Helgsnack: Vad planerar du köpa under Black Friday?

Permalänk
Medlem

Playstation Now samt några mindre spel till min PS5. Om jag har tur så kommer Returnal vara ordentligt rabbaterad. Var nyligen 50% men kanske blir högre rabatt under BF.
Tänkte även köpa ett antal usb kablar och en dammsugare (dock inte på PS store )

Kaaaaaaaaaaanske några brädspel och får se om jag köper julklappar nu eller senare (det brukar bli presentkort så när jag köper kvittar).

Har too much stuff hemma nuförtiden, tycker att det räcker, har knappt tid att syssla med allt.

Permalänk
Medlem

2TB prestanda m.2 disk till rätt pris men det är inte ett måste.
Reas det objektiv som man inte redan har och det är överkomligt så kan det bli nått sånt.

Mao saker som skulle vara najs men som inte är ett behov egentligen.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem

Kör apple, eller någon återförsäljare, kampanjer där man kan få med en apple watch om man köper t.ex en ipad pro? Brukar det vara en grej eller är det mest samsung som gör så med sina klockor?

Tänkte hålla koll under BF men kanske är lönlöst?

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Trimmer o proteinpulver o lite BCAA.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem
Skrivet av TotalF:

Kör apple, eller någon återförsäljare, kampanjer där man kan få med en apple watch om man köper t.ex en ipad pro? Brukar det vara en grej eller är det mest samsung som gör så med sina klockor?

Tänkte hålla koll under BF men kanske är lönlöst?

Tror aldrig det hänt och tvivlar starkt på att någon kommer erbjuda det.
Lite nedsatta priser möjligen.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk

En Logitech g29 blev det för min del

Permalänk
Medlem

Köpte inget. Litar inte på "Black Friday", eftersom de brukar höja priserna veckan före,
och sedan sänker de priserna under rean.

Visa signatur

"I do not fear computers. I fear the lack of them."