Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoxx0:

Vad har du för nummer? Mitt slutar på 9544

Såg att jag ligger i närheten av dig, jag har 9479, och beräknas nu på onsdag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av miFFhoe:

Vilken butik hämtar du i? Jag har nämligen fyra sista 9948 men min är fortfarande gul. Har valt butik Medborgarplatsen.

Bredden (Infra City), 9871

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xarvaz:

Ring och kolla för säkerhets skull innan du åker dit, har ordernr 9861 och min står fortfarande som:

"Din order är inte redo för upphämtning då följande produkter saknas i lager:
326490 saknas i lager. Vi har i dagsläget inte ett bekräftat leveransdatum."

Åkte dit 5:e november när jag fick ett bekräftelsemail om att cpu:n gick att hämta, fick vända i dörren utan processor för att de hade något systemfel.

Permalänk
Medlem

ville bara tipsa om att det ser ut som netonnet har fått in, värt att kolla iallafall ?
https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/processor/amdsoc...
gäller bara 5900x dock

Permalänk
Medlem
Skrivet av IcEHoLeD:

ville bara tipsa om att det ser ut som netonnet har fått in, värt att kolla iallafall ?
gäller bara 5900x dock

La en order. Får se vad de säger

Permalänk
Medlem
Skrivet av IcEHoLeD:

gäller bara 5900x dock

Beställde också en, stod att jag skall få den på Fredag, får se hur det går. Isåfall avstår jag 5950X så att kön på webbhallen blir kortare.

AMD har nu själva sagt att Curve Optimizer fungerar bäst på 5900X, och den verkar lätt att kyla av dom som fått den = win-win.

Permalänk
Medlem
Skrivet av the squonk:

Beställde också en, stod att jag skall få den på Fredag, får se hur det går. Isåfall avstår jag 5950X så att kön på webbhallen blir kortare.

AMD har nu själva sagt att Curve Optimizer fungerar bäst på 5900X, och den verkar lätt att kyla av dom som fått den = win-win.

Vad ser du uppskattad leveranstid? Har fått bekräftelse men inget om när processorn kan tänkas anlända

Edit: runt 5 arbetsdagar står det. Hoppas att det stämmer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nayiki:

Vad ser du uppskattad leveranstid? Har fått bekräftelse men inget om när processorn kan tänkas anlända

Det stod när man valde fraktsätt, hade kunnat få med expressfrakt för en summa men jag valde 0 kr, hur väl det stämmer är en annan historia. Jag valde paketskåp, det blir Fredag, Posten hade tagit 5-8 dagar.

Har avbeställt på webbhallen nu, så någon lycklig får hoppa fram ett steg i kön på 5950X. Vid det här laget bryr jag mig inte så mycket hur det går, tillgången på CPU och grafikkort denna höst är ett makabert skämt.

edit. 5900X är slut nu på NetOnNet, dom gick åt snabbt. Hoppas att man hann få en.

Permalänk
Medlem

WTF. Jag beställde från webhallen kl15:03, en 5900X. Någon dag efter la jag en extra beställning på netonnet. Och jag har en 5900X som är påväg till mig från netonnet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av the squonk:

Det stod när man valde fraktsätt, hade kunnat få med expressfrakt för en summa men jag valde 0 kr, hur väl det stämmer är en annan historia. Jag valde paketskåp, det blir Fredag, Posten hade tagit 5-8 dagar.

Har avbeställt på webbhallen nu, så någon lycklig får hoppa fram ett steg i kön på 5950X. Vid det här laget bryr jag mig inte så mycket hur det går, tillgången på CPU och grafikkort denna höst är ett makabert skämt.

edit. 5900X är slut nu på NetOnNet, dom gick åt snabbt. Hoppas att man hann få en.

Såg tipset 50 min efter post här precis och då var det slut. Kostar på att titta på serie med sambon när barnen sover.. 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xarvaz:

Tack. Som tur var hoppade min också över till att transporteras till butik

Permalänk
Medlem

Tack för tipset på 5900X på Netonnet! Jag fick min order bekräftad efter jag betalat och klickade efter det fram produkten igen, och då hade den tagit slut...
Jag väntar nog någon dag innan jag avbeställer 5900X från webhallen. Vill inte riskera att det dyker upp ett "fel i systemet" eller dylikt.