Dator, skärmar samt oculus säljes

Permalänk
Medlem

Dator, skärmar samt oculus säljes

Bestämt mig för att göra om min setup lite så säljer därav mina nuvarande grejer.

Datorn:

8600k, deliddad och reliddad med silikon, kan köras i 5ghz på 1.30V.

2x8gb g.skill trident z rgb 4133mhz cl9

Noctua l12

Corsair sf600

asus z370i mitx

gigabyte rtx 2080 windforce

ghost loque limestone

Chassit är i perfekt skick, komponenterna funkar bra inga defekter. Tänker mig 15000kr för datorn, för 1000kr extra kan jag sälja med en samsung 970 evo m.2 500gb

Main skärmen är en acer predator x34a. Inga döda pixlar. Normalmängd bleed vid översta 2 hörnen, så inget man märker av om man spelar etc, endast vid mycket mörka scener. Tänker mig 7000kr för denna. För 700kr extra får man med en ergotron neo flex skrivbordsarm.

Andra skärmen, lodrät, är en ips 1440p 27tum skärm, säljes för 1000kr.

Tredje skärmen är en ips 1080p 23 tum skärm, 600kr.

Corsair strafe rgb mx silent rgb. S är lite utsuddat, men har kvar originaltangeterna så de kan bytas ut. 700kr

Oculus rift cv1 med tre sensorer samt två touch handkontroller. Allt finns kvar till denna. 3500kr.

Kvitto och originalkartonger finns kvar till de mesta. Jag kan skicka alla saker utom skärmarna. Datorn har jag tidigare tagit på en utlandsresa utan några problem. Ska den skickas sker de på egen risk, jag tar inget ansvar för postens eventuella slarv. Föredrar upphämtning och de kan göras i växjö eller vid Uppsala som jag drar till på söndag samt om 2 veckor. Har ni några frågor är de bara att ställa de

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Intresserad av 27tums 1440p skärmen, vilken modell är det?

Visa signatur

Lian Li PC-011 Dynamic | Intel i7-9700k 5.1GHz | Aorus Elite | Corsair 4x8 32GB 3200MHz | Corsair Hydro H150i | Gigabyte 1080ti OC | Samsung 970 Plus 500GB x2 | Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tdevz:

Intresserad av 27tums 1440p skärmen, vilken modell är det?

Det är en K272hul !

Permalänk
Medlem

Menar du att du inte kan skicka X34a eller alla skärmarna?

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av LPG:

Menar du att du inte kan skicka X34a eller alla skärmarna?

Har ej kartong till någon av skärmarna så blir svårt och skicka de :/

Permalänk
Medlem

Jag tar 27 tums skärmen för 1000kr och kan hämta idag isf.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stofolus:

Jag tar 27 tums skärmen för 1000kr och kan hämta idag isf.

Skickades från m.sweclockers.com

Funkar. Glömde nämna att skärmen har inget stativ utan har använt en skrivbordsarm. Armen har ej platta för fäste heller men dd löser man enkelt genom att placera ex en träkloss. Om du fortf vill köpa kan du skicka pm.

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 10k + frakt för datorn.

Permalänk
Medlem

om du säljer i delar kan jag lägga ett bud på 5000 för RTX 2080

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk

CPU/GPU temps under load?

Permalänk
Medlem
Skrivet av testusee1:

CPU/GPU temps under load?

Runt 75C för gpun brukar de bli. För cpun når den 100c om man stresstestar den. Vid spel 90C, tror inte jag fäst kylaren tillräckligt bra för bör få bättre temps. Har således kört den lägre klockad än vad jag skrivit för att hålla ner tempsen.

Permalänk
Medlem

Grafikkortet i datorn är sålt. Resten av datorn säljes för 10000kr

Permalänk
Medlem

1440p ips skärmen är såld