Permalänk
Medlem

XFX 6950XT Merc 319

Tjena! Håller på och avyttrar datorn då man har gått över till bärbart istället.
Inhandlades 8/5-23 kvitto & originalkartong finnes.
Mestadels kört det deshroudat och spelats på snitt 1-2 timmar per kväll om ens det.
Tänker att jag kollar här om någon är intresserad innan det åker ut på Tradera. Tar bud på kortet men kommer inte säljas för något skambud :).
Har även ett uppgraderingspaket som jag nog kommer lägga ut här framöver bestående utav:
5800X3D
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Corsair Vengeance LPX DDR4 3600MHz 4X8GB

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 4200+frakt

Permalänk
Medlem

4500kr kan ev hämta

Permalänk
Medlem
Skrivet av oflytbara:

Tjena! Håller på och avyttrar datorn då man har gått över till bärbart istället.
Inhandlades 8/5-23 kvitto & originalkartong finnes.
Mestadels kört det deshroudat och spelats på snitt 1-2 timmar per kväll om ens det.
Tänker att jag kollar här om någon är intresserad innan det åker ut på Tradera. Tar bud på kortet men kommer inte säljas för något skambud :).
Har även ett uppgraderingspaket som jag nog kommer lägga ut här framöver bestående utav:
5800X3D
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Corsair Vengeance LPX DDR4 3600MHz 4X8GB

Läs hela annonsen här

Kan inte skriva utan att citera någon.... 7500kr för alla delar du listat upp.

Visa signatur

CPU 1700@4GHZ | MB MSI x370 Gaming Pro Carbon | GPU AMD Vega 64 | RAM G.skill FlareX DDR4 @3466MHZ 16GB PSU Corsair AX1200i | SSD Samsung 960 EVO 512GB | | Monitor Acer Predator XZ321QU| Mouse Razer deathadder | Keyboard Corsair Gaming K70 RGB | Headset Sennheiser game one.

Permalänk
Medlem

Bud på 5500;- för enbart gpu och affär och upphämtning görs på Torsdag som det ser ut just nu.

Permalänk
Medlem

Bjuder 7700kr för GPU + Uppgraderingspaketet om det är intressant?

Permalänk
Medlem

7000 + frakt om folk drar tillbaka sitt bud

Permalänk
Medlem

Säljer du CPU endast?

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad