Permalänk
Avstängd

Akut fråga om iRIVER

har precis fått hem min iFP-390T men jag har en fråga.
Jag hittar inget om ladda batteriet.
Laddas det när man pregar in den i USB eller?
hur vet man när det är färdigt?
har jue laddare men inget extra batteri, då batteri måste laddas i par blir det lite svårt.

Permalänk
Medlem

iriver spelarna använder sig av vanliga batterier. Du kan köpa Laddnings bara AA-batterier och ladda dom med en laddare.

Permalänk
Avstängd

Jo det vet jag..
Men eftersom jag har en bit till affär idag så kan jag inte det..
Jag har laddare och typ 4 aaa batteri från min förra spelare men det har jag inte så mycket nytta av.

Permalänk
Medlem

Köp en stooor låda batterier eller skaffa nya uppladdningsbara batterier

Visa signatur

AMD Mobile 2400+ @ 2300 Mhz (11,5x200) 1,625 V, Gf4 Ti 4200 @ 360/760, 512mb SP bh-5, Vmodds, vatten och TEC på gpu.

Permalänk
Avstängd

Det som följde med var inget laddningsbart.
Har köpt 4 st laddningsbara och en laddare nu.
Så nu funkar det bra
Dåligt dock att iRIVER inte skickar med ett laddningsbart.
ett minus

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Det som följde med var inget laddningsbart.
Har köpt 4 st laddningsbara och en laddare nu.
Så nu funkar det bra
Dåligt dock att iRIVER inte skickar med ett laddningsbart.
ett minus

Öh, nej, inte för alla oss som vill köra med vanliga, högpresterande batterier istället.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

det dom BORDE gjort är att skicka med ett uppladdningsbart högpresterande Li-Ion eller Li-Polymer batteri men då hade nog priset gått upp ännu mer tyvärr men det hade inte varit fel. Borde gå att köpa extra från typ elfa eller nåt sånt iofs...

Visa signatur

ingenting * allt = vad som helst?

Permalänk
Medlem

Definition: Rekommenderar du din iRiver mp3 spelare då?? Är den lätt att ha i byxfickan tex?
Har tänkt att köpa en likadan som du,men hittar inga recensioner på den modellen för att den är så pass ny...

Visa signatur

[Intel Core2 duo E6600][Asus P5B][2048 mb Corsair] [WD 320gb][Gainward 7900GT GS][Sony 17"TFT][Antec 1080AMG 430W True Power][Logitech Mx 300 och X-530]