Jag har inte spelat spel på flera år, är heller ingen entusiastisk gamer. Men jag vill kunna spela om jag ska spela, kanske warzone liknande spel?
Som det ser ut nu så är alla studier hemmifrån, så jag kommer sitta hemma mest. Men jag bor 1 minut från skolan så jag har inga problem med att bära med mig en "klumpigare" data till skolan om så behövs.
Viktigt att jag kan koppla 2 skärmar till laptopen, den jag har nu har bara ett hdmi uttag och ett usb-c som inte har video out. Men enligt säljare och manualen skulle den ha det, (dock så har dom på den senaste manualen från 2021 tagit bort den biten att usb-c har video out, så det är ett tydligt fel från deras sida. Vilket är anledningen till reklamationen).
Men största anledningen till att jag vill byta egentligen är att min data inte klarar av "tuffare" graffer/fraktaler som jag tar fram via matlab. Blir otroligt svårt att vrida och vända på graferna då datan är för kass. Så detta blir ett perfekt tillfälle till att reklamera och köpa en ny bättre.