Söker Evga Z690 Kingpin och RTX4090 Founders

Permalänk

Söker Evga Z690 Kingpin och RTX4090 Founders

Om någon har beg, nytt eller tips på leverantör som har ett EVGA Z690 Kingpin modekort i lager så är jag intresserad.

Söker även ett RTX 4090 Founders Edition kort, Beg eller nytt spelar ingen roll så länge det funkar.

Skriv en rad eller skicka pm.
Bor i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ibashyougood:

Om någon har beg, nytt eller tips på leverantör som har ett EVGA Z690 Kingpin modekort i lager så är jag intresserad.

Söker även ett RTX 4090 Founders Edition kort, Beg eller nytt spelar ingen roll så länge det funkar.

Skriv en rad eller skicka pm.
Bor i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Det bästa är nog att handla direkt ifrån EVGA själva genom deras webbshop. Dem skickar över hela världen.

https://eu.evga.com/products/product.aspx?pn=121-AL-E699-KR

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS TUF Gaming B850-Plus WIFI - Asus ROG 5080 Astral - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - Crucial P310 1TB - Arctic Liquid Freezer III Pro 360 - NZXT C1200 - Antec Flux - Hitscan Hyperlight - Keychron K2 HE Wireless - Fosi Audio K5 Pro Gaming - Beyerdynamic DT 990

Permalänk

Ja jo risken är väll att det är det, hade mest hoppats på att spara ett par kronor på tull och moms!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ibashyougood:

Ja jo risken är väll att det är det, hade mest hoppats på att spara ett par kronor på tull och moms!

Det förstår jag verkligen, har letat en del men inte lyckats hitta någon i Sverige som säljer det. Sjukt snyggt och bra moderkort Hoppas du får tag i det du söker!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS TUF Gaming B850-Plus WIFI - Asus ROG 5080 Astral - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - Crucial P310 1TB - Arctic Liquid Freezer III Pro 360 - NZXT C1200 - Antec Flux - Hitscan Hyperlight - Keychron K2 HE Wireless - Fosi Audio K5 Pro Gaming - Beyerdynamic DT 990

Permalänk

Annonsen är avslutad