Diablo 2 Guffa Rules Conan´s Quest Live Stream

Permalänk
Medlem

klar med båda spindelgruvor. efter uppgång kom ett läskigt ställe. mitt i det nu

de snor min stamina så jag kommer inte unda. de omringar mig och jag hinner inte casta life tap. de har dessutom mana burn med en boss så de snor mana för min smite

Permalänk
Medlem

nere i swampy pit. det var två stycken pygme doll bossar. vi fick ner båda med hjärtat i halsgropen men när vi gick ner igen sen. jag vet fan vad som hände. det kändes som att jag blev träffad endast en gång. jag hade bytt till battlöe gear men blev greedy och bytte tillbaka efter bossarna

fattar dock inget alls. hur fan kunde han få mig på ett slag

Permalänk
Medlem

det var en väldigt rolig omgång och jag kommer minnas gubben med värme men nu blir det heroes 3 ett tag

fy fan vad otippat ställe och sätt att dö på

Permalänk
Medlem

funderar på om det kan ha varit nån sprängning o att jag fick hela eller nåt

Permalänk
Medlem

RIP
Surt avslut. Har följt tråden med spänning.

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem

tack man. det svider än

Permalänk
Medlem

Ny kula! Jag kommer streama denna från scratch. HolyGus är redan klar med de första questen och nere i secret way för att leta rätt på ett träd. Någon har rövat bort och fängslat Cain verkar det som. Det är bara HolyGus som kan stoppa ondingarna, bara han är av rätta virket

https://www.twitch.tv/guffaharley

dÖd åt ondskan, all ära till hjälten som stoppar den

GLÖMT HUR FARLIGA COLD ENCHANTED ROGUES ÄR TIDIGT!

Permalänk
Medlem

Tankar ner spelet nu. Trodde inte det skulle bli någon mer Guffa-runda efter att senaste för, typ 3 år sedan avslutades någonstans i hell.
Suget kom dock nu åter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av insane88:

Tankar ner spelet nu. Trodde inte det skulle bli någon mer Guffa-runda efter att senaste för, typ 3 år sedan avslutades någonstans i hell.
Suget kom dock nu åter.

HEHE AWESOME!

det e galet bra detta spelet. Lite mindre sur på avslutet nu och det går mer och mer över till hämndlystnad för att nita de jävla stygian dolls på hell

vilken char blir det?

Permalänk
Medlem

Så jävla kul.
Blev en Pet-Druid. Får se hur länge den funkar innan man får byta till varg/björn eller vind.
Laddade ner resurrected, glömt inloggningen på gamla versionen. Såg man kan ha både vargar o Björn uppe samtidigt Summonade nu, så den funkar nog ett tag.
Hunnit gå ner i källaren o piskat grevinnan tills hon gav mig en ral + tal.

Permalänk
Medlem

coolt!

snåla bruden gav mig bara en ral

nere i jailen nu

Permalänk
Medlem

DÅ VAR ANDARIEL DÖD O ÖKNEN VÄNTAR. RADAMENT OCH STONY TOMB E KLARA

OJ CAPS

Permalänk
Medlem

Också klar m Radament. Blir nog o leta efter kuben ikväll.
2 unika hittills. Ett short sword med bla 25 defence, och en mössa som ger 30% increase damage

Permalänk
Medlem

neck and neck!

spännande. Bara hittat en set cap

glad för din skull!

Permalänk
Medlem

Framme i act 3. Blir nog paus resten av helgen nu. Råkade sälja svärdet i farten, klåpade när jag sålde annat, men det var inte hela världen.
Hyrt en fire-iron wolf för o testa. De kastar visst enchant nu för tiden, även på ens minions

Permalänk
Medlem

Bra jobbat champ!

saker kom emellan i helgen men ska försöka göra klarrt act 2 i dagarna. stötte du på trubbel nånstans?

Permalänk
Medlem

Egentligen inga trubbel alls. Väldigt odramatisk build än så länge. Körde ett långpass igår kväll och är framme i crystaline passage nu.
Diablo himself är den man fick jobba lite med då vargarna dog som flugor. Korparna fixade dock biffen.
Uselt med drops, men har iaf hittat runorna till spirit. Får hoppas d inte dröjer för länge innan det hittas ett 4-socket svärd.

Permalänk
Medlem

Då var normal klart, förutom kossorna. Sedan börjar spelet på riktigt.

Permalänk
Medlem

COOLT! FAN GRYMT JU! : )

Permalänk
Medlem

Hittat unika handskar. Bloodfist eller dylikt.

nitat allt i öknen och ska ner i harem, tempel och sedan tombs. går lite långsamamre nu på normal där allt känns som en startsträcka fram till act 4 känner jag

Permalänk
Medlem

Framme i act 3 nm nu. Flyter på bra. Ej varit riktigt nära o stryka med ännu, men det har börjat tuffa till sig lite from slutet av act 2.
Kassa drops, men har iaf gjort en spirit. Har kring 90% mf. Skulle vilja hitta en 4 socket Armor o stoppa in lite topazer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guffa_Harley:

<Uppladdad bildlänk>

nere i swampy pit. det var två stycken pygme doll bossar. vi fick ner båda med hjärtat i halsgropen men när vi gick ner igen sen. jag vet fan vad som hände. det kändes som att jag blev träffad endast en gång. jag hade bytt till battlöe gear men blev greedy och bytte tillbaka efter bossarna

fattar dock inget alls. hur fan kunde han få mig på ett slag

Bone fetish sprängs när dom dör(CE) och det kan man dö riktigt snabbt av så de ska man passa sig för, en av de absolut farligaste monstren i spelet.
Mercs och minions är immuna mot deras CE när dom dör så det är bra att ha dom framför sig när dom kommer springande.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Blir så glad att du spelar! Blir till att börja följa tråden igen Kör du samma regler som du hade för något år sedan?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D AIRFLOW | Moderkort: ASUS Prime Z790-P WIFI | Processor: Intel Core i7 13 700k 3.4 GHz | Processorkylare: Arctic Liquid Freezer II 280 A-RGB | RAM: DDR5 Corsair Vengeance 32 GB 5600 MHz | Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 Gaming OC - 16 GB | Nätaggregat: NZXT GOLD C 1000 W | Hårddisk | WD Black SN850X 2 TB Gen 4

Permalänk
Medlem

Inspirerad till tusen av denna tråd så tar jag mig nu an en vända Guffa Rules Diablo II!
Den fagra amazonen Britt-Marie ger sig nu ut i mörkret och regnet utanför Rouge Encampment för att övervinna ondskans makter...

Edit: kom till outer cloister idag.

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE