Twitch prime försvinner inte!

Permalänk

Twitch prime försvinner inte!

Tjenare, har testat gratis perioden av twitch prime som jag trodde skulle vara 2 veckor men som nu har blivit ungefär en och en halv månad. Har kopplat bort mitt Twitch konto från Amazon och har tagit bort alla betalsätt men ändå är Twitch prime kvar.

Någon som har någon aning om hur jag får bort det? Kontaktat twitch supporten för någon vecka sedan men ännu inte fått något svar. Så undrar egentligen ifall jag har missat något.

Tack i förhand!

Permalänk
Medlem

Även sagt upp Amazon prime?
Jag gick förut in i mina prenumerationer och tog bort den jag prenumererade på dör

Permalänk
Skrivet av MrWhizeguy:

Även sagt upp Amazon prime?
Jag gick förut in i mina prenumerationer och tog bort den jag prenumererade på dör

Jag är ganska säker på att jag har sagt upp Amazon prime.

Permalänk
Medlem

Jag hade tidigare ett problem att Twitch/Amazon inte kunde hitta var min prenumeration låg.
Jag har separata konton på .de .co.uk och .fr, jag var tvungen att kontakta billing department för en utredning som tog 2 månader, sedan var det löst. De löste det tillfälligt genom att ge mig refund varje månad tills det var klart.
Ingen susning vad som löste det.

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk
Skrivet av Zeedarn:

Jag hade tidigare ett problem att Twitch/Amazon inte kunde hitta var min prenumeration låg.
Jag har separata konton på .de .co.uk och .fr, jag var tvungen att kontakta billing department för en utredning som tog 2 månader, sedan var det löst. De löste det tillfälligt genom att ge mig refund varje månad tills det var klart.
Ingen susning vad som löste det.

Inga pengar har dragits dock det enda som är kvar är Twtich prime badgen i twitch chatter.

Permalänk
Medlem

@SoftArrow:
Har tyvärr ingen aning varför den inte försvunnit automatiskt, men det jag kan tipsa om är att gå in i en streamers chatt, sen längst ner till höger på kugghjulet klicka på ditt användarnamn, sen kolla under "Customizable Badge" om du kan ta bort den.

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk
Skrivet av Zeedarn:

@SoftArrow:
Har tyvärr ingen aning varför den inte försvunnit automatiskt, men det jag kan tipsa om är att gå in i en streamers chatt, sen längst ner till höger på kugghjulet klicka på ditt användarnamn, sen kolla under "Customizable Badge" om du kan ta bort den.

Var i kontakt med Amazons support och de sa att Crown badgen ska vara kvar även efter Twitch prime trial har avslutats. Som en reklam för prime gissar jag på då.