"Nya funktioner" ploppade upp helt random på skärmen!

Permalänk
Quizmaster Göteborg 2023

"Nya funktioner" ploppade upp helt random på skärmen!

Har någon sett detta? Körde en img search utan att finna något liknade.

Permalänk
Medlem

Jag fick något liknande här om dagen. Blev förvirrad och lite irriterad xD (Gissar att den här till någon systemuppdatering som smugit sig in över natten?)

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem
Skrivet av coxen:

Har någon sett detta? Körde en img search utan att finna något liknade.

<Uppladdad bildlänk>

Skrivet av HappySatan:

Jag fick något liknande här om dagen. Blev förvirrad och lite irriterad xD (Gissar att den här till någon systemuppdatering som smugit sig in över natten?)

Ja, det betyder att din telefon har fått nya funktioner. Android kan uppdateras mycket utan att få en uppdatering från tillverkaren. Har kommit lite då o då för mig

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Med nya funktioner så menar den nya sätt för annonsörer att spåra dig. Klickar du på visa så hittar du länkar till inställningar där du kan slå av dessa funktioner.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av lassekongo83:

Med nya funktioner så menar den nya sätt för annonsörer att spåra dig. Klickar du på visa så hittar du länkar till inställningar där du kan slå av dessa funktioner.

Behöver inte alls bara vara för annonsörer...

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Fått nyligen liknande notiser till min S23 som de lagt till samma AI funktioner som S24:an haft från start som det kom en snabb genomgång.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc B580 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB

Permalänk
Quizmaster Göteborg 2023
Skrivet av HappySatan:

Ja vad fan. Man känner sig mer hjälplös för varje dag som går!

Man får väl bli en teknikhatande surgubbe så småningom 😄