Permalänk
Medlem

Spelat Ultrawings mycket i dagarna, jäkligt roligt! Känns någorlunda realistiskt men det är klart mer fokus på att lätt komma in i spelet och ha roligt än att vara en simulator. Bra kontroller och roligt system där man får pengar för uppdrag och köper nya flygplatser och flygplan. Kan varmt rekommendera det!

Men mest är det fortfarande Eleven som gäller, så vansinnigt roligt! Ligger på omkring 1950 i rating nu (motsvarar 450 i det gamla systemet) så nu har jag blivit ordentligt bra. Vi är ju en hel del som spelar Eleven här inne, finns det intresse för att dra ihop en liten turnering med kvalmatcher? Jag organiserar gärna om det finns intresse 🥳😄

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exydia:

Jag håller med. Det du kan göra är att rapportera ungarna så får sig föräldrarna en överraskning när deras Facebookkonto plötsligt är låst.
https://www.roadtovr.com/oculus-quest-2-facebook-account-requ...

Nej det forsöker jag det längste undvika, räcker med mute eller block för min del. Ungar är ungar.

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk
Medlem

@TacticalRetreat
Jag är inte orolig för att få slut på batteri om jag får lite laddning av kabeln men jag läste på ett annat forum man ska undvika signalförstärkande kablar för då får man ingen laddning alls, kan du bara vara övertydlig och svara ja, att Quest även fick laddning men den signalförstärkande kabeln? Har lite hopp om att den ska dyka upp igen för beställning.

Visa signatur

| ASUS ROG STRIX B650E-F | AMD RYZEN 9800X3D | ASUS PRIME 9070 XT |
| 64GB DDR5 6000 CL30 | NOCTUA NH-D15 | FRACTAL DESIGN POP AIR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zachtionman:

Spelat Ultrawings mycket i dagarna, jäkligt roligt! Känns någorlunda realistiskt men det är klart mer fokus på att lätt komma in i spelet och ha roligt än att vara en simulator. Bra kontroller och roligt system där man får pengar för uppdrag och köper nya flygplatser och flygplan. Kan varmt rekommendera det!

Men mest är det fortfarande Eleven som gäller, så vansinnigt roligt! Ligger på omkring 1950 i rating nu (motsvarar 450 i det gamla systemet) så nu har jag blivit ordentligt bra. Vi är ju en hel del som spelar Eleven här inne, finns det intresse för att dra ihop en liten turnering med kvalmatcher? Jag organiserar gärna om det finns intresse 🥳😄

Ska inviga mitt rack i eleven nu ikväll tänkte jag, se om mina gamla talanger från gymnasietiden (ujj.. 13-16 år sedan nu) finns kvar! Hoppas kunna bli en motståndare att räkna med

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Skrivet av Goatfriend:

@TacticalRetreat
Jag är inte orolig för att få slut på batteri om jag får lite laddning av kabeln men jag läste på ett annat forum man ska undvika signalförstärkande kablar för då får man ingen laddning alls, kan du bara vara övertydlig och svara ja, att Quest även fick laddning men den signalförstärkande kabeln? Har lite hopp om att den ska dyka upp igen för beställning.

Ja, den kabeln med signalförstärkare som jag använder laddar mitt Quest 2.

Permalänk
Medlem

Undrar på en bra router till q2 , ser på några ställen att dom rek TP-Link Archer AX20 å AX10.
Funderar på ASUS RT-AX56U
Undrar lite vad ni tycker eller har .

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robert L:

Undrar på en bra router till q2 , ser på några ställen att dom rek TP-Link Archer AX20 å AX10.

Jag tror samtliga fungerar bra för vad jag antar trådlös PCVR med VD som är syftet?

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av EnJoker:

Om datorns hårdvara räcker för det du tänkt köra vilket är långt ifrån självklart även med ett 3080 så är bildkvalitèn endast marginellt bättre mellan uppskruvad bitrate och upplösning i Link kontra VD, många märkte inte ens skillnaden.

För att köra trådat och samtidigt ladda headsetet måste du ha den officiella Linkkabeln, annars är ju ett batteripack och trådlöst bättre ur den synpunkten.

