SweClockers drop!

Säljes datorkomponenter efter uppgradering

Permalänk
Medlem

Säljes datorkomponenter efter uppgradering

Det är min första säljannons på Sweclockers men jag lämnar en länk till min traderaprofil som referens: https://www.tradera.com/profile/items/3107183/pope9029

Chassi: Fractal Design Define R5
- 5 st Fractal Design Dynamic GP14 fläktar (vita)
- 1 st DeepCool FH-04 Fläkthubb 4-port PWM (monterad med dubbelhäftande)
PSU: Corsair RM750x 750W
Mobo: Asus Prime Z370-A
CPU: Intel i5 8600K
Cooler: BeQuiet Pure Rock
RAM: Corsair Vengeance 32 GB (4x8) DDR4 3000 MHz CL15
GPU: Asus GTX 1070 Strix OC 8 GB
SSD: Samsung 850 Evo 500 GB
HDD: WD 500Gb (32 MB cache, äldre disk från 2012)

Synpunkter/info:
- Chassit har en liten rostfläck innanför sidopanelen bakom modertkortet som antagligen uppkommit pga att lacken skavts bort vid montering av sidopanelen (se bild).
- GPU för ibland oljud från fläktarna vid vissa varvtal, ett vanligt fel på den generationens Asus-kort vad jag förstått det som. Jag har aldrig brytt mig om att reklammera det utan justerat fläktkurvorna manuellt och då uppstår inga missljud från fläktarna.
- CPU har körts i 4,5 Ghz med Turbo (standard 4,3) utan problem med moderkortets performance-inställning under det senaste året och den har hållit låga temps - fungerar klockrent!
- Chassit skickas inte och inte heller den gamla mekaniska disken (den är för gammal för såna äventyr).
- BeQuiet Pure Rock saknar originalförpackning men alla tillbehör för att fästa på andra sockets finns kvar. Det är dock inga problem att paketera och skicka den om så skulle önskas.
- Till resten finns originalförpackning med alla tillbehör kvar och kvitton finns digitalt till det mesta men det är väl bara PSU som har någon sorts garanti kvar (ca 2 år).

Om någon mot förmodan skulle vilja köpa alltihop till ett rimligt pris med avhämtning prioriteras det självklart. Annars är det bud som gäller.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1400+hämt för allt

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

1600 + hämtar

Permalänk
Medlem

1700 hämtar

Visa signatur

/ Victor

Permalänk

700 för mobo

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 750 kr Moderkortet
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

2000+frakt för allt utom chassi och disk då.

Visa signatur

Its not about power, its about balance

Permalänk
Medlem

400kr+frakt för psu

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, Sapphire Radeon RX 7900 XTX NITRO+ 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk

GPU: Asus GTX 1070 Strix OC 8 GB 700:- + frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 800 kr Behöver PC till studentlägenheten
Permalänk
Nytt bud: 800 kr Moderkort
Permalänk

800 + frakt gpu

Permalänk
Medlem

Bud är noterade, som det ser ut nu kommer delarna att säljas separat då det blivit budgivning på flera enskilda komponenter. Jag kommer att avvakta några dagar och kontakta ledande budgivare till helgen.
Följande bud leder:
Edin1984 - PSU 400 kr
Maestarn1337 - Mobo 800 kr
timmerdalen - GPU 800 kr

Permalänk

Psu= 500+frakt

Permalänk

GPU 900:- + frakt

Permalänk
Medlem

200 kr + frakt för kylaren

Permalänk
Medlem

Uppdatering:
Mobo - Inväntar svar från budgivare
PSU - Såld
GPU - Inväntar betalning
Kylare - Såld

Kvar:
Chassi inkl fläktar och hubb
CPU
RAM
Ssd/hdd

Permalänk
Medlem

Är mobo såld?
Annars 800 för mobo 200 för ssd och 500 för ram.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad