Permalänk

Mission SG GGM 3.6 Mjukvara?

Som rubriken lyder letar jag efter mjukvaran till Mission SG GGM 3.6 musen från NetOnNet, eller bara hur man kan programmera om sido-knapparna. Den är helt skevt programmerad till pilarna osv, inte alls 1,2,3 osv, går inte att använda i nuläget.

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

Verkar vara till en annan modell, 3.5.
Även om modellnummer inte skiljer så mycket så är det olika antal knappar osv.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Vet du om denna funkar till 3.6 också? Laddade ner den förut o då är knapparna redan configade till 1,2,3 osv men när jag ändrar keybinds i t.ex wow blir det helt andra.

Permalänk

Köpte precis denna då jag vart nöjd med prisvärdheten på min gamla 3.5, men mjukvaran verkar ej vara kompatibel med 3.6 och hittar inte heller någon ny mjukvara någonstans.
NetonNets härliga AI-chatbot var inte till någon vidare stor hjälp.

Permalänk
Skrivet av thejoddler:

Som rubriken lyder letar jag efter mjukvaran till Mission SG GGM 3.6 musen från NetOnNet, eller bara hur man kan programmera om sido-knapparna. Den är helt skevt programmerad till pilarna osv, inte alls 1,2,3 osv, går inte att använda i nuläget.

Jag hittade det nu, de har lagt det som drivrutiner under "teknisk specifikation"

Permalänk
Skrivet av thejoddler:

Vet du om denna funkar till 3.6 också? Laddade ner den förut o då är knapparna redan configade till 1,2,3 osv men när jag ändrar keybinds i t.ex wow blir det helt andra.

Tja! Har Typ kanske samma problem? :/ Knapparna är fortfarande samma programmerade men måste trycka typ 6ggr på tangentbordet innan jag kan använda knapparna på musen igen.. Provat uppdaterat allt som har med musen att göra, men fortfarande samma problem. Blev från ena dagen till den andra..

Permalänk
Skrivet av EnsamHemmafru:

Jag hittade det nu, de har lagt det som drivrutiner under "teknisk specifikation"

Det måste lagts upp inatt, funkade perfekt nu!