Är det enligt tester gjorda innan uppdateringen till 90Hz för Link? Jag har testat VD nu och försökt skruva upp kvalitén men Link är mycket bättre, trots att jag bara får USB 2 bandbredd. Det är inte bara att bilden är klarare utan rörelserna är mycket mjukare. VD är precis som ALVR i det här fallet, att trots stabila 90 fps känns det som kanske 40 fps. Link ger mycket mjukare rörelser, ungefär som man kan förvänta sig av 90 fps (och jag har givetvis ställt in båda på att köra det och SteamVR overlay raporterar också 90Hz).
Jag märker skillnaden i bildkvalitet trots att jag kör utan glasögon och skillnaden i hur det flyter är lika uppenbar som en elefant som försöker gömma sig i en porslinsbutik. Det är med andra ord väldigt tydligt. Att det sen ger något bättre latens med Link är inte heller så dumt, men där är det i varje fall en subtil skillnad.

Trådat verkar inte funka över huvud taget med VD. Tog ett par timmars felsökning innan jag kom att testa att dra ur sladden. Är sladden inkopplad går det inte att köra spel i VR genom Steam. De startar bara vanligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robert L:

Jag har en Asus RT-AX58U och den funkar utmärkt. Vet inte hur AX56U är men säkert inga problem där heller. Annars har Netonnet en TP-Link Archer AX50 för 990Kr.
https://www.netonnet.se/art/dator-surfplatta/natverk/router/t...

Här har du en jämförelse mellan de olika Archer-modellerna:
https://www.tp-link.com/us/compare/?typeId=9&productIds=34810...

Vad som kanske kan väga över för AX20 är att den har OneMesh, om det är viktigt för dig. Annars verkar AX50 vara bättre på allt. Observera dock att du inte kommer få några 2402Mbps till din Quest, då den inte klarar 160Mhz bredd, utan det det blir ~1200Mbps.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasIch:

Är det enligt tester gjorda innan uppdateringen till 90Hz för Link? Jag har testat VD nu och försökt skruva upp kvalitén men Link är mycket bättre, trots att jag bara får USB 2 bandbredd. Det är inte bara att bilden är klarare utan rörelserna är mycket mjukare. VD är precis som ALVR i det här fallet, att trots stabila 90 fps känns det som kanske 40 fps. Link ger mycket mjukare rörelser, ungefär som man kan förvänta sig av 90 fps (och jag har givetvis ställt in båda på att köra det och SteamVR overlay raporterar också 90Hz).
Jag märker skillnaden i bildkvalitet trots att jag kör utan glasögon och skillnaden i hur det flyter är lika uppenbar som en elefant som försöker gömma sig i en porslinsbutik. Det är med andra ord väldigt tydligt. Att det sen ger något bättre latens med Link är inte heller så dumt, men där är det i varje fall en subtil skillnad.

Trådat verkar inte funka över huvud taget med VD. Tog ett par timmars felsökning innan jag kom att testa att dra ur sladden. Är sladden inkopplad går det inte att köra spel i VR genom Steam. De startar bara vanligt.

Vad körde du för spel?
Hur ser din setup ut för nätverket och kör du Questen ensam på 5ghz?
Vad körde du för inställningar i VD?
När jag senast höll på prova mellan Link och VD så tyckte jag skillnaden var minimal.
Kanske ska göra en test en gång till, kanske var kännslan av kabeln som satte en i "dåligt mind set"

BTW så tror jag du kan köra VD med kabel om du skaffar Steam versionen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasIch:

Jag kan bara hålla med, tyvärr. Om det beror på våran utrustning eller om det helt enkelt är så att Link fungerar bättre lämnar jag vara osagt. Det finns ju flera här som rapporterar nästintill samma resultat trådat eller ej. Skulle vara spännande att testa ett ”fel fritt” system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mitso:

Jag kan bara hålla med, tyvärr. Om det beror på våran utrustning eller om det helt enkelt är så att Link fungerar bättre lämnar jag vara osagt. Det finns ju flera här som rapporterar nästintill samma resultat trådat eller ej. Skulle vara spännande att testa ett ”fel fritt” system.

Jag skulle säga att mitt VD är välfungerande och väldigt mjukt och följsamt i 130 Mbps med HEVC, ca 40 ms latency. Spelar med ett RTX 3080. Även enligt mig är det en tydligare skärpa i mitten av bilden över Link när man renderar i högsta upplösning och 350 Mbps bitrate. Däremot är trackingen och latency väldigt snarlika. Möjligen lite mindre latency över Link, men högst med en bildrutas marginal (11 ms), och inget jag upplever gör någon särskild skillnad.

Visa signatur

AMD Ryzen 9800X3D (Arctic Liquid Freezer III 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 64 GB DDR5-6000 CL36 | ASUS ROG B650E-I | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

Vad körde du för spel?
Hur ser din setup ut för nätverket och kör du Questen ensam på 5ghz?
Vad körde du för inställningar i VD?
När jag senast höll på prova mellan Link och VD så tyckte jag skillnaden var minimal.
Kanske ska göra en test en gång till, kanske var kännslan av kabeln som satte en i "dåligt mind set"

BTW så tror jag du kan köra VD med kabel om du skaffar Steam versionen.

Project Cars 2 och Dirt Rally 2.0.
Questen har utmärkt anslutning till router/AP och VD rapporterar 1200Mbps. Finns inga andra enheter som stör.
I VD drog jag upp bitraten till max (192Mbps?) och tror jag ändrade ett par andra inställningar till högsta (minns inte vilka). Auto på codec. Annars kör den ju SteamVR och där är inställningarna de samma.
När testade du Link senast? Det var ju inte länge sen Link fick stöd för 90Hz och högre bitrate.

Jag lär inte köpa Steam-versionen också. VD kan få vara just dekstop och kanske vissa spel jag vill köra utan kabel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasIch:

Questen har utmärkt anslutning till router/AP och VD rapporterar 1200Mbps. Finns inga andra enheter som stör.
I VD drog jag upp bitraten till max (192Mbps?) och tror jag ändrade ett par andra inställningar till högsta (minns inte vilka). Auto på codec. Annars kör den ju SteamVR och där är inställningarna de samma.
När testade du Link senast? Det var ju inte länge sen Link fick stöd för 90Hz och högre bitrate.

Jag lär inte köpa Steam-versionen också. VD kan få vara just dekstop och kanske vissa spel jag vill köra utan kabel.

Ok.
Ja bilspel har jag hört (inga egna erfarenheter) av sim-entusiater som kört Quest jag pratat med och sett på Youtube är nått som inte fungerar bra med VD, där är kabel att föredra. Men typ 95% av alla andra spel ska fungera klockrent med VD.

Jo jag har provat Link efter uppdateringen.
Före uppdateringen var VD bättre än Link speciellt med Quest 2

Visa signatur

Permalänk
VR-fantast
Skrivet av DasIch:

Max bitrate är 150 Mbps, men notera att det ljusblå är vad du får ut medan mörkblå är ett börvärde. Det är alltså inte givet att du får ut 150 Mbps såvida inte hela stapeln är ljusblå, för mig maxar den på cirka 130 Mbps.

150 Mbps är vad Quest 1 fick ut med Link-kabel: https://mobile.twitter.com/ID_AA_Carmack/status/1260980549918...
Nu har ju Link gått ur beta och du kan skruva upp bitrate ända till 500 Mbps, även om nyttan verkar avta kraftigt efter sådär 250-300 Mbps.

Spelen du testade är fall där jag kan tänka mig att man ser viss skillnad i saker på avstånd jämfört med att skruva upp bitrate med kabeln.

Permalänk
Skrivet av DasIch:

Jag har en Asus RT-AX58U och den funkar utmärkt. Vet inte hur AX56U är men säkert inga problem där heller. Annars har Netonnet en TP-Link Archer AX50 för 990Kr.
https://www.netonnet.se/art/dator-surfplatta/natverk/router/t...

Här har du en jämförelse mellan de olika Archer-modellerna:
https://www.tp-link.com/us/compare/?typeId=9&productIds=34810...

