Mitx delar eftersökes chassi Gpu Cpu mm

Permalänk
Medlem

Mitx delar eftersökes chassi Gpu Cpu mm

Hej alla sweclockare jag letar efter lite delar till en mitx dator.
Jag har precis ordnat med ett gaming/få vara lite ifred rum för barnen där ett Atx bygge blir för stort.
Skriv gärna om ni har något ni vill sälja.
Saker som är intressant är Cpu Mb Ram Ssd Gpu chassi och Psu gällande cpu så spelar det ingen roll ifall det är amd eller intel när det gäller Gpu så helst Nvidia.
Allt Gott
Mvh.Niclas😊

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem

Har två udda ITX-vhassin som kanske hade varit intressanta

Louqe Raw S1
Oanvänt men har varit visningsexemplar så har små repor på utsidan.
600kr

Lian-Li PC-Q37
Typ en ITX-version av O11 som vaktiskt är liten till skillnad från O11 Mini.
300kr

Finns i Varberg så när och bra för dig att hämta så skippar vi frakt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av lian li chassit är det i ok skick.
Mvh.Niclas😊

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem

Oj, glömde skriva om skick. Så gott som nytt utseendemässigt. Har en låda med skruvar och tillbehör som har fler skruvar än vad jag tror kom med från fabrik. Kan skicka lite bilder när jag kommer hem om du vill se det innan du åker

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av BennyZ:

Oj, glömde skriva om skick. Så gott som nytt utseendemässigt. Har en låda med skruvar och tillbehör som har fler skruvar än vad jag tror kom med från fabrik. Kan skicka lite bilder när jag kommer hem om du vill se det innan du åker

Ja gärna😊
Vad har det suttit för saker i chassit tidigare vad kan man klämma in skulle det funka med ett 4080 och en 240 aio med måtten 276 mm x 120 mm x 27 mm jag kan kolla det själv givetvis men har du ändå gjort en eller ett par builds med chassit så är det smidigare att fråga dig.
Mvh.Niclas😊

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har följande i ”skrotlådan”:
Loque Ghost i grönt med en small tophat
Corsair SF450
MSI RTX2070 Super
ASRock Intel Arc A770
WD Blue 1TB NVMe

Permalänk

Har ett SF600 om det är intressant

Visa signatur

Main rig: Ryzen 7 9800X3D, Asus Prime OC RX 9070 XT 16GB, ASRock B650I PG Lightning WiFi, 32GB Corsair Vengeance DDR5 6000Mhz, 4TB Crucial P3 Plus, 4TB Kingston Renegade, Fractal Terra.

SFF FFS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EmilPersson03:

Har ett SF600 om det är intressant

Det är det👍 hur mycket vill du ha för det och uppskattningsvis hur många timmar i drift har det
Mvh.Niclas😊

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av sweboy7602:

Det är det👍 hur mycket vill du ha för det och uppskattningsvis hur många timmar i drift har det
Mvh.Niclas😊

Fick med det i ett chassi jag precis köpte, men har redan ett 450w som täcker mina behov, så vet ej timmar tyvärr! Kan inspektera o se hur dammigt det är från förra ägaren, men det är ju inte en indikator i sig…😅

Visa signatur

Main rig: Ryzen 7 9800X3D, Asus Prime OC RX 9070 XT 16GB, ASRock B650I PG Lightning WiFi, 32GB Corsair Vengeance DDR5 6000Mhz, 4TB Crucial P3 Plus, 4TB Kingston Renegade, Fractal Terra.

SFF FFS.

Permalänk

jag har ett Seasonic PX 650W Platinum som är använt ca 6-7 månader ifall det kan vara intressant.

Permalänk

Har dessutom ett par DDR5 Coirsair Titanium White om det vore intressant, 32GB 2x16GB 7200Mhz

Visa signatur

SFF FFS.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur