Vad tycker ni jag skall spela nu då?

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni jag skall spela nu då?

Har typ klarat allt som går att klara och nu vet jag inte vad jag skall spela, tycker ni jag skall spela Sim C 4 eller Civ PTW? Det har ju kommit patcher till både sim c4 och civ nyligen, och iaf vad jag vet så är den till sim c4 ganska stor, fixar typ jätte mycket med prestanda och andra praktiskta saker... fast sammtidigt är det ju kul att spela CIv också ush vilket svårt val.---

Edit: Men skjut mig i huvet vad fel denna kom...

Kära moderater, flytta den åt mig

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Avstängd

civ 3 tycker jag

Visa signatur
Permalänk

Civ 1 alt. CivNET, klassiker med kännsla utan dess like!

Permalänk

själv har jag aldrig spelat civ så då säger jag civ.

jag änmäler tråden för flyttning åt dig

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Hedersmedlem

Flyttar..

Permalänk
Medlem

Givet att man spelar Civ3 under sommaren

Btw. Var postade du tråden ??

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem

civ 3 hur skoj som helst

Permalänk
Medlem

Hmm, bli nog civ då ja tar mig an sim c lite senare i veckan igen då blev fan kåt som fan på dom spelen, kom inte så långt på civ senaste vågen så...

postade den i typ liv o mat eller vad det heter...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Hmm, bli nog civ då ja tar mig an sim c lite senare i veckan igen då blev fan kåt som fan på dom spelen, kom inte så långt på civ senaste vågen så...

postade den i typ liv o mat eller vad det heter...

Liv & Mat ,oj du hänger på Hennes forumet också .. *noterar*

Civ4 är helt okej så det borde du spela.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

hmm... heh, vad är Hennes forumet? är det den där tidningen? hahah, hur fan visste du att dom hade en sådan sektion då va????

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Finns det nån sida med screenshot till civ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Alltså, har ni inte sett civ3 ?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Patchen till sc4. Hackar mindre i den? Även fast min dator inte är helt körd så hackade det så fruktansvärt att jag inte kunde spela när jag hade runt 20.000 invånare, och då har man ju inte kommit alls långt. Och speciellt när det började brinna så tog det typ 20 sek innan den hackat sig bort till branden, tog minst 3 min att fixa en liten jävla brand.

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem

skall tydligen vara ganska mycket fixat som sagt, orkade inte läsa listan iofs hackade det nte så mycket på min från början, bara när man bytte zoom och scrollade snabbt...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Spela Civ CtP, en riktig klassiker.

Visa signatur

A battalion of armadillos could take Sweden these days. - Gary Brecher http://peakoil.istheshit.net/
Dags att bli geo-grön! Kom ihåg att ni hörde det först från mig och Thomas Friedman. ;)

Permalänk
Medlem

Starcraft: Brood War, battle.net, börja tävla mot de riktigt bra. Det går aldrig att varva och tar aldrig slut Du missade WCGkvalen, men det är bara att komma nästa år och visa korrarna hur det går till!

Visa signatur

No Tomorrow

Permalänk
Medlem

Tja, jag har lika svårt att välja som dig

Måste ta mig en titt på sc4 patchen nu också, låter spännande.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piggymon
Starcraft: Brood War, battle.net, börja tävla mot de riktigt bra. Det går aldrig att varva och tar aldrig slut Du missade WCGkvalen, men det är bara att komma nästa år och visa korrarna hur det går till!

Spelar du fortfarande? Spelade i ca 1 år när det kom ut men sen slutade jag, glömde av det helt i typ 3 år men nu har jag spelat lite igen men tyvärr känns det som det håller på att dö ut. Skulle vilja åka tillbaka 3 år och spela som satan!

Iaf, dom riktigt bra är omöjliga att möta, blir galen, gör alltid det man inte tänkt på. Och dom dåliga är alldeles för dåliga. Är ganska sunkig själv, men du har inte lust att adda mig på icq: 137073806 och köra lite? Kanske man kan få lite tips med?

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem

Kör caesar II

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

fan vad det trycker nu, spelade lite civ innan och nyss, nu måste jag bara bygga en stad, känna hur den bara växer o så hårt kul att rita landskap i 4an med...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite
Spelar du fortfarande? Spelade i ca 1 år när det kom ut men sen slutade jag, glömde av det helt i typ 3 år men nu har jag spelat lite igen men tyvärr känns det som det håller på att dö ut. Skulle vilja åka tillbaka 3 år och spela som satan!

Iaf, dom riktigt bra är omöjliga att möta, blir galen, gör alltid det man inte tänkt på. Och dom dåliga är alldeles för dåliga. Är ganska sunkig själv, men du har inte lust att adda mig på icq: 137073806 och köra lite? Kanske man kan få lite tips med?

Klart jag spelar, förutom några småavbrott för att nå top 10 2v2 i wc3 och annat slöseri med tiden har det spelats konstant sen det släpptes. Om du känner att B.net inte är utmanande nog rekommenderar jag att lira turneringar på t ex Gamingeye, samt spela i laddern på Wgtour. Rätt prestigefyllt i och med att folk som Timothy och Kenka är uppe i toppen och slåss.

Visa signatur

No Tomorrow

Permalänk
Medlem

WCG Kvalet för SC:BW är inte över ännu.

I Sydkorea har de en tv-kanal som bara visar StarCraft matcher, och det är även landets nationalsport, så det är inte ett dött spel ännu.

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.