Övriga Fynd – Diskussionstråd

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av tarado:

Fast Kaffekapslen är inte en deltagande återförsäljare.

Jag redigerade inlägget i fyndtråden. Lite missvisande av Senseo när Kaffekapslen fanns i drop down-menyn (borta nu).

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Mattecoach
Skrivet av zeddead:

Produkt: Senseo Original kaffemaskin med 36 kaffepodds
Länk: www.kaffekapslen.se/original-svart-extra-strong-paketerbjudan...
Kategori: Övrigt
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5622206
Pris: 299kr

360 st extra kaffepodds vid registrering av kvitto på inköpt maskin, gäller fram till 30 september
https://www.senseo.se/kampanj/
OBS: Kampanjen gäller ej Kaffekapslen.se /moderator

Testade Elgigantens prisgaranti. I butik kunde man inte använda den då de inte hittade Kaffekapseln på Prisjakt med samma SKU. I chatten menade de att man inte kan använda prisgarantin då det rör sig om en tillfällig prissänkning på Kaffekapseln.

Permalänk
Skrivet av AnkanG:

Kommer inte ihåg var jag såg fyndet på Philips hårtork men postar det här. Den modellen är slut men dom har en annan till ett riktigt bra pris

https://www.philips.se/c-p/BHD500_00/5000-series-hartork

30kr

Jag köpte en på skoj och nu har de skickat den. Blev 65 kr med frakt för en kvalitetshårtork, inte illa.

Permalänk
Medlem

Gjorde en beställning på airfryern för 128:- på elgiganten. Någon mer som har beställt?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Permalänk
Medlem
Skrivet av Microapple:

Gjorde en beställning på airfryern för 128:- på elgiganten. Någon mer som har beställt?

Sugen helt klart, men känns väl uppenbart felprissatt då samma fritös länkas precis under för 798:- från samma företag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av svintooo:

Sugen helt klart, men känns väl uppenbart felprissatt då samma fritös länkas precis under för 798:- från samma företag.

Får vänta och se vad som händer med den, om den bara makuleras innan den skickas. Uppdaterar här när jag vet mer

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Permalänk
Medlem

La också en beställning på Varmluftsfritösen. Värsta som händer så makuleras ordern. Även om jag inte riktigt vet vad jag ska med en sån till om jag ska vara helt ärlig

Visa signatur

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimBod:

La också en beställning på Varmluftsfritösen. Värsta som händer så makuleras ordern. Även om jag inte riktigt vet vad jag ska med en sån till om jag ska vara helt ärlig

Samma här

Permalänk
Medlem

Notera dock "Säljs och levereras av: TEKNIKPROFFSET".

Har ingen erfarenhet av bolaget själv, men de verkar sälja massvis av billig noname-elektronik ala wish. Så kvalitén på denna produkt lär nog återspeglas i priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av luc89:

Notera dock "Säljs och levereras av: TEKNIKPROFFSET".

Har ingen erfarenhet av bolaget själv, men de verkar sälja massvis av billig noname-elektronik ala wish. Så kvalitén på denna produkt lär nog återspeglas i priset.

Enligt bild är det en fritös av märket Nedis, samma märke som säljs av bla Jula, Kjell&co mfl.

Permalänk
Medlem
Skrivet av luc89:

Notera dock "Säljs och levereras av: TEKNIKPROFFSET".

Har ingen erfarenhet av bolaget själv, men de verkar sälja massvis av billig noname-elektronik ala wish. Så kvalitén på denna produkt lär nog återspeglas i priset.

Nej,

Det var alternativet för 798kr som säljs av teknikproffset väl? Nu finns inte den billiga kvar utan endast teknikproffset-alternativet så kan inte kolla hur det låg till...

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem

Fick precis mail att min order på airfryern har blivit annulerad

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Permalänk
Medlem
Skrivet av Microapple:

Fick precis mail att min order på airfryern har blivit annulerad

Samma här...

Men kanske ingen överraskning

Visa signatur

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimBod:

Samma här...

Men kanske ingen överraskning

Var värt ett försök iaf

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Passa på och fynda portabel ac inför nästa sommars värmebölja och den globala uppvärmningen.

Bygghemma.se har utförsäljning på tre populära Electrolux-modeller, under halva priset.
EXP26U758CW 2.6 kW kyleffekt 2990 kr
EXP26U338CW 2.6 kW kyleffekt 2490 kr
EXP34U338CW 3.4 kW kyleffekt 2990 kr. Det här är den bästa dealen enligt mig.

Hann köpa men fick mail sen att den hade utgått Tack för tipset dock.

Visa signatur

ASUS TUF 3070 ti | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Ryzen 5600x + Be quiet pure rock | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200mhz | Phanteks 400A Digital | Ezdiy-fab RGB 120mm x5 | Corsair RM750x 750W | WD Red 3TB | Corsair Force Series MP510 960GB M.2 SSD | Optix MAG341CQ | Ducky Mecha mini | Razer Deathadder Elite

Permalänk
Skrivet av DaNi8331:

Hann köpa men fick mail sen att den hade utgått Tack för tipset dock.

Kolla in WP71-265WT på hos dem om den är intressant (sitter på mobilen så orkar inte göra en länk). Den är kraftigt nedsatt, dessutom finns den hos deras outlet för ungefär halva reapriset, jag antar att det är returer som de säljer ut.

Den har dock fått lite blandade recensioner, men det verkar vara mest barnsjukdomar med deras app som folk klagar på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaNi8331:

Hann köpa men fick mail sen att den hade utgått Tack för tipset dock.