Vad som kanske kan väga över för AX20 är att den har OneMesh, om det är viktigt för dig. Annars verkar AX50 vara bättre på allt. Observera dock att du inte kommer få några 2402Mbps till din Quest, då den inte klarar 160Mhz bredd, utan det det blir ~1200Mbps.

Just AX50 (dual core) ska inte vara bra för VD.
AX10 (tripel core) och AX20 (quad core) ska vara bra:
https://www.youtube.com/watch?v=dVYIf0gtqg0&t=369s

Visa signatur

7600x | 32GB | RTX 2060S | PSU 750W

Permalänk

Köpte precis denna bundle för 50 kr som bland annat inkluderar Redout+dlc, Grip+dlc och Project Cars (dessa tre har VR stöd). Känns dock onödigt att behöva hålla på och strula med min trådade Xbox One kontroll i Redout när mina vanliga Quest 2 kontroller har alla inputs som behövs. Vid Link spelande på Steam, eller övriga platformar, finns det något manuellt sätt för att få Quest 2 kontrollerna att emulera en gamepad i spel där det annars krävs att jag pluggar in min Xbox One kontroll?

Har också en bekant som önskade testa någon typ av Rally spel på min Quest 2. Han kommer troligen inte spela mer än (max) ett par timmar och har nästintill ingen erfarenhet av simulatorer eller spel i allmänhet. Jag har heller ingen ratt/pedaler så det är mest bara för att testa VR upplevelsen lite snabbt alltså. Låter DiRT Rally som ett bra val? Eller ändå värt att pröjsa mer för tvåan? Vill mest bara att det ska vara en häftig upplevelse utan att kräva en massa tweaking och fifflande med inställningar.

Permalänk
Skrivet av Halldin:

Nu har ju Link gått ur beta och du kan skruva upp bitrate ända till 500 Mbps, även om nyttan verkar avta kraftigt efter sådär 250-300 Mbps.

Efter egen erfarenhet skulle jag säga att nyttan av högre bitrate är extremt beroende av typen av spel och delvis även den specifika scenen som ska renderas. Spel där du rör dig snabbt genom skiftande omgivningar kräver mycket mer bitrate för att undvika signifikant degradering av bildkvaliteten. Ett room scale-fokuserat spel med statiska omgivningar (ex, Alyx) ser relativt bra ut även vid låg bitrate. Dock går det att hitta särskilda scener som ger mycket color banding och liknande.

Själv har jag kört 350 Mbps ett tag nu men ska försöka skruva upp till 500 igen för i spel som Redout så är kompressionen väldigt tydlig och störande. Redout kanske är ett extremfall, men jag skulle tro att racing-spel generellt kräver mycket mer bit rate. Även i Jet Island så är bildkvaliteten rejält degraderad när man flyger/surfar fort genom miljöerna. Och nu talar jag inte om kompressionsdegraderingar i skala som kräver sida-vid-sida jämförelse. Stora delar av bilden blir rejält gryniga och rör sig i kompressionsartefaktmönster. Det är snarare svårt att inte bli störd av det.

Kort och gott så finns det spel där jag stör mig ordentligt på tydlig kompression även vid 500 Mbps och andra där jag normalt sätt inte skulle anmärka skillnad på 100 och 500 Mbps.

Permalänk
VR-fantast
Skrivet av TacticalRetreat:

Efter egen erfarenhet skulle jag säga att nyttan av högre bitrate är extremt beroende av typen av spel och delvis även den specifika scenen som ska renderas. Spel där du rör dig snabbt genom skiftande omgivningar kräver mycket mer bitrate för att undvika signifikant degradering av bildkvaliteten. Ett room scale-fokuserat spel med statiska omgivningar (ex, Alyx) ser relativt bra ut även vid låg bitrate. Dock går det att hitta särskilda scener som ger mycket color banding och liknande.

