Permalänk
Medlem

Säljer Anne Pro 2

Har 2st Anne Pro 2 60% tangentbord (en med gateron red en med gateron brown) som jag vill sälja. Båda är i bra skick och kan postas.

Jag vill ha 500kr styck eller 800 för båda.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Nebwr: Har ett quickfire TK med MX Red, dock bor jag i skåne så det blir frakt som gäller.

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

Du är inte sugen på att sälja Anne Pro 2 brädan med bruna switchar? Isåfall är jag intresserad beroende på skick.

Permalänk
Medlem
Skrivet av danneee:

Du är inte sugen på att sälja Anne Pro 2 brädan med bruna switchar? Isåfall är jag intresserad beroende på skick.

Jag är intresserad av att sälja den. Vad hade du tänkt att du kan betala för den?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av morronrost:

@Nebwr: Har ett quickfire TK med MX Red, dock bor jag i skåne så det blir frakt som gäller.

Tyvärr inte intresserad av dem då jag inte gillar typsnittet på keycapsen

Permalänk

Är intresserad av ditt Anne Pro 2 med Brown switchar om det finns kvar. Kan i så fall hämta det i Uppsala

Permalänk
Medlem
Skrivet av x47dOBFaNiIEctR6px:

Är intresserad av ditt Anne Pro 2 med Brown switchar om det finns kvar. Kan i så fall hämta det i Uppsala

Det finns kvar än så länge. Skriv ett pm så sköter vi resten där eller via sms. Vill bara inte lägga ut mitt nummer här

Permalänk
Medlem

Kan köpa båda anne prosen samt hämta upp, dock tidigast på söndag.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Kan köpa båda anne prosen samt hämta upp, dock tidigast på söndag.

Mvh

Som sagt, det är först till kvarn som gäller. Finns de kvar på söndag tar vi det då. Skriv ett PM när det närmar sig

Permalänk
Medlem

PM!

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: 13PM/Pixel8Pro(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE, S21U, S10+

Permalänk
Medlem

Det med bruna switchar är sålt bara röda switchar kvar!
Det är det svarta tangentbordet ska jag även tillägga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nebwr:

Det med bruna switchar är sålt bara röda switchar kvar!
Det är det svarta tangentbordet ska jag även tillägga!

Köper det om det finns kvar efter helgen på måndag. Kan swisha halva summan nu för att tinga det om det går bra för dig. Hämtar i Uppsala så du slipper frakta.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bamsebjörn:

Köper det om det finns kvar efter helgen på måndag. Kan swisha halva summan nu för att tinga det om det går bra för dig. Hämtar i Uppsala så du slipper frakta.

Mvh

Skicka ett PM sen då när du vet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nebwr:

Skicka ett PM sen då när du vet!

Hej! Du har PM.

Mvh