Quiz: Vad kan du om tangentbord?

Permalänk
Sötast

Ingen aning varför jag fick 6/10. Har i princip inget intresse av tangentbord xD

Permalänk
Medlem

För en gång skull ett högt resultat utan att behövt gissat allt för mycket xD

Permalänk
Medlem

Ok ändå för att ha väldigt dålig koll på tangentbord

Permalänk
Medlem

9/10.

Oväntat bra då jag oftast kör random skräptangentbord och anser att mekaniska (främst röda) är en jäkla hysteri likt ”LED-skärmar” och 3D på skärmsidan.

Permalänk
Medlem

4/10 rätt! Kan nästan ingenting om tangentbord, men väldigt roligt att se mitt eget tangentbord dyka upp. Använder mitt Logitech UltraX fortfarande och det ser fortfarande ut som nytt (jag äter inte vid datorn, tvättar händer ofta och torkar av tangentbordet då och då).

Permalänk
Medlem

Helt okej, förutom alla gissningar var fel. 😅

Permalänk
Medlem

Gick bättre än jag trodde haha

Permalänk
Medlem

Borde nog vara 3/10, hade bara tur med gissningar. Sitter med ett "gammalt" Logitech G15, blå belysning, som funkar ganska bra fortfarande, belysningen är död samt LCD panelen, M-knapparna och färgen på WASD. Resten funkar. Kanske är dags för ny knappsats...

Permalänk
Medlem

Kasst resultat men jag vet att jag hittar fel på alla tangentbord jag köper oavsett efterforskningar och prislapp. Har 4 stycken till ett värde av c:a 6 tusen på hyllan, inget använt mer än någon månad, alla behäftade med irriterande småfel. Logitech, Asus, Corsair etc...

Ni borde snarare fråga efter vanliga småfel på annars dyra och högkvalitativa tangentbord.

Permalänk
Testpilot

Skönt att vara över snittet Hade ingen tur på de frågorna jag gissade på.

Permalänk
Medlem