanför övre torneå

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk

http://www.fragrancenet.com/cgi-bin/stock.pl?cmd=list&gvmi=M....

Köp den, luktar så jävla gott min börjar ta slut så det blir nog å beställa nytt..synd bara att man inte hittar den så lätt i sverige :/

Visa signatur

Veteran i självutnämd exil..

Permalänk

Erkänn, du försöker hitta en affär som säljer Tiara, den erotisk upphetsande parfymen för både män och kvinnor.

Visa signatur

|Mac Pro|Quad Xeon 2,66 ghz|2048 mb FB-Dimm|1 TB Hd|GF 7300GT|Dell 24" dual|
|Macbook 1,83ghz|1GB|80GB Hd|

Permalänk
Medlem

Tiara ?
ifall den funkar som erotiskt upphetsande så vill jag veta var dom säljer det..
i.. eehhh... utbildningssyfte?.. inte för att jag behöver nått sånt inte...
eeh..

Ok.. var säljer dom Tiara då?

Visa signatur

no signature.

Permalänk
Avstängd

Tiara.. var det inte sånt det kom en specialutgåva samma doft fast handkräm för swecare?

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk

Ingen som lyssnar på radio längre?? Det har gått en lång reklamsnutt om och om igen på Rix FM. "Tiara gör din partner sexuellt upphetsad osv osv", vore nog inte en så dum idé att spruta på sig lite när man går till skolan.

Visa signatur

|Mac Pro|Quad Xeon 2,66 ghz|2048 mb FB-Dimm|1 TB Hd|GF 7300GT|Dell 24" dual|
|Macbook 1,83ghz|1GB|80GB Hd|

Permalänk
Medlem

Låter intressant minst sagt, gärna något man lägger vantarna på.

Permalänk
Medlem

någon som känner till en billig online butik inom eu?

Visa signatur

[size="1"]"When everything seems to be under control, you're not going fast enough" Mario Andretti[/size]

Permalänk
Hedersmedlem

t r å d f l y t t a d

Permalänk
Medlem

hmm.. hur länge håller parfym?

Visa signatur

WS (Moria) Win XP SP1: ABIT NF7-S 2.0, AMD XP 2200+@2005 (h2o), 768 MB RAM, 360GB HDD, POW GeForce 2 GTS Pro
Server (Angmar) Gentoo Linux 1.4: PIII@500, 256 MB RAM, Riva TNT 16 MB, 678GB HDD
Server (Morgul) Gentoo 2004.3 PIII@700, 384 mb RAM, 457GB HDD

Permalänk
Medlem

Huga!

Core!
Precis när jag trodde allt hade löst sig för dig och Lukta Gott till Flickan. Hade äntligen fått ro efter all oro och nu Står du inför problemet om datumet ska gå ut på vägen genom våran fina postgång!

Vart ska detta sluta!

Nä, men man borde kanske själv ta sig i kragen och köpa lite själv till flickan sin!

Trott eller ej Core!
Men din svåra fråga kommer att få min flicka att le!

Plus! Plus!

Visa signatur

4800X2, 65w, NF570 SLI, Asus P
2x1024mb XMX6400CL5
Msi 8600GT @650@1700, Stockkyl.

Permalänk
Medlem

trevligt att man kan få någon att le

Det känns som att parfym börjar lukta dåligt eller gammalt efter ett tag? eller är jag helt ute och cyklar?

måste dock säga att fragrance.net har en hel del godbitar... för båda könen

Visa signatur

WS (Moria) Win XP SP1: ABIT NF7-S 2.0, AMD XP 2200+@2005 (h2o), 768 MB RAM, 360GB HDD, POW GeForce 2 GTS Pro
Server (Angmar) Gentoo Linux 1.4: PIII@500, 256 MB RAM, Riva TNT 16 MB, 678GB HDD
Server (Morgul) Gentoo 2004.3 PIII@700, 384 mb RAM, 457GB HDD

Permalänk
Medlem

http://www.fragrancenet.com/cgi-bin/stock.pl?cmd=list&gvmi=M....

Köpp denna, flera tjejer har faktiskt frågat vad jag har för parfym på mig, eftersom jag luktar så gott

Permalänk
Permalänk
Medlem

Aha, tack för tipset: då har jag tre kandidater åt mig själv:

http://www.fragrancenet.com/cgi-bin/stock.pl?cmd=list&gvmi=M....
http://www.fragrancenet.com/cgi-bin...vmi=M.MINOTAURE
http://www.fragrancenet.com/cgi-bin/frame.cgi?cmd=rc&gvmi=M.A...

fan.. anlednignen till att jag frågar hur länge en parfym håller är att jag funderar på att köpa flera flaskor, och då vill man ju inte riskera att jag inte hinner använda klart dem =P =P

Visa signatur

WS (Moria) Win XP SP1: ABIT NF7-S 2.0, AMD XP 2200+@2005 (h2o), 768 MB RAM, 360GB HDD, POW GeForce 2 GTS Pro
Server (Angmar) Gentoo Linux 1.4: PIII@500, 256 MB RAM, Riva TNT 16 MB, 678GB HDD
Server (Morgul) Gentoo 2004.3 PIII@700, 384 mb RAM, 457GB HDD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bijan
Inte att förakta
http://www.fragrancenet.com/cgi-bin/frame.cgi?cmd=rc&gvmi=M.B...

Eeeeeewww

Permalänk
Avstängd

det håller väl ett tag iaf, men jag rekomenderar ändå att duscha och spruta på ny varje dag

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

umm?

jag tycker mig ana lite ironi i det där, eller?

jag tänkte på hur länge själva flaskan håller, eller hur man nu skall förklara det?

Visa signatur

WS (Moria) Win XP SP1: ABIT NF7-S 2.0, AMD XP 2200+@2005 (h2o), 768 MB RAM, 360GB HDD, POW GeForce 2 GTS Pro
Server (Angmar) Gentoo Linux 1.4: PIII@500, 256 MB RAM, Riva TNT 16 MB, 678GB HDD
Server (Morgul) Gentoo 2004.3 PIII@700, 384 mb RAM, 457GB HDD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av core
umm?

jag tycker mig ana lite ironi i det där, eller?

jag tänkte på hur länge själva flaskan håller, eller hur man nu skall förklara det?

Har jag för mig att jag läste i aftonbladet på jobbet om det .... var någon artikel om just parfym iaf, och en flaska håller max 6mån om jag inte missminner mig. Håller med om att parfymflaskorna luktar skumt efter ett tag.

Visa signatur

[ Corsair Obsidian 650D ][ Corsair AX850 ][ Intel Core i7 2600k ][ Noctua NH-U12P-SE2 ][ Asus P8Z68V-Pro ]
[
16Gb G-Skill RipJaws Gaming ][ Crucial M4 128gb SSD ][ Seagate Barracuda Green 2TB HDD ]
[
KFA2 Geforce GTX570 1280MB ][ Samsung S24A350 Monitor ][ Win7 SP1 Enterprise 64-bit ]

Permalänk
Medlem

jahap.. då är det ju ingen idé att köpa två flaskor, om man inte är stooorkonsument vill säga. Men kanske om man köper två små... jaja det löser sig, tack för infon.

Visa signatur

WS (Moria) Win XP SP1: ABIT NF7-S 2.0, AMD XP 2200+@2005 (h2o), 768 MB RAM, 360GB HDD, POW GeForce 2 GTS Pro
Server (Angmar) Gentoo Linux 1.4: PIII@500, 256 MB RAM, Riva TNT 16 MB, 678GB HDD
Server (Morgul) Gentoo 2004.3 PIII@700, 384 mb RAM, 457GB HDD