Intressekoll: Asus RX 7900 XTX (Referenskort)

Permalänk

Intressekoll: Asus RX 7900 XTX (Referenskort)

Hej,
Jag beställde ett Asus RX 7900 XTX 24GB kort vid lansering i hopp om att få en snabb leverans. Men det visade sig att de sålde kortet med obekräftat leveransdatum som jag fick reda på i efterhand.

Beställde därför ett 4080 för 15900 istället som jag är nöjd med.
Vill kolla intresset för 7900 XTX kortet, om någon vill köpa den för 14000 kr+ så säljer jag den, annars blir det ett retur.

Jag har fått kortet levererat.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

12900. Hämtar.

Permalänk
Medlem

Something something kom ihåg att garantin gäller bara för den originella köparen så ifall nåt händer så måste man kontakta op först something something

Permalänk
Skrivet av whitenuke:

Something something kom ihåg att garantin gäller bara för den originella köparen så ifall nåt händer så måste man kontakta op först something something

Är villig att hjälpa till med garanti ärenden om det skulle bli nödvändigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av whitenuke:

Gäller endast referens kort köpt direkt från AMD (MBA modeller, inte från AiB's som Asus men nice try

Visa signatur

| 9800X3D | MSI B650 Tomahawk | 2x16 GB 6400 cl36 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 TUF

Permalänk
Skrivet av Rebe1:

Gäller endast referens kort köpt direkt från AMD (MBA modeller, inte från AiB's som Asus men nice try

Tack för info! kortet är köpt från Netonnet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ultranova:

Tack för info! kortet är köpt från Netonnet

Är du medlem där? Isf har du 3 mån "öppet köp", sammt kostnadfri retur (och du får använda kort, ~testa). Vid köp från direkt från AMD - om man oppnar kartong, de aceptera retur inte (som ser är mot Sveriges reglerna för distans köp)

Visa signatur

| 9800X3D | MSI B650 Tomahawk | 2x16 GB 6400 cl36 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 TUF

Permalänk

Annonsen är avslutad