Diablo 2 Guffa Rules Conan´s Quest Live Stream

Permalänk
Medlem

Rensat allt hittills och nyss upp ifrån secret passageway och närmar mig trädet. Blir spännande att möta treefist igen och sedan mot tristram för att rädda Deckard

Permalänk
Medlem

Märks direkt vad det gör med fokuset att tänka på tråden

häll på att bli toast precis pga denna rackaren och hans band

Permalänk
Medlem

Den set mace jag hittade är otrioligt bra med smite. attackerna komemr galet snabbt och frost novan funkar väldigt fint med group control

måste fortsätta akta mig för ranged attackers bara för man blir rätt låst med smite

Permalänk
Medlem

876-979 damage nu med smite, full fana och full holy shield. finns ett flertal poäng till att knipa i smite o vengeance

Permalänk
Medlem

extra fast extra strong och holy freeze bland annat

treefist o gänget tog min merc snabbt men efter en liten jakt och ett smart back trackande till waypointen så kunde jag hämta tillbaka honom o göra slaskos av bossen

min build var rätt grym mot honom faktiskt

Permalänk
Medlem

Är det någon som har ett försök igång eller lust att dra igång en ny? tänker efter denna att vi skulle kunnat välja karaktär åt varandra om vi blir några stycken och sen se vem som klarar sig bäst

bara en tanke

Permalänk
Medlem

skumt. detta har aldrig hänt mig. portalen till tristram höäll på att öppnas, jag tog tp direkt för att ta tillbaka de föremål jag droppat för att ta upp scrollen

när jag kom tillbaka var det ingen portal

Permalänk
Medlem

Omstart och brave run bort tilkl stony field löste saken, skumt att det aldrig hänt

hur som. Väl i tristram kom ett skeleton pack rätt snart och det var extra fast bland annat men den riktigt farliga biten blev när Griswold kom(!)

Extra strong cursed. Skeletten dödade mercen snabbt. Vi stack tillbaka ihop och nitade skeletten men sen fick den galne gubben in en träff och var jättenära att döda mig. Cursed o extra strong-vet fan om han inte tog 700 hp i en smäll. såg så ut när jag flämtande kastade mig efter juvve i bältet

puh

Permalänk
Medlem

Han är immun mot min stun från smite tyvärr(!)

lät mercen ta honom men det kändes fel så jag hoppade in med full healt och slog nårra ggr

en träff gav 300-400 nu

Permalänk
Medlem

slog honom i ryggen medan han attackerade mercen. kostade en full juvve men värt det

kul med unik från honom. sällan jag får det men tyvärr inget för nu

Permalänk
Medlem

Kul att se att folk fortfarande spelar Diablo 2

Permalänk
Medlem

Nu återstår bara tornet och hålan. Det är nåt med hålan som oroar mig. Jag har slutligen tillräckligt med styrka för att bära corpsemourne utan hjälmen (plus 20 str) och det innebär att jag kan byta med mercen o ta duskdeep med 7 reduce damage och 15 all resit istället för nuvarande 10

jag tror det är en dum ide´att kära på med mf rustningen i hålan men det är frestande pga drop chans och så

puh here we go

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Kul att se att folk fortfarande spelar Diablo 2

Eller hur!? : )

Fantastiskt spel

Permalänk
Medlem

blev battle gear i slutändan. fan corpsemourn e grym. 20% de träffar mig bara

Permalänk
Medlem

interference haha

Permalänk
Medlem

Då var hole och tower rensat

fy fan för ghosts med blixtar o curse spectral hit med deras mana steal

omringar en och sen kommer nån jävla bågdemon med conviction o så är det lightningen från lightning enchanted

det var tufft bitvis men klarade det. fick thul och ith rune. TVI

Permalänk
Medlem

Liten gear peek inför monastery samt mark stash

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

kan inte ladda upp fler för siten

Permalänk
Medlem

Oj. Nu blev man ju jävligt sugen igen. Magiskt spel.
Tid saknas dock tyvärr.
Eller… 😱

Räknas d som fusk med nyutgåvan och dess större stash?

Permalänk
Medlem
Skrivet av insane88:

Oj. Nu blev man ju jävligt sugen igen. Magiskt spel.
Tid saknas dock tyvärr.
Eller… 😱

Räknas d som fusk med nyutgåvan och dess större stash?

Hehe det är sinnessjukt bra

Man får förhandla fram tiden!

Ja men det hade väl ansetts vara ett rätt milt fusk enligt mig

Permalänk
Medlem

fan när kan jag ladda upp pics igen? är det nån dagsgräns?

Permalänk
Medlem

jävlar!

hade nyss dödat en carver shaman med cursed. boss. stod och umndrade var fan de fick might auran ifrån eftersom han inte hade 'det

tar upp en portal för att åka till akara o få bort cursen, då väcks en carver upp bredvid mig med might och hugger. jävlar vad skada det gav! var helt off guard o det kunde slutat där

Permalänk
Medlem

puh 4-5 champion ghosts direkt i jailen. detta blir inte lätt..

de är snabba, fokuserar på mig,. omringar mig, dränerar mana och slår riktigt hårt. får nog bli battle gear då

Permalänk
Medlem

jävlar. efter jag lyckjats nita detta supergäng så längre upp i hallen kommer skelett med curse boss och strax därefter ett extra fast spökpack

hett!

klar med level 1 jail nu och har byggt upp penfgastashen och fyllt på en del med juvve efter champion spökena

Permalänk
Medlem

Kul att se gamla bilder ifrån D2, spelade mycket sork lvl 90online förr, skulle påstå D2 slår fortfarande D3 och D4 med hästlängder..

Permalänk
Medlem

Hunden är nere! han e alltid nåt man darrar inför men det gick bra

älskar frosten

Permalänk
Medlem

Omringad av getmän och en boss

jailen e tuff

Permalänk
Medlem

Varmt välkomnande i klostret. Fy fan. Extra fast spökpack så det blir att kämpa hårt nu

Permalänk
Medlem

mIN BUILD HAR VARIT RÄTT STARK I KLOSTRET OCH KATAKOMB (OJ CAPS) men mötte två zombiebossar döär ena hade extra strobng extra fast och den andre hade bland annat curse

detta var precis innan andariwel så massa smådemoiner som väcktes upåp med

detta kunde blivit farligt i och med att min smite låser ner sig och liksom går rätt långt vid feltrycking

hann se i tid och omringades inte

märker också att det är viktigt att våga eftersopm jag aktiverar life tap med off hand, knock backar dem medan mercen slår de så de springer iväg

fegar jag så dör mercen lätt. faran e dock när man missar att nån har stopne skin

Andariel ä
r nere och vi kan alla rejoica nu

tradig drop

har alla ni kärt den där mega bossen med det hon droppar?