Nu jävlar är det dags, Counter-Strike dagar är räknade

Permalänk
Avstängd

hahahah, du är galen

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av budbrain
Hahaha skönt inlägg
Sluta med det där skiten, lira TacticalOps istället

Nä har spelat alldeles förlänge TO. Tur man kom ifrån det och börja med CS. Har säkert spelat mot dig på den gamla goda tiden när man höll på (spelade med [XF]XForce)

Skön berättels av trådskaparen annars.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

varför får såna här människor existera
jag tror att jag kanske förstod lite av texten men jag ville ju ta mitt liv varje gång jag såg en ny felstavning, vilket väl var ungefär varannan stavelse...

jag menar:
"in läget"
det är fan så illa att särskriva inlägget men att dessutom stava fel?

jag lovar darwin skulle ta livet av sig själv (om han inte redan var död) om han såg den här användaren...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buffi
varför får såna här människor existera
jag tror att jag kanske förstod lite av texten men jag ville ju ta mitt liv varje gång jag såg en ny felstavning, vilket väl var ungefär varannan stavelse...

jag menar:
"in läget"
det är fan så illa att särskriva inlägget men att dessutom stava fel?

jag lovar darwin skulle ta livet av sig själv (om han inte redan var död) om han såg den här användaren...

Att du ens bryr dig? Alla vi andra förstår vad det står, även ifall det är något stavfel här och där. Nu undrar man ifall du såg på Dr.Phil igår?
Skulle tro att du missa det av ditt uttalande. Inte dåligt allefall att du förklara vad du känner istället för majoriteten av gnällspikar här som bara markerar med att skriva "WORD" som inlägg.
Det blir jag trött på!
Är det verkligen så viktigt för dig att klaga? Tror inte du mår bättre av det. Är det en viktig sak i livet för dig hur andra stavar, egentligen?

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Avstängd

......

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjarven
Att du ens bryr dig? Alla vi andra förstår vad det står, även ifall det är något stavfel här och där. Nu undrar man ifall du såg på Dr.Phil igår?
Skulle tro att du missa det av ditt uttalande. Inte dåligt allefall att du förklara vad du känner istället för majoriteten av gnällspikar här som bara markerar med att skriva "WORD" som inlägg.
Det blir jag trött på!
Är det verkligen så viktigt för dig att klaga? Tror inte du mår bättre av det. Är det en viktig sak i livet för dig hur andra stavar, egentligen?

Tackar för dit stöd jag håller med dig det är inte hela värden om man stavar fel.

22 står inte för min ålder jag har tagit det från luften kom inte på någe bättre nick name

Visa signatur

[size="-5"]:H_22/|p4 2000Mhz,|RAM 512 rdram|XP PRO |Geforce3 Ti 500 64mb|120gb Ibm, 60gb Seagate, och 2st 120 Maxtor|hemsida:
[/size][size="-5"]Hej mitt namn är Alexander och bor i maspelösa det är en liten by långt ut i skogen.
Så jag är en redig buch man.
[/size]

Permalänk
Medlem

Ja det är relativt viktigt att påpeka när folk skriver fel på fel hela tiden.
Dels så ÄR det väldigt svårt att läsa när folk inte kan skriva ihop orden nuförtiden.
Om man då får ett påpekande så kanske man kommer ihåg detta till nästa gång man skriver något.

Rena stavfel är väll en sak, det är inte så farligt med alla dessa isärskrivningar som börjar öka mer och mer är jobbigt.
Stavfel förstår man men särskrining kan vara riktigt jobbigt att läsa.

Jag skrev ett in lägg….???
Jag såg en mörk hårig man idag… Är det en mörk hårig man eller en mörkhårig man?

Men man ska bara påpeka om det är MÅNGA isärskrivingar och personen i fråga skriver på ett sådant sätt att det är svårt att läsa.

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem

Knashatt: Det jobbiga är inte heller särskrivningarna, man förstår vad som menas. Det jobbiga är ju bristen på frågetecken, kommatecken, punkt, utropstecken m.m.

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Hedersmedlem

Flyttad, rensad, åter till topic eller så stänger jag tråden.

Permalänk
Medlem

stäng den.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: Re: Nu jävlar är det dags, Counter-Strike dagar är räknade

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PenPusher
Kan man inte då lika gärna annordna en tillställning och lämna datorn hemma?

Man måste ju överföra all shareware man har haft med sig till varandra...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Att CS är beroende framkallande vet väl vem som helst. Personligen kan jag förstå hur vissa människor kan sitta o spela exaxt samma spel i 6 tim. Jag har haft seriösa gaming-perioder då jag har spelat igenom spel på en dag, bara för att jag har varit så fast i det. Det som är så farligt med datorspel överhuvudtaget är att man förlorar perspektivet på verkligheten, jag kan lugnt säga att mitt datorberoende har haft inverkan på mina gymnasiebetyg. Nu försöker jag att inte spela allt för mkt, jag skiter i ö köpa de nya spelen som kommer ut, eftsom jag vet att jag skulle bara sitta veckor i sträck o spela. Om jag spelar så går jag till Lan-caféer, för att där finns det begränsning för hur mkt man har råd med.

Tänk på en viktig sak, I verkligheten blir du bara fraggad en gång, utan respawn.

Visa signatur

One mans gain,
is another mans Windows

Permalänk

Hehe..jag som har spelat det flesta "shooter" både det senaste å det gamla..men jag har aldrig spelat CS..inte ens testat...Och jag är glad för det..Men beronde blir man av nästan alla spel..Jag själv sitter å spelar 3 st "shooters" (Vietcong,Planetside,Chaser) men jag mår inte dåligt av det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjarven
Att du ens bryr dig? Alla vi andra förstår vad det står, även ifall det är något stavfel här och där.

Om du läser tråden så ser du att jag knappast är ensam med att inte förstå vad fan han menar. Finns flertalet på första sidan innan den här tråden spårade ut, vilket jag också antar beror på den oseriösa stavningen.

Permalänk
Avstängd

ja!! cs dagar e ju ute!
komigen!
skaffa ett liv!
kör World of warcraft när det kommer istället.
lev,

Permalänk
Medlem

Bagruf, jag kan lova dig, ett mmorpg suger upp bra mycket mer tid än 6 timmar om dagen. Kom själv nyss ur mitt daoc-beroende

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bagruf
ja!! cs dagar e ju ute!
komigen!
skaffa ett liv!
kör World of warcraft när det kommer istället.
lev,

mm precis, ett mmo gör verkligen att man spelar mindre óch får ett bättre liv... verkligen...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk

Jag kan inte förstå varför alla klagar på CS. Jag har själv polare som lirar extremt men ingen av dom mår inte sämre av det. Efter alla lan så har jag ochså slutat lira "mycket" nu kanske jag bara lirar 2 tim i veckan.
Och sen att det är ett fjortis spel kan jag förstå men om jag spelar public så skrattar jag arslet av mig...Alla får ju så rolig röst när man snackar i micen speciellt när man e arg.
Fast om man vill slippa alla fjortisar och alla kommentarer att man fuskar kan jag starkt rekommendera denna sida http://cod.clanweb.nu/default.asp eller spela klan matcher!
Så summan av kaddemumman är att alla som vill spela cs får spela cs och att det finns andra spel som är långt mycket mer beroende framkallande en cs!

Permalänk
Medlem

Counter-Strikes dagar är inte räknade för ens det kommer ett spel som är mer beroendeframkallande. Och/eller lockar fler spelare.

De som först och främst kommer överge CS e de sämre och medelbra spelarna som aldrig kommer någonvart. (Jag, typ) det är svårt att komma någonstans och bli bra eftersom de flesta spelar antingen oseriöst, fuskar eller är mycket skillade.

OBS. inga stavfel här inte

Visa signatur

[19:22] L-P_Bjoern^: finns det nått mer avtändande än bluescreen mitt i en p-film :/?

Permalänk
Medlem

.ednarulk etil retfe nam råtsröf räh ted nevÄ
Angående att man förstår när nån särskriver.

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Nu jävlar är det dags, Counter-Strike dagar är räknade

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knashatt
Det är nog bara jag som fatta vad du skrev direkt.
Det är rätt pricksäkert det du har skrivit.

Har själv sett dessa frånvarande blickar mot skärmarna på LAN.
Man är helt inne i spelet timme efter timme.
Tillslut mår man psykisgt dåligt.

Det är det negativa med lan.

Men dom flesta "fastnar" ju inte så här på Lan.
Har själv alldrig hamnas så sådan "tillstånd" utan jag lägge av när jag känner jag har spelat för länge.

Men observera att detta har inget med just CS att göra, det kan vara vilket typ av spel som hälst.

Predika lite mer tack.

Jag vet själv vad jag tycker är kul och det känns inte som om någon annan behöver bestämma vad jag ska göra eller spela. Vill jag spela CS så spelar jag CS vill jag spela Quake så spelar jag det.

Psykiskt dåligt? Kanske du men verkligen inte alla.

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte

Vad är 4.6 och 1.2?

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wenom
.ednarulk etil retfe nam råtsröf räh ted nevÄ
Angående att man förstår när nån särskriver.

Klockren! Absolut Klockren!!!

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trek
Jag förstår inte

Vad är 4.6 och 1.2?

som jag (en föredetta cs-beroende) förstår så är det knapptryckningarna för vapnen.
alltså AWP och USP om jag minns rätt

Visa signatur

[19:22] L-P_Bjoern^: finns det nått mer avtändande än bluescreen mitt i en p-film :/?

Permalänk
Medlem

Grattis till alla som inte spelar CS! Blev själv fri för ett och ett halvår sedan. Me happy sedan dess

Permalänk

cs liknar mer och mer pop-artister -alla tycker om det/dom eftersom många redan gör det ,blir typ en evighetsspiral.själv tycker jag bättre om andra spel men förrut "tvingades" jag spela cs då alla andra spelar det(hur tufft är det att sitta o spela själv?) men nu är det bättre tider med TacOps:D.finns mycket bättre spel ,TacticalOps tex eller om man vill ha ett verkligare spel så truecombat modet till q3

och alla som hänger på sweclockers för att märka ord kan ju fundera över sin livsstil. jag slår vad om att ni kommer att trivas i läraryrket som svenskalärare

Visa signatur

"Mircwaret Måste Tillbaka"

Permalänk
Medlem

jaja så pjåkigt är väl inte cs men så är ju Warcraft 3 helt enkelt det bästa speler genom tiderna och föresten q3 syger

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem

jag spelar minst 4 timmar CS om dagen, när jag är hemma då och inte gör något annat, jag är beroende av CS...

Permalänk
Hedersmedlem

Ni vill gärna visa att ni kan skriva korrekt svenska med perfekt grammatik och klagar så fort någon inte klarar av att möta upp till era högt ställda krav. Det är delvis bra, det visar på att ni nått upp till en viss mognad, men jag undrar vad fan ni pysslade med i grundskolan då vi andra lärde oss läsa och förstå och tolka det vi just läst.

Läs vad Quizor skrev - http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=1974682...

Känner ni er fortfarande överlägsna?

*Tråd låst*

Visa signatur