Logitech C922 Webbkamera med Stativ (SÅLD!)

Permalänk
Medlem

Logitech C922 Webbkamera med Stativ (SÅLD!)

Tjenare!

Insätt att jag inte längre behöver en webbkamera så tänkte att det säkert finns någon annan i behov av den.
Haft den i ungefär ett år utan något som helst problem, kört 720p med 60fps men funkar även i 1080p om man vill köra med det.

Som rubriken lyder är det en Logitech C922 med stativ, länk till kameran här.

Viktigt att tänka på är att varken originalkartong eller kvitto finns så upphämtning uppskattas helst men kan också skicka men då köparen står för frakten och att jag inte tar något som helst ansvar för postens hantering!

Tar inte emot några bud/köp i pm utan allt händer nere i diskussiontråden och jag kommer dagligen att svara och notera.

Jag har också kvar rätten att välja vem jag säljer till och om jag säljer det eller inte!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Administrativ avgift

är 500 köp nu pris? Inte uppåt Örebro trakten där vi kan mötas?Vet att vissa skövde bor ofta åker typ till askersund eller dylikt

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

@andra94:
Satte 500 som rymligt start pris så får man se sedan om det är intressant eller för dyrt.
Kan ta mig runt skövde trakterna om det är så men örebro är lite väl långt tyvärr.

Permalänk
Medlem