Hej
Jag har stora problem att lyckas synka mitt Icloud till min Androidtelefon då jag inte har en fungerande Iphone. Kanske är det omöjligt, kanske är jag helt seg. Jag hoppas att någon här kan hjälpa mig att rädda lite skit från min trasiga iphone som Apple just nu håller gisslan.
Så, min Iphone var synkad med Icloud, och jag kan logga in på Icloud på datorn (Mac) osv. Men i alla instruktioner som jag hittar är det endast genom Iphonen jag kan ladda upp Icloud mot Google Drive backuppen - stämmer detta? Måste jag alltså köpa en Iphone för att få tillgång till mina grejer, fast jag har en mac, har ett funderande Icloud konto etc?
Jäklar vad smart av dem isf.
Skulle bli så sjukt tacksam om någon har tipps och trix för att hjälpa mig att överlista Apple en gång för alltid!
Tillägg: När jag går in genom telefonen och försöker synka, det finns som val, så står det att "det gick inte att hitta något innehåll i detta icloud-konto". Vilket inte stämmer för jag kan ju logga in på det på datorn och där finns en jävla massa samt att jag vet att telefonen uppdaterades för inte så länge sedan.
HJÄLP!