[köpes / bytes] - RTX 3080 Grafikkort - TUF RTX 3070 som eventuellt inbyte

Permalänk
Medlem

[köpes / bytes] - RTX 3080 Grafikkort - TUF RTX 3070 som eventuellt inbyte

Önskar köpa ett RTX 3080, de flesta modeller kan vara aktuella, kan vara begagnat men vill ha kvitto. Förstår att man behöver betala extra i dagsläget.

Om det är intressant för någon så kan jag erbjuda ett ASUS TUF Gaming RTX 3070 OC, ouppackat inhandlat från Webhallen i inbyte. Självklart med ett gäng tusenlappar emellan.

Skicka gärna PM med förslag.

Affär i Stockholm är att föredra

Mvh

Emanuel

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av mannetim:

Önskar köpa ett RTX 3080, de flesta modeller kan vara aktuella, kan vara begagnat men vill ha kvitto. Förstår att man behöver betala extra i dagsläget.

Om det är intressant för någon så kan jag erbjuda ett ASUS TUF Gaming RTX 3070 OC, ouppackat inhandlat från Webhallen i inbyte. Självklart med ett gäng tusenlappar emellan.

Mvh

Emanuel

Läs hela annonsen här

Extrem brist på 3080-korten. Men så fort jag får mitt Strix kommer jag lägga ut mitt nuvarande 3080 på marknaden. Men det kan dock dröja en tid =/

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av mannetim:

Mvh

Emanuel

Läs hela annonsen här

har ett Gigabyte Gaming OC 3080, nya revision med bra PCI-kontakter. Vad kan du tänka dig ge mellan?

Visa signatur

ingen minns en fegis

Permalänk
Medlem
Skrivet av ibland:

har ett Gigabyte Gaming OC 3080, nya revision med bra PCI-kontakter. Vad kan du tänka dig ge mellan?

Skulle säga 3000kr i utbyte om allt är som det ska.

Mvh Emanuel