Musmatta med trådlös laddning – Dålig på det mesta

Permalänk
Melding Plague

Musmatta med trådlös laddning – Dålig på det mesta

Calle tar sig en titt på tillverkaren Zagg:s musmatta med trådlös laddning, tyvärr är det inte en särskilt bra musmatta eller laddare.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Haha! Inte någon utmärkelse?

Kul med lite annorlunda slutsatser ibland

Permalänk

Uff. Zagg. De borde gjort ett modikum av språkresearch innan de lanserar produkter i Sverige under det namnet...

Permalänk
Medlem

Passande namn för hur den presterar.

Tyckte ytan såg otroligt svår ut att göra ren.

Permalänk
Medlem

Det bästa med Razers Hyperflux är ju att du kan ta bort originalmattan och lägga en ny matta på den, det har räddat mig xD
Lite trist med denna konstruktionen dock...

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Haha! Inte någon utmärkelse?

Kul med lite annorlunda slutsatser ibland

Jodå! Calle nämner i filmen att den får den angenäma utmärkelsen "Undvik" men det har nog missats att läggas till i artikeln

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olof_von_Knorring:

Uff. Zagg. De borde gjort ett modikum av språkresearch innan de lanserar produkter i Sverige under det namnet...

Zagg var väldigt populära vid iPhone 4 tiden med screen protectors.

Permalänk
Medlem

Jag har en sladd med laddning till musen, funkar bra så länge.

Visa signatur

Asus Tuf Gaming X670E-Plus - Amd 7800X3D Noctua D15 Chromax Black - Corsair 7200MHz cl34 - Msi 4080S Suprim X - Asus Rog Thor 850W 80+ Platinum - Sound Blaster AE-9 - Asus 26.5" ROG Swift PG27AQDM OLED 240Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chromatic:

Det bästa med Razers Hyperflux är ju att du kan ta bort originalmattan och lägga en ny matta på den, det har räddat mig xD
Lite trist med denna konstruktionen dock...

Samma med logitechs powerplay.
Har en 90 bred tygmatta plus en func över den och den laddar perfekt ändå.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Samma med logitechs powerplay.
Har en 90 bred tygmatta plus en func över den och den laddar perfekt ändå.

Enda trista är om min mus går sönder, omöjligt att få tag på efter som produkten utgått... Tvivlar på att man bara kan ta valfri likvärdig produkt och lägga på mattan, lär väl skada något eller ej fungera.