Prisbild på min MSI GS66 Stealth 10UG

Permalänk
Medlem

Prisbild på min MSI GS66 Stealth 10UG

Pågrund av oförutsedda utgifter i samband med en familjetragedi behöver jag tyvärr sälja min gaming laptop jag köpte i slutet av februari..
Länk: https://www.inet.se/produkt/1965976/msi-gs66-stealth-10ug-15-...
Hade uppskattat om någon hade kunnat hjälpa till!

Permalänk

Har sett razer blades från samma generation säljas för runt 15k så kanske ungefär samma om du har tur. Något i dem svängarna är ganska rimligt i dagsläget iallafall. Du kan kanske få lite mer av rätt köpare då det är en av MSIs finare datorer

Permalänk
Medlem

Det är alltså GS66 med RTX3070? Vad köpte du den för, har du kvar kvitto och kartong etc?

Om du har kvar kvitto (alltså garanti) så kan jag tänka mig att du kan få typ 65-80% av vad du köpte den för. Med tanke på att din laptop bara använts i 3 månader och att återförsäljare brukar rea ut tillbakaskickade varor i brutna förpackningar med 15-30% rabatt (med full garanti).

Visa signatur

Legion 5 Pro | Ryzen 7 5800H | GeForce RTX 3070 (150W) | 32GB HyperX RAM | 2560x1600 165hz G-Sync 500nits
1TB + 2TB PC611 / 970Evo+ SSD | Anywhere Mouse 2 + Sony 1000XM5 + Xbox One handkontroll
LG 77" C3 OLED | Denon X3800H 5.1.2 Atmos Surround | Synology DS918+ 4x8TB SHR | Nvidia ShieldTV Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av p1er:

Det är alltså GS66 med RTX3070? Vad köpte du den för, har du kvar kvitto och kartong etc?

Om du har kvar kvitto (alltså garanti) så kan jag tänka mig att du kan få typ 65-80% av vad du köpte den för. Med tanke på att din laptop bara använts i 3 månader och att återförsäljare brukar rea ut tillbakaskickade varor i brutna förpackningar med 15-30% rabatt (med full garanti).

Jajemän kvitto samt garanti finns! Tack för svar! Var är enklast att vända sig för att sälja den tror du?(Kan inte lägga ut på sweclockers ännu). Har kvar "lådan" som datorn kom i men inte den stora kartongen som den skickades i.

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad.*

Bumpning är ej tillåtet. Forumregler.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.