Själv har jag kört 350 Mbps ett tag nu men ska försöka skruva upp till 500 igen för i spel som Redout så är kompressionen väldigt tydlig och störande. Redout kanske är ett extremfall, men jag skulle tro att racing-spel generellt kräver mycket mer bit rate. Även i Jet Island så är bildkvaliteten rejält degraderad när man flyger/surfar fort genom miljöerna. Och nu talar jag inte om kompressionsdegraderingar i skala som kräver sida-vid-sida jämförelse. Stora delar av bilden blir rejält gryniga och rör sig i kompressionsartefaktmönster. Det är snarare svårt att inte bli störd av det.

Kort och gott så finns det spel där jag stör mig ordentligt på tydlig kompression även vid 500 Mbps och andra där jag normalt sätt inte skulle anmärka skillnad på 100 och 500 Mbps.

Instämmer, spel med enklare grafik och utan gradienter (typ Lucky's Tale, Budget Cuts) kan se rätt bra ut på så lite som 50 Mbps, medan spel där man behöver se detaljer på avstånd, volumetrisk dimma, gradienter etc. kan se rätt risiga ut även runt 100+ Mbps.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasIch:

Ja, vi diskuterade just detta längre bak i tråden när denna uppdatering kom. Innan uppdatering kom tyckte jag VD gav bättre bildkvalitet överlag och använde bara det.

Bara för att säkerhetställa dina inställningar i VD -> Under streaming kör du VR graphics Quality: High? Det är den som sätter upplösning och skärpan när du spelar.
Jag har även klickat i Sliced encoding, Video buffering, Increase color vibrance & Increase video nominal range och även ökat gamman lite. Kommer inte ihåg exakt vad jag tyckte att alla gav men när jag tunade in detta för ett tag sen hamnade jag där.

Skruvar jag upp allt till max och jämför föredrar jag Links bild men rent praktiskt så får man inte ut bra FPS med det. Jag använder både VD och Link. Tycker mig inte se någon skillnad i bildkvalitet egentligen i praktiken när jag fått in den FPS jag söker, om något föredrar jag VD's postprocessning av bilden samt tycker jag mig även få enstaka bättre FPS för samma bildkvalitet (placebo?). Det som är störande är att jag ibland får dåliga nätverksförhållanden här i lägenhetshuset vilket yttrar sig i microstutters och ibland även låg bitrate vilket är jobbigt när det går fort i spel. Kör jag racing/flygsimulator använder jag Link, mest för att jag ändå bara sitter ner och anledningen ovan men för allt annat använder jag VD.

Det kan ju vara så att dina WiFi-förhållanden inte är tillräckligt stabila av någon anledning, vilket jag tycker det låter lite som och det kan vara svårt att göra någonting åt.

Permalänk
Medlem

Slå igång performance-graph i virtual desktop så ser ni att nätverks-latencyn ökar med nästan dubbla om man kör med 130Mbit. Själv kör jag med drygt 100mbit och får betydligt bättre nätverkslatency med en total latency om cirka 20-25ms. När jag provar kör med 80-100mbit märker jag ingen skillnad i beatsaber om jag kör trådlöst eller med kabel/link (annat än den satans störande kabeln). Men försöker jag mig på 130mbit så tycker jag det blir märkbart mycket högre latency för virtual desktop. Vilket också bekräftas av performance-graphen.

Bildkvalitén är kanske sämre för virtual desktop om man jämnför bild för bild mot link men spelas det så märker jag helt ärligt ingen skillnad i bildkvalité.

Dedikerad Wifi-6 router ansluten till quest2:an kör jag med om någon undrade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EnJoker:

Skruvar jag upp allt till max och jämför föredrar jag Links bild men rent praktiskt så får man inte ut bra FPS med det. Jag använder både VD och Link. Tycker mig inte se någon skillnad i bildkvalitet egentligen i praktiken när jag fått in den FPS jag söker, om något föredrar jag VD's postprocessning av bilden samt tycker jag mig även få enstaka bättre FPS för samma bildkvalitet (placebo?).

Det är ju inte särskilt märkligt att du får lite högre fps i VD, vars högsta inställningar innebär att bilden renderas i lägre upplösning jämfört med Links högsta upplösning. Lägre upplösning ger högre fps.

Visa signatur

AMD Ryzen 9800X3D (Arctic Liquid Freezer III 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 64 GB DDR5-6000 CL36 | ASUS ROG B650E-I | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Slå igång performance-graph i virtual desktop så ser ni att nätverks-latencyn ökar med nästan dubbla om man kör med 130Mbit. Själv kör jag med drygt 100mbit och får betydligt bättre nätverkslatency med en total latency om cirka 20-25ms. När jag provar kör med 80-100mbit märker jag ingen skillnad i beatsaber om jag kör trådlöst eller med kabel/link (annat än den satans störande kabeln). Men försöker jag mig på 130mbit så tycker jag det blir märkbart mycket högre latency för virtual desktop. Vilket också bekräftas av performance-graphen.

Bildkvalitén är kanske sämre för virtual desktop om man jämnför bild för bild mot link men spelas det så märker jag helt ärligt ingen skillnad i bildkvalité.

20-25 ms i 100 Mbit, är det med 90 fps och High quality under Streaming-fliken? H264 eller HEVC? I vilka spel? Det låter som väldigt bra siffror mina öron. Jag får bekräfta ikväll, men vill minnas att jag tidigare legat som lägst runt 30 ms i Alyx med de inställningarna.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quenya:

Det är ju inte särskilt märkligt att du får lite högre fps i VD, vars högsta inställningar innebär att bilden renderas i lägre upplösning jämfört med Links högsta upplösning. Lägre upplösning ger högre fps.

Jo det tycker jag, som sagt kör jag ju inte med högsta inställningar i Link då jag får kass FPS. Jag har ju försökt tuna in detta för att nå vettiga FPS.

I VD kör jag t.ex. High som är 2496x2592 per öga om jag kommer ihåg rätt och i Link över Oculus kör jag 4464x2256 om minnet inte sviker. Med andra ord så har jag högre upplösning i VD!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quenya:

20-25 ms i 100 Mbit, är det med 90 fps och High quality under Streaming-fliken? H264 eller HEVC? I vilka spel? Det låter som väldigt bra siffror mina öron. Jag får bekräfta ikväll, men vill minnas att jag tidigare legat som lägst runt 30 ms i Alyx med de inställningarna.

90fps HQ i beatsaber precis som jag nämnde. Det blir förstås en fördel då renderingstiden per frame i beatsaber är betydligt lägre än vad du får i halflife alyx. Tror säkert att jag skulle hamna runt 25-30ms i half-life alyx men ja har redan spelat igenom det så numera är det 95% beat saber

Kör automatisk codec. Men med sliced encoding. Men datorn har en 5950x och ett 3090 i sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Märkte också det med 130Mbit men räcker med att sänka till 125 för mig för att allt ska kännas exakt.
Om jag bockar i auto adjust bitrate brukar det ofta hamna mellan 125-128

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

90fps HQ i beatsaber precis som jag nämnde.

Jag kikar tillbaka och kan faktiskt inte se att du nämnde det. Missar jag en annan kommenterar du gjort?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quenya:

Jag kikar tillbaka och kan faktiskt inte se att du nämnde det. Missar jag en annan kommenterar du gjort?

Från mitt tidigare inlägg som du citerade:

När jag provar kör med 80-100mbit märker jag ingen skillnad i beatsaber om jag kör trådlöst eller med kabel/link (annat än den satans störande kabeln). Men försöker jag mig på 130mbit så tycker jag det blir märkbart mycket högre latency för virtual desktop. Vilket också bekräftas av performance-graphen.

@Molotov okok, jag ska prova slå på autobitrate och se vad som händer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

90fps HQ i beatsaber precis som jag nämnde.

Ah, vi missförstod varandra. Det var det här jag menade att jag inte kunde se att du hade nämnt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Förlåt men jag kokar av irritation , har nu fått q2 å skall köpa spel till barna å efter jag lagt till kort å loggat in med bankid så vill den ha en 4 siffrig pin kod .

Kan inte hitta eller se nån stans där jag fått nån kod av q , å återställa går inte . 0000 funkar inte .
Hitta att man kunde gå in på quest.com å ändra loggar in å går till återställ pinkod men där funkar inte mitt lösen till facebook .

vill dom inte sälja spel ?