Intel i7 3770K processor sökes.

Permalänk
Medlem

Intel i7 3770K processor sökes.

Hej på er!

Om det är någon som har en Intel i7 3770K liggandes, eller alternativt går i uppgraderingstankar och vill göra sig av med en, har ni en köpare här

Hör gärna av er i PM i sådana fall. Står självklart för frakten om det blir aktuellt.

Allt gott!
Mvh Gabriel

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Sambon har en, men den blir inte redo för försäljning innan Ryzen 3000-serien släppts, så tidigast i sommar någon gång. 😐

Visa signatur

9950X3D | 5080

Permalänk
Medlem
Skrivet av backfeed:

Sambon har en, men den blir inte redo för försäljning innan Ryzen 3000-serien släppts, så tidigast i sommar någon gång. 😐

Kan eventuellt vara fortsatt aktuellt då. Tack för ditt svar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har en 3770k med tillhörande ATX-moderkort och 16GB DDR3 minnen i min dator idag. PM?

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Är på väg att annonsera ut en i7 4770k med z87 mbr och 2x 8gb DDR3 minnen pga att sambon totalt ändrat sig. PM vid intresse!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Flipper:

Är på väg att annonsera ut en i7 4770k med z87 mbr och 2x 8gb DDR3 minnen pga att sambon totalt ändrat sig. PM vid intresse!

Jag kan vara intresserad av ditt kit om det är så att trådskaparen redan har fått tag på nåt

Visa signatur

Ryzen 7 1800x @4,05Ghz 1.36V, Asus Crosshair VI X370,
Asus Strix 1080ti OC, 16gb Corsair Vengance RGB 3200mhz, Corsair Hydro H150i Pro, Lian Li O11 Dynamic, Corsair LL Fans

Permalänk
Medlem

@Ringan_87:

För egen del får du gärna köpa det av honom. Jag vill bara byta CPU just nu. Inte hela systemet Kör på denna Socketen ett tag till innan det är dags för nytt nästa gång!