Synd! För det var ju verkligen en bra deal. Undrar om det bara var så att de sålde slut eller om ingen fick dem? Nån annan här kanske fått sin?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Synd! För det var ju verkligen en bra deal. Undrar om det bara var så att de sålde slut eller om ingen fick dem? Nån annan här kanske fått sin?

Mailade och blev erbjuden en EXP35U538CW (för 50kvm) för 2500kr istället så det löste sig ju bättre än om jag hade fått köpa en direkt 😄

Fick välja mellan den eller den runda modellen dom också säljer för halva priset.

Visa signatur

ASUS TUF 3070 ti | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Ryzen 5600x + Be quiet pure rock | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200mhz | Phanteks 400A Digital | Ezdiy-fab RGB 120mm x5 | Corsair RM750x 750W | WD Red 3TB | Corsair Force Series MP510 960GB M.2 SSD | Optix MAG341CQ | Ducky Mecha mini | Razer Deathadder Elite

Permalänk
Medlem

Teckande elavtal hos Göta energi.
69,62 kWh blev det i slutet även om där står 78 eller något i början.
Fastpris till 202306

https://www.gotaenergi.se/elavtal/fast-el

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zargoz:

Teckande elavtal hos Göta energi.
69,62 kWh blev det i slutet även om där står 78 eller något i början.
Fastpris till 202306

https://www.gotaenergi.se/elavtal/fast-el

Googlerecension 2,6/5
Trustpilot 2/5

Svartlistad 2019/2020 enligt energimarknadsbyrå

Hoppas de är bättre idag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zargoz:

Teckande elavtal hos Göta energi.
69,62 kWh blev det i slutet även om där står 78 eller något i början.
Fastpris till 202306

https://www.gotaenergi.se/elavtal/fast-el

Fan vad jag ska teckna fast avtal nästa vår/sommar... 162 öre just nu rörligt pris. Tror jag har legat runt 40 historiskt och såg några fasta avtal på runt 40 också senaste gången jag kollade elskling.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nacud:

Googlerecension 2,6/5
Trustpilot 2/5

Svartlistad 2019/2020 enligt energimarknadsbyrå

Hoppas de är bättre idag!

Kollade deras betyg och de var inte svartlistade i senaste undersökning sen hade de bättre betyg än genomsnitts elbolag. MEN, med det sagt så kanske de är skit men vi får se.

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Fan vad jag ska teckna fast avtal nästa vår/sommar... 162 öre just nu rörligt pris. Tror jag har legat runt 40 historiskt och såg några fasta avtal på runt 40 också senaste gången jag kollade elskling.

Jag band upp mig i 3 år på 49öre för nån vecka sen. Betalade 60öre bundet 3år innan så blev billigare för mig nu. Var tveksam mot Elskling men fungerade perfekt!

Visa signatur

ASUS TUF 3070 ti | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Ryzen 5600x + Be quiet pure rock | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200mhz | Phanteks 400A Digital | Ezdiy-fab RGB 120mm x5 | Corsair RM750x 750W | WD Red 3TB | Corsair Force Series MP510 960GB M.2 SSD | Optix MAG341CQ | Ducky Mecha mini | Razer Deathadder Elite

Permalänk
Medlem

Någon som fått sin AC skickad? Beställde en i fredags förra veckan men den har fortfarande inte skickats.

Permalänk
Medlem
Skrivet av finally:

Någon som fått sin AC skickad? Beställde en i fredags förra veckan men den har fortfarande inte skickats.

Min har skickats

Visa signatur

ASUS TUF 3070 ti | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Ryzen 5600x + Be quiet pure rock | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200mhz | Phanteks 400A Digital | Ezdiy-fab RGB 120mm x5 | Corsair RM750x 750W | WD Red 3TB | Corsair Force Series MP510 960GB M.2 SSD | Optix MAG341CQ | Ducky Mecha mini | Razer Deathadder Elite

Permalänk
Medlem

Jag kan tipsa om att Mekonomen har 25% på allt i webbshoppen och butiker i helgen.
https://www.mekonomen.se/
Har inte kollat om det är något vettigt men de har ju t.ex mycket verktyg, bilvård, cykelhållare och andra biltillbehör.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av atriix:

Produkt: Wurkkos ficklampor
Länk: https://wurkkos.com
Kategori: Övrigt
Pris: 40-45% rabatt på stora delar av sortimentet

Hur handlar man härifrån?
Det är ju inte en svensk sida direkt:

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnnymann:

Hur handlar man härifrån?
Det är ju inte en svensk sida direkt:

Hitta en produkt du vill ha, välj eventuella tillval, välj hur du vill betala (antagligen paypal), vänta vid brevlådan tills paketet dyker upp.

edit: mer info i den här tråden https://www.sweclockers.com/forum/trad/1642943-en-amator-fors...

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnnymann:

Hur handlar man härifrån?
Det är ju inte en svensk sida direkt:

Var inga konstigheter att beställa till svensk adress sist jag gjorde det iaf. betalade med Paypal. Leveranstid någonstans mellan 2-4 veckor, i bland tyckes grejerna gå en aning vilse när dom anländer i sverige, men dyker upp tids nog.

Visa signatur

FreeNAS 3U | 8GB | 2x2x3TB ProxMox i7-8700K | 32GB Desktop Dell 22" | Benq 22" | i5-smth | 16GB | Intel 520 120GB | 500GB | Arch

Permalänk
Medlem

Tips på julkalendrar (fysiska med överraskningar) som man kan fynda under bf-week?