Chromecast Ultra + Stadia handkontroll

Permalänk

Chromecast Ultra + Stadia handkontroll

Jag nappade på förköpserbjudandet från Google där man fick en Chromecast Ultra, Stadia handkontroll samt Cyberpunk 2077. Jag var mer än lovligt trött och insåg inte att jag inte får köpa spelet i den bemärkelsen att jag har det lokalt, utan måste strömma, och med landsbygdslinan över 4G här ute tänker jag inte ens ge mig på det. Behöver inte prylarna, så säljer dem här.

Buda antingen på båda grejerna, eller separat. Jag vill i alla fall ha totalt 629:- då det var vad jag betalade, jag nyttjade inte den där rabatten på 100:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

400:- +frakt chromecast

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Medlem

Då slänger jag väl in ett första bud på 229+frakt för kontrollen

/Einar

Permalänk

Tack för det Jag ger det till ikväll så skickar jag grejerna imorgon före stopptid.

Permalänk
Medlem

250kr + frakt för kontroll

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk

Bud noterat!

Permalänk

629 kr för båda. Skulle kunna hämta i Ljungsbro onsdag i nästa vecka.

Permalänk
Skrivet av Pepelopones:

629 kr för båda. Skulle kunna hämta i Ljungsbro onsdag i nästa vecka.

Noterat, men värderar föregående bud högre

Permalänk
Medlem

edit: drar tillbaka mitt bud.

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: 13PM/Pixel8Pro(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE, S21U, S10+

Permalänk
Avstängd

650 för både

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem
Skrivet av EinarB:

Då slänger jag väl in ett första bud på 229+frakt för kontrollen

/Einar

Ursäkta att jag flikar in i säljarens tråd här.

Kan man använda stadiakontrollen för spel utanför Stadia? Alltså som en vanlig xboxkontroll för Steam, epic osv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebbe_a:

Ursäkta att jag flikar in i säljarens tråd här.

Kan man använda stadiakontrollen för spel utanför Stadia? Alltså som en vanlig xboxkontroll för Steam, epic osv?

Ja och nej, det går om en använder USB-kabel men inte trådlöst. Gissar att Google vill att folk använder deras tjänst och inget annat
Stadia-kontrollen för mig var för att testa hur stadia känns och fungerar på TVn, och dumt nog missade jag cyberpunk-erbjudandet med några timmar.

/Einar

Permalänk
Skrivet av sali2003:

650 för både

Har redan bud motsvarande det

Permalänk
Medlem

Bjuder 275 plus frakt för kontrollen.

Permalänk
Medlem

300kr för kontrollen

Visa